0.2

552 56 435
                                    

"Hepiniz hoş geldiniz değerli ve işsiz dinleyicilerimiz. Saatlerimiz 02.00'ı gösteriyor. Ve bizler yine sizinleyiz.

Çok kötü bir his anlıyor musunu? Henüz 21 yaşında bir çıtırsınız ama tuhaf bir radyo yayında aşk acınızı anlatıyorsunuz. Herneyse konumuz bu değil. İzninizle kendime biraz kahve yapacağım. İzin vermeseniz de yapacağım. Sizden izin alan oldu mu amına-"

Kokonoi, Rindou'nun sırtından itip kendince bir uyarı verdi. Sonuçta bu kadar küfür etmeleri iyi bir şey değildi ve sırf arkadaşı kafasını dağıtsın diye bu radyo işine para yatırıyordu. Kendisi biraz mal o kadar paran varsa bize de ver.

"Bugün ne anlatalım? Sanzu ile ilk öpüştüğümüz anı anlatmamı ister misiniz?"

hanemiyakazu:

sevişmenizi anlatmayacaksan ben gidiyorum.

liatheyargımachine:

su cocuga ask acısı cektiren hayat bize neler yapmaz amk

bajibutvampire:

acıklı bir şeyler anlatın. evden kovuldum yine.

risaandlittlecat:

lütfen anlatma. sonra yayının ortasında ağlıyorsun ve bende seninle ağlıyorum?

hakkgayi:

siz konuşmayın taka-chan konuşsun
sesi çok iyi...

senjuthegoddness:

adamın sesine de yükselemezsin amına

meililranlover:

ben yükseliyorum

ran'ın sesi>>>>

izanathegod:

ne diyorsunuz amk

"Chat susun lan. Anılarıma dalacağız... Çok zaman önceydi sanırım hatırlamıyorum..."

Mitsuya bıkkın bir ifade ile kafasını onaylamaz bir şekilde salladı.

"Beş ay önceydi?"

Rindou ağlamaklı çıkan sesiyle konuşmaya başladı.

"Çok uzun bir zaman... Biz kafeden çıkmış yürürken bu sigara yaktı. Kendisi tam bir ayyaştır bu arada. Çekiyor bir şeyler ama... İçer misin, diye sorunca evet dedim bende. Başka ne diyecektim zaten?

Sonra sigarasından bir nefes çekti dudağıma yapıştı. Evet dumanı da ağzıma üfledi bu arada. Dolaylı yoldan sigara da içtim bu hayatta.

Keşke bir daha olsa... "

staystrongrisa:

romantik mi şimdi bu

chifuyuorfuyu:

seninle böyle olabilirdik aptal.

bajiandvampire:

olalım. @ chifuyuorfuyu

manjiroakamikey:

sanzu işini biliyormuş amk.

kim bilir kaç kişiyle yaptı bunu

notcrybaby:

bu neden aptalca


"Chat moralimi sikip attınız. Teşekkür ederim. Ah Sanzu, ebeni sikeyim. Neyine yetmedim de başka kadınlara kaçtın. Oysa çok sevmiştim seni. Hem güzel sakso çekiyordun. Nerden bulacağım bir daha o kadar iyi ağız işi yapan birini."

Ran  derin bir iç çekip sakin kalmaya çalıştı. Beceremeyince yanındaki Rindou'nun kafasına sert bir şekilde vurdu.

"Ah- şiddet görüyorum resmen. Tabii aşk acısı çekiyorum ya sizde vurun. Amına koyayım hayat bir kere düştük diye herkes tekme atıyor."

.
.
.
.



"Saatlerimiz 3.45'i gösteriyor işsiz insanlar. Bir saatten daha fazladır mal gibi bizi dinliyorsunuz. Bendeniz aşk acısı çeken Rindou.
Hepinize iyi geceler diliyorum.

Sen hariç Sanzu. Seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim."



-bir sey aldım.
Twitch ve radyo yayını gibi bir sey olsun. Yazısmaları gorelim cok iyi ama sacma

neyse bane...

ayrica sizi de eklim chate
BİZ BİZEYİZ EGLENELİM!

Seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin