final part

2.2K 82 5
                                    

Final part
Discovery Of Love

ရိပေါ အတွေးထဲနစ်မျောနေတုန်း အနောက်ကနေ လာဖက်တဲ့ လက်တစ်စုံ....

Xz.......ဘာတွေစဥ်းစားနေတာလဲ...ရိပေါ....

Yb......ငါနဲ့မင်းအရင်က အကြောင်းတွေပဲပေါ့.....

အခုဆိုရိပေါနဲ့ ရှောင်ကျန် လက်ထက်ပြီး ခဲ့တာ ၆လရှိသွားပြီ....ရိပေါပါးကတော ရိပေါမားရဲ့ စီမံမူကိုနောက်ဆုံးမလွန်ဆန်နိုင်ခဲ့ဘူးလေ.....ရိပေါတို့နှစ်ဦး ဖိုးဖိုးမင်ပေးတဲ့ အိမ်လေးမှာပဲ နေကြတယ်.....ရှောင်ကျန့်က စီးပွားရေးကိုအောင်မြင်ပိုတိုးချဲ့သလို ရိပေါပါးနဲ့ လည်းအလုပ်တွေ ဆက်လုပ်ဖြစ်တယ်....

Xz..........မင်းနားမှာ အခုလိုရှိနေ
ခွင့်ပေးတဲ့အတွက် ငါတစ်သက်လုံးမင်းကို ချစ်ပြီးရင်းချစ်သွားမယ်.....

Yb.......အင်းငါလည်း မင်းကိုချစ်ပြီးရင်းချစ်သွားမယ်.....ဒါနဲ့ လေ မင်းပေထားတဲ့လက်ဆောင် ငါအခု ထိ အဓိပ္ပာယ် တွေမသိရသေးဘူးလား.....

Xz........အာဟုတ်သားပဲ.....သွားယူလေ ငါကိုတိုင် လုပ်ပေးရင် အဓိပ္ပယ်ပြောပြမယ်....

Yb........အင်း ခဏစောင့်....

ရိပေါ ဗီဒိုပေါ်ဆုံးက စက္ကူ ဘူးတစ်ဗူးကို လှမ်းယူနေတာ မမီတော့ ခြေဖျားထောက်ယူနေတုန်း....

Yb.......အား..မားရေ...

ရှောင်ကျန် ရိပေါကို ရုတ်ရတ်ချီလိုက်တော့ ရိပေါလန့်သွားသည် ရှောင်ကျန့်က တပြုံးပြုံး ဗူးကို ယူပြီး သိအထိ ရှောင်ကျန်က ရိပေါကိုကြမ်းပြင်အောက်မချသေးပဲ မော့ကြည်နေလေတယ် အခုအနေထားက ရှောင်ကျန်က ရိပေါတင်ပါးနားကနေ ပင်ပြီးမတ်တပ်ချီလိုက်တာမို့ ရိပေါက ရှောင်ကျန်ထက်မြင့်နေတယ် ရိပေါလည်းရှောင်ကျန့်ကို ကြည်ရင်း အကြည်ချင်းဆုံမိတယ်....နှစ်ဦးသား က လက်ထပ်ထားကြပေမယ့် တစ်ယောက်ကိုတစ်ယောက်ဘယ်တော့မှ ရိုးမသွားမယ့်အချစ်တွေက တစ်နေ့ထက်တစ်နေ့တိုးနေဆဲ.....

ရှောင်ကျန်ရိပေါကိုယ်လေးကို တဖြည်ဖြည်းလျှော့ပြီးအောက်ချပေးတော့ ရိပေါကိုယ်လေးက ရှောင်ကျန်ကိုယ်လေးနဲ့ ပွတ်တိုက်ရင်း အကျီလေးပါ အပေါ်တက်သွားကာ ဗိုက်သားချပ်ချပ်လေးတွေကို မြင်နေရတယ်......ရှောင်ကျန့်ရိပေါနူတ်ခမ်လေးကိုငုံလိုက်တယ်....ရိပေါလည်း လက်ထဲဗူးလေးနဲ့တင်ရှောင်ကျန်ကို အနမ်းတွေ ပြန်ပေးတယ်.....
နောက်ဆုံး မွေးနေ့လက်ဆောင်ယူချင်းက အစပြုလို့ ထိုလင်လင်နှစ်ဦးဟာ အချစ်ကို မရိုးနိုင်အောင်ပုံဖော်ကြပြန်တယ်.....

Discovery OF love Zhanyi Zsww (Completed) Where stories live. Discover now