1.0

302 40 217
                                    

"Ve sonra ebeminkini tersten gördüm. Ufak tefek bir insan nasıl bu kadar güçlü olabilir anlamıyorum. Öyle bir yumruk attı ki gözlerim karardı. Ölüyordum, beyaz ışığı gördüm.


Sevgili, sevgili herkes. Bu acı bir deneyimdi. Bir daha kimse ile randevuya çıkmam. Asla ve asla.
Yaşadığım bu 'mental breakdown'  olayını atlatabilirim sanmıştım. Yanılmışım. Atlatamıyorum. Geçmiyor. Yapamıyorum. Bir türlü beceremiyorum yani. Her yolu denedim. Önüme gelen her şeye yavşadığım için bunu ciddiye almıyorlar. Acıtasyon yaptığımı söylüyorlar. Oysa ben sadece iyi hissettiğime inanmak için eskisi gibi davranmaya çalışıyorum.

Sanırım ciddi ciddi acı çekiyorum, sevgili herkes. Eski sevgilim benden ayrılarak ağzıma sıçtı ve toprlanamıyorum. Ben Rindou Haitani'yim. Bu gözler neler gördü biliyor musunuz? Bunu kolaylıkla bitirmiş olmam gerek. Çünkü benden bahsediyoruz, anlıyor musunuz?

Ayrıca dün uyuduğum beş saatlik uyku yüzünden bir hafta uyuyamıyacağım sanırım. Önceden zombiye benziyordum. Şimdi mumyalığa terfi ettim. Yüzüm mumyaların eskimiş sargılarının aptal sarısına dönmüş. Bu da bir başarı tabii. O rengin ayarını tutturmak kolay mı sanıyorsunuz?

Bu sabah elimi yüzüme dokundurdum. Soğuk havada kalmış insan eli gibi çatlamıştı yüzüm. Anlamadığım bir şey var. Bir insanın yüzü nasıl çatlıyabilir? Bunu nasıl becerdin amına koduğum. Yani sevgili herkes siz benim kadar mal olmayın.

Burada önceden IQ yoksunu orospu çocuklarına söverdim. Şimdi beyin yoksunu kendime sövüyorum. İki yüz maskesi alıp insana benzemek için onları deniyeceğim. Ya daha beter olacağım ya da tekrar insana evrilmeyi başaracağım.

Her şey sizin için. Her şey geleceğimiz için. Her şey kısmetimizin açılması için.

Acaba bir bağlama büyüsü mü yaptırsaydım. Kısmet dedik aklıma geldi. Büyü işini düşüneceğim. Gelişmeleri size aktaracağım sevgili herkes. Hiç merak etmeyin. Mitsuya alttan alttan dürtüyor beni artık sus diye.

Niye arama giriyorsun dinleyicilerim ile? Kıskanç köpek.

Uhm, susuyorum. Öyle bakma bana lütfen. Her an sikebilir o nasıl bakıştır. Neysee saatlerimiz 2.39. İlk parçamız ile başlıyoruz.

Streets - Doja Cat.

Ran elin niye Mitsuya'nın memesinde? Sapık orospu çek lan elini."




-geçen eski arkadasım ile
karsılastım...

aynen soyle oldu

o:...

ben: ...

o: ....

brn: ....

o: aa sela-

ben: siktir git.

Seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin