0.9

290 40 296
                                    




"Aptal Rindou bugün date çıktığı için ve Ran'ın  ona bağırmaktan sesi kısıldığı için sizlerle ben ilgileniyorum.

Ben Mitsuya Takashi, hepinize iyi geceler diliyorum.

Rindou yakışıklı market kasiyerine asılıp onu yemeğe çıkardı.

Açıkcası nasıl başardığını anlamıyorum. Zavallı çocuk o kadar aklı başında gözüküyordu ki!

Eğer Rindou'nun eline düşmüşseniz Tanrı size yardım etsin. Onunla tanıştığımdan beri inandığım tek bir şey var. Yakışıklı olmak bir lanet.

Canlı, cansız her şeye yavşıyor. Geçen gün vitrin mankenine yavşamıştı. Evet bunu ciddi olarak yaptı. Sonra çalışanlar bizi sapık sanıp mağazadan atmıştı. Keşke Rindou'yu  taşlasaydılar.

Bazen onu boğmak ve rastgele bir denize atmak istiyorum. Ama balıklar onun etinden zehirlenebilir. İşte bu yüzden bu fikrimden vazgeçtim. Beni çıldırtıyor!

Özür dilerim, üç saat uğraşıp yaptığım projemin üstüne elmalı soda döktüğü için çok sinirliyim.


Ulan köpek! Ben emek verdim o kadar. Haber verseydin bari yapmazdım en başından.

Bu arada söylemeyi unuttum. Rindou aptal olduğu için yüzüne bir yumruk yemiş. Yani akşamları o kadar güzel geçmemiş. Duyduğumda nasıl sevindim anlatamam.

Kapıyı açtım ve yüzünde kocaman bir morlukla duruyordu. O kadar zevk verdi ki...

Ayrıca bu geçen gün Haru diye ağlamıyor muydu? Ben mi yalnış hatırlıyorum? Bunu da anlamış değilim. Yavşak herif önüne gelene yürüyor. Sonra aşk acısı çekiyorum diye bize ağlıyor.

Demem o ki sevgili herkes, çok çilekeş bir hayatım var. Hayatımın baharında tüm yaşamımı Rindou ile tanışarak zehir ettim kendime.

Yalan söyleyemem ama Ran olmasaydı da katlanacağımı sanmıyorum. Chat, sizce de Ran çok iyi değil mi? Bir tek bana mı öyle geliyor?

Hajime bunun içine bir şey mi koydun amına koyayım? Bunları ben mi diyorum!? Burası çok sıcak oldu. Cam, pencere, baca, kapı bir şey açın. Duvarlar üstüme üstüme geliyor."

Kokonoi, eliyle kendine hava yapmaya çalışan Takashi'ye gergince gülümsedi.

"Mitsuya, onlar Rindou'nun ilaçlarıydı sanırım. Hep daha kolay içebilsin diye kolanın içine karıştırıyorum. Üzgünüm..."

Takashi, elinde tuttuğu bardağın içine bakıp yutkundu.

"Rindou ne alıyor? Neden aklıma tuhaf şeyler geliyor. Ananı sikeyim. Kapat şunu kapat. Rezil olduk.

Koko, seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim Koko."

Kokonoi boğazını temizledi ve yayını kapatmadan önce sessizce mırıldandı.

"Replik çalmaz mısın? Bir tek Rindou söyleyince güzel duruyor."









-Bir solucan değildik ama biz de çok süründük.

oha çok iyimis kullanırım ben bunu neyse

nerdeyse bir haftadır acillerde surunuyodum

amk nezle falan da olmayın ölüyodum

dort gunun uykusuzulugu ve kırk derece atesle cekmis gibiydim

gelen acil doktoruna sey diyordum en son-

siz de gay tipi var hayır nasıl bu kadar rahat olabilirsin amk malı

hemsire gelmis serum takacak ben uzak dur ben evliyim namusuma el surme diyorum

cok fazla gunduz kusagı izlemeye basladım sanırım 

bir ara kelebekler tek gun yasıyor neden diye aglıyordum bunlar da benim hatırladıklarım yani korkuyorum neler oldugunu sormaya

Seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin