"Sevgili, sevgisiz herkes. Yine bu saatte ayaktayız. Size üzülerek söylüyorum ki uyku düzenimiz yok. Tanrı'm kimi kandırıyorum zerre umrumda değil. Geceleri ayakta kalmak daha iyi. Hem bu saatte aptal Haruchiyo uyuduğu için çok huzurluyum! Duyuyor musunuz? Ne kadar sessiz... Zevk orgazmı geçiriyorum şu an. Günlerdir bu kadar mutlu olmamıştım.
Son günlerde hasta bakıcıya döndüğüm için hemşire cosplay'i yapmaya karar verdim. Evet alakasız olabilir ama hep merak etmişimdir. Fantazi kostümü giyenler kendilerini nasıl hissediyor acaba... Ortaya ateşli bir şeyler çıkarsa sokağa öyle çıkıp birilerini düşürmeyi planlıyorum. Randevuya çıkmak ile olmuyormuş.
İtiraf etmek gerekirse bunun için Koko'dan para çaldım. Ran ısrarla kendinin alabileceğini söylese de Koko'yu sömürmek daha eğlenceli.
Bu sefer biraz riskli olsun diye kredi kartını hackledim. Çok eğlenceliydi. Yani hack kısmı değil parasını harcamak. Umarım aldığım Zero Two figürleri ve Rem peluşları o farketmeden buraya ulaşabilir...Geçen gün ipini koparmış köpekler gibi odama dalıp figür rafımı aşağıya indirmeseydi bunlar olmayacaktı. Eğer bir hayvan ile aynı evde yaşıyorsanız hayat çok zor... Gerçi bir değil üç tane var? Ran ve Sanzu'yu unuttum. Onların yerini kimse tutamaz."
Takashi gülümsedi.
"Aslında dört. Kendini nasıl unutabilirsin ki?"
Rindou omuz silkip konuşmaya devam etti.
"Onların yanında ben süs köpeği kalıyorum.
Bir zamanlar bir köpeğim vardı sevgili sevgisiz herkes. Adı Sanzu'ydu. Hayır eski sevgilim olan değil. Cidden Sanzu adında bir köpeğim vardı. Beni ısırıp Koko'ya kaçmıştı. O hüzün ve keder dolu anlardan sonra köpeklerle olan bağlarımı kestim. Ta ki eski sevgilim tekrar yanıma yerleşene kadar.
Şimdi ise evimde mükemmel ötesi bir köpeğim var. Arada başını okşuyorum falan. Kendime fantazi kostümü aldığımda ona da bir tasma mı alsam-
Yayınımız yakında cinsellik içerdiğinden dolayı kapatılırda merak etmeyin. Twitch'e geçeriz. Ne de olsa adamlar orda canlı porno çeviriyor.
Tabii bu saatte yayın açarsam kendimi ailesinden gizli porno izleyen ergenler gibi hissedebilirim.
Tek fark izlediğim porno kendimin olur. Dalga geçsekte porno yıldızlarının hepimizden çok kazandığı bir gerçek...
Ne yapsam o sektöre mi atılsam...
Ne? Bana öyle bakmasana Mitsuya! Para için sonuçta. Herkesin Koko gibi oturduğu yerden para kazanan bir daddy'si yok!Oturamıyor aslında. Bazı geceler evden çıkıyor ve sabaha karşı geri geliyor. Sonrasında oturmakta zorluk çekiyo- hassiktir!
Lan Koko porno yıldızı olmuş! İnanamıyorum arkadaşlık cidden ölmüş. İnsan bir 'al kanka yeni link' der! Çok yazık, cidden çok yazık.
Ayıp ulan! Böyle arkadaşlığa sokayım. "
Rindou söylenmeye devam ederken Haruchiyo içeriye girmiş ve iki saniyelik bir sessizlik oluşmasına sebep olmuştu.
"Bana tasma almayı mı düşündün!"
Rindou masum bir şekilde gülümsemiş ardından boğazını temizlemişti.
"Yakışabilirdi."
Rindou telefonundan birkaç model gösterip hangisinin daha güzel olduğuna karar vermeye çalışırken Haruchiyo doktor- hemşire fantazisi yapmayı öne sürüyordu. Biri onların bunu yapamayacağını söylesin.
"Seni sorunlu piç. Hem paramı çalıp hem porno çektiğimi mi söyledin!
Ebeni sikeceğim herkes link istiyor lan benden."Rindou savunma yapmak için ağzını araladığında Haruchiyo onu Kokonoi'nin önüne itti. bir şekilde intikam gibi düşünebiliriz.
"Seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim Sanzu."
bunlar sevgili dj rinrin'in son sözleri olabilir. zira şu an ben bile bunu toparlayamam.
-bir zamanlar kedilerim vardı..
bir tanesini komsuma kactıgındsn beri hayatım hic yoluna girmedi aq
ayrica hemsire aysun hamileymis.. bu kadar ihaneti kaldiramiyorum artik elveda...
neyse neyse hamile olması ona yavsamama engel degil cok guzel bir hamile kadın oldu ağlim
2024 notu:
Ben riz. Bu fic asla bitmeyecek onu söylemek için geldim. Bende çok fazla anısı olduğundan tekrar yayınladığım bolca aptallık ettiğim kurgu hep bu şekilde kalacak. Teşekkür ederimmm okuduğunuz ve vakit ayırdığınız için. Kendine iyi bak. B
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim.
Fanfiction"Evet, hayatsız dinleyiciler. An itibariyle saatlerimiz 3.45'i gösteriyor. Sanzu seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim. Alçak puşt."