Ran'ın patlamış dudağına pansuman yapan Kokonoi, Rindou'nun morarmış gözüne -sağlam eliyle- buz tutan Haruchiyo ve odanın ortasında söylene söylene gezen Takashi.
Tabii siz ne olduğunu bilmiyorsunuz. Her şeyi en baştan alalım."Ananı sikeceğim ananı." diyerek kapıdan koşarak çıkan Rindou, ufak bir kovalamanın ardından ağabeyi Ran'ın üstüne adeta uçarak zıplamıştı. Part-time supermanlik yapıyor da bu ara, ekmek parası yani.
Kokonoi ise öpüşme videosundan daha çok tutar bu, diye düşünüp peşlerinden kamerası ile çıkmıştı.
Rindou canına mı susadın? O adam seni iki kere söker takar.
Agresif ergen Rindou ağabeyinin yüzüne durmadan yumruk atmaya devam edince Ran en sonunda kardeşini üzerinden itti.
"Lan pezevenk!" Küfürler ediyor ve kardeşine vurmayı kesmiyordu.
İkilinin arasındaki kavga gitgide büyünce en sonunda işin içine Haruchiyo girmişti. Sen iki dakika götünün üstünde otursan şaşarım zaten.
Eline aldığı süpürge sopasını ters çevirmiş ve düşünmeden Ran'ın kafasına indirmişti. Ortamda kısa bir sessizlik oluştuğundaysa Rindou'yu seri hareketler ile ağabeyinin altından kurtarmış ve kaldığı odaya sürüklemişti.
Buraya kadar her şey tamam. Pekii Takashi nerdeydi? Tüm zeka seviyesini tek başına yükselten Takashi Reis, sadece beş dakikalığına nöbetçi eczaneden ağrı kesici almaya gitmişti. Tabii geri geldiğinde ise öğretmen edasıyla herkesin ebesine kaymış, Haru'nun üzerine ağrı kesiciyi fırlatıp tekrar gitmişti.
Adam fırtınaya benziyor anlık şoklar yaratıp bir şey olmamış gibi gidiyor.
"Tanrı'm sözde sen bana bakacaktın Rin?"
Haruchiyo fısıldayıp bacaklarına yatmış Rindou'ya baktı. Genç adam fazla yorulmasın diye dizine yatmış, buzu da sağlam koluyla gözünün üstüne bastırmıştı.
"Özür dilerim. Yorulma istersen ben tutarım." Mırıldanıp elini buz torbasına uzandı. Ancak Haruchiyo elini çekmemişti. Onun yerine kafasını eğip yüz yüze gelmelerini sağladı. Tek kelime etmeden öylece yüzüne bakıyordu.
"Aptal gibi davranıyorsun."
En sonunda fısıldadığında sıcak nefesleri Rindou'nun yüzüne vuruyordu. Tabii başka bir şekilde olsalar çok erotik bir an olabilirdi. Ama birinin kemikleri kırıktı. Diğerinin ise kalkmaya mecali yoktu."Karar veremedim şimdi. Kavga videosu mu yoksa sexsual tension olan öpüşme videosu mu? Ya da ikisi birden?"
Kokonoi ilk yardım çantasını toplarken güldü. Bu durumdan kârlı çıkan bir bu pezevenk var zaten.
Ran bezgince iç çekip Kokonoi'yi kolundan tutup odanın dışına sürükledi.Odada yalnızca sessizce mırıldanan Rindou'nun fısıltıları duyuluyordu.
O bunu hep yapardı. İkili buluştuğunda erkek arkadaşının dizine yatar sessizce şarkılar mırıldanırdı. Rindou kendini rahatça dışarıya açan bir tip değildi. Gerçek hisleri hakkında az konuşurdu. Genelde bir olaya olan kırgınlığını ya da öfkesini dalgaya alarak belirtirdi. Zaman zaman ise küfürler edip söylenerek. Tıpkı çok değer verdiği sevgilisi kendine bir neden bile vermeyip onu terk ettiğinde olduğu gibi."Rin?" Uzun süredir kapalı tuttuğu gözlerini-yani tek gözünü- araladı. Hâlâ mırıldanmaya devam ediyordu.
"Bu gece yanımda uyur musun?" Haruchiyo genç adamın uyuyamadığını biliyordu. Hastalıklı bir görüntüsü vardı. Açıkça itiraf etmek gerekirse Rindou önce kendine bakmalıydı.
"Uyurken koluna dokunabilirim. Hayır."
Erimeye yüz tutmuş buz torbasını suratının orta yerinden kaldırdı. Haru'nun dizlerinden kalktı ve kapıya adımladı."İhtiyacın olursa seslen lütfen. Saçma hareketlerde bulunma. Ve çabucak uyu. Saat geç oldu." Ardından lambayı kapattı ve kapıyı yavaşça çekerek çıktı.
Haruchiyo dengesiz biriydi ve ne istediğini asla tam olarak bilememişti.
Ama o an boyunca birlikte yatmayı ciddi olarak istiyordu. Hem belki Rindou'nun uzamış saç tutamlarına dokunabilirdi. Nasıl hissettirdiğini merak ediyordu.
Rindou o gece boyunca defalarca kez Haruchiyo'yu kontrole gitmişti. Üç defa üzerini örtmüş ve bir defa da nazikçe alnından öpmüştü.
Gençlik aşkı denilen şey kendi benliğini sarmıştı ve normalde olsa asla yapmaz dediğimiz şeyleri yapıyordu. Biraz aptal gibi hissediyordu. Ki birazdan daha fazla aptal olduğunu hepimiz biliyoruz.
-hemsire aysun ile naruto izliyoruz
sey diyo"su naruto mu basrol yoksa emo sasuke mi?"
animenin adi naruto diyorum
sasuke'de berkecan tipi var hep ön planda pezevenk diyor
kadin hakli amk
madara'yı gorunce bir aska geldi bir de yavsamaya basladı adama
hayir kocasi var bu kadinin basimi yakacak simdi amk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim.
Fanfiction"Evet, hayatsız dinleyiciler. An itibariyle saatlerimiz 3.45'i gösteriyor. Sanzu seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim. Alçak puşt."