I told her.........

172 29 23
                                    


"මොනාද මේ වෙන්නෙ??"

"සාහියා 😳😳😳"

මන් එක පාරටම සාහියා දිහා බැලුවේ භය වෙලා.. එයා මොන විදිහට මේක තේරුම් ගනීද දන්නෙ නෑනේ..

"ටේ ඔප්පා, මොනාද ඔයාලා මේ කරන්නේ?? මෙතන තනියම??"

"සාහියා මේ මාශිට වොශ්රූම් යන්න ඕනේ වුනා.. ඒකයි මේ..."

"හරි ඒත් ඔප්පා ඇයි මෙතන?? ඔයාව හැමෝම හොයනවා.. අනික ඇයි ගෙස්ට් රූම් එක තියෙද්දී ඔයාගේ රූම් එකට එක්කන් ආවේ??"

"අනේ සාහියා වැරදියට හිතන්න එපා.. මන් යන්නම්"

"කොහෙද යන්නේ??"

මගේ අතින් ඇදල මාව ආයේ හිටිය පැත්තටම සාහියා තල්ලු කලා.. ටේ හොල්මන් වෙලා වගේ බලන් හිටියා..

"ඔයා දැන් ගියොත් ලොකු අවුලක් වෙනවා.. මන් ටේ ඔප්පා එක්ක යනවා.. මන් ඔයාට කෝල් එකක් දුන්නම එන්න.. නැත්තම් මොකද වෙන්නෙ කියල තේරෙනවනේ.. මීඩියාවලින් ඉන්නවා"

"හරි මන් එහෙම කරන්නම්..."

මාව ටේගේ රූම් එකේ දාල සාහියා ටේ ගේ අතින් ඇදගෙන යන්න ගියා.. මන් ෆෝන් එකත් අතේ තියන් බලන් හිටියේ මට කෝල් එක එනකන්.. බලන් ඉදල බැරිම තැන මන් ඇදෙන් ඉදගත්තා.. දැන් පැයකටත් වඩා ගියා.. මොකක් හරි අවුලක් වුනාද?? මට බයකුත් දැනුනා...

....................

"මේ එහෙනම් අපි යනවා.. උබ එන්නෙ නෑනේ ඩෝම් එකට??"

"නෑ කුකී... හෙට එන්නම් මහන්සි"

"ආ මේ උබ ඇයි එක පාරට පේන්න නැති වුනේ?"

"ආ.. මේ වොශ්රූම් ගියා.."

"හා හා 😀😀මේ අපි යනවා.."

බැන්ග්ටැන්ලා හැමෝටම කියල ගියා.. අන්තිමට ඉතුරු වුනේ සාහියා එක්ක එයාගේ ගෙදර අය විතරයි..

"ඔප්පා එහෙනම් අපි යනවා.."

"ඕකේ... බායි"

"ඔප්පා මන් ඔයා එක්ක හෙට කතා කරන්නම් මොකක්ද රූම් එකේ වුනේ කියල..."

"අහ්හ්හ්හ්හ් මේ..."

"ශ්ශ්ශ්.. ඒක හෙට.. බායි"

අම්බෝ අන්තිමට ඔක්කොම ගියා.. එපා වෙලා මන් හිටියේ.. මාර මහන්සියක් දැනුන නිසා මන් කෙලින්ම ගියේ මගේ රූම් එකට.. රූම් එකට ගිහින් දොර ඇරිය ගමන් මන් මුලින්ම කලේ මේ ඇදන් ඉන්න ටී එක ගලවපු එක..

I'm addicted to you Where stories live. Discover now