0.6

340 42 342
                                    


"Evet sevgili dinleyicilerimiz. Ben Ran. Anlamışsınızdır zaten ama neyse.

Aptal kardeşim geçirdiği şok yüzünden yayına çıkmayı reddetti.
Bizimde işimize gelir. Bir rahatlama geldi chat. Hissediyorsunuz değil mi?
Rindou'suz hayat ne rahatmış meğer amına koyayım. Ne Sanzu'ymuş.

Ama şimdi hakkını vermek gerekiyor. Çocuk iyiydi. Ama ilişki için değil anlıyor musunuz? Tek gece-"

Rindou odanın kapısını sert bir şekilde açmış, hep oturduğu koltuğa oturmuştu. Battaniyesi ile kendini sarmış depresyona girmiş tumblr kızları gibi ortada geziniyordu. Evet tumblr kızları, duymuşsunuzdur değil mi?

"Hah, haddsiz. Sanzu da gözün vardı zaten. Gözümün içine baka baka öpüştüğünüzde anlamıştım."

Ran kardeşinin oluşturduğu saçma görüntüye gülmemeye çalışıyordu. Özellikle perçemlerini kafasının üstünde toplamış, küçücük bir çocuğu andırıyordu. Kahkaha atma isteğini bastırdı ve boğazını temizledi.

"İddia içindi. Ve öpmemi isteyen sendin? Başka bir şey söyle bu mantıklı değil dediğimde kafama vazo fırlatmıştın?"

"O gözün olup olmadığından emin olmak içindi. Siz ne anlarsınız ya! Köpekler sonuç olarak öpüştünüz ve ben full hd izledim. 
Ayrıca benim radyo yayınımda kimse öyle giriş yapamaz. Bu ne lan?

Giriş yapmak dediğin böyle olur,

Hayatsız piçler yine mi bu saatte burdasınız amına koyayım?

Senin girişin hiç etik değil. Neyse chat, korktunuz değil mi? Ya benim gibi mükemmel birinin sesini bir daha duyamasaydınız? Çok acı bir kayıp.

Merak etmeyin. Rin daddy'niz hep burda olup aşk acısını anlatacak. Hem o da bizi dinlesin.

Köpek Sanzu, bir kez daha annene selamlarımı gönderiyorum. Keşke o gece başım ağırıyor, deseymiş."


inupi:

her zaman aynısın

bajithevampire:

bir insan hiç mi değişmez

hakkgayi:

idolum-

staystrongrisa:

keşke benim annem de başım ağırıyor deseymiş <33



"Sen yanmasan, ben yanmasam nasıl çıkar bu karanlık aydınlığa. Değil mi chat? Ben aşk acımı anlatmasam siz kime söveceksiniz?

Yavşak Sanzu'dan daha iyi stres çarkı mı olur? Sövdükçe bir rahatlama geliyor.

Şükürler olsun  Tanrı'm. Şimdi o da bunu dinliyor da laflarım sahibine ulaşıyor.


haruaftersex:

en azından sanatsal küfür yiyorum :D

"Chat ne diyor o? Emoji mi lan o? Ay bana bir şeyler oluyor. Bayılacağım sanırım. Elim ayağım titriyor. Ran kolonya getir, Ran. Al o emojiyi götüne sok. Yavşak herif. Kim dedi sana benim yayınıma gel diye? İzin aldın mı benden puşt?

Koko bunu banla. Banla şunu. Karaktersiz piç. Kim aldı lan bunu içeri? Güvenlik nerde? Alo, güvenlik?"


"Merak etmeyin aşıları tam."

Mitsuya, Koko tarafından sürüklenerek odadan çıkan Rindou'ya baktı. Ardından iç çekerek konuşmaya devam etti.

"Son günlerde tüp çektiğinden şüpheliyiz. Yani başka açıklaması yok gibi görünüyor. Umarım bir şey çekiyordur da ondan bu kadar maldır.

Chat, merak etmeyin. En kısa zamanda uygun bir hastane bulacağız.

Bu rezil konuşmayı unutalım ve gecenin ilk şarkısı ile başlayalım. Olur mu?

Dead to me - Kali Uchis

İyi dinlemeler.








-şarkıya aşığım h.o

neyse bize etkileşim gerek

ufacık bir momment bile almadık bu ne

Seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin