1.7

234 27 197
                                    

"Mc yaralı Rindou ortama tekrar giriş yaptı.

Hepiniz çok ısrar ettiniz. Lütfen geri gel, sensiz buralar çekilmiyor dediniz, ben de geldim.

Biliyorum biliyorum sevgisiz herkes. Benden daha iyisi yok. Lütfen şımartmayın beni.

hanemiyakazu:

kim ona böyle şeyler dedi amk?

hakkgayi:

taka-chan varsa ben derim

ransexsual:

ran icin demiştim

askim konussun sesini duyalım az<3

"Ran şu an sağlık sebeplerinden dolayı aramızda değil. Özür dileriz. Umarım en kısa sürede iyileşirsin Ran!"

Kokonoi uzaylı görmüş masum köylü gibi Rindou'nun suratına baktı.

"Onu banyoya kilitledin?"

Rindou yapmacık olduğu belli olan bir gülümseme takındı. Ardından üzgün bir ses tonuyla konuşmaya devam etti.

"Delilik bir sağlık sorunudur. Ruh sağlığı, Bay Hajime. Bunu bilemeyecek kadar cahil olmanız ne üzücü(!)"

Kokonoi şok olmuş ifadesiyle ne dediğini anlamaya çalışırken, Haruchiyo gülmemek için kendini sıkıyordu.
Adamın yüzündeki ifade çok tuhaf bir şekilde kahkaha atma isteği uyandırıyordu.

"Bir zamanlar eski sevgilime sövdüğüm bu yer benim için çok özel. Sizinle birlikte az mı küfür ettik? Mitsuya'ya az mı yavşadık?
Kokonoi'nin parasını az mı yedik?
Teknik olarak ben yedim. Ama size de üç-beş bir şey atarım.

Daddy Rin hepinizi kanatlarının altına aldı kediciklerim. Merak etmeyin.

Sizinle biz Adnan Oktar ve kedicikleri gibiyiz!

Hakgay hariç. O Mitsuya'ya yükseliyor.

Herneyse, uzun lafın kısası Sanzu'yu satıyoruz.

Almak isteyen olursa bana mesaj atsın lütfen."

Haruchiyo askıda olan elini işaret ederek dudak büktü.

"Bu halde mi?"

Rindou baştan aşağıya kısaca genç adamı süzüp elini önemsiz dercesine salladı.

"Şu anlık tek kolu olması sizi yanıltmasın lütfen. Koko son olaylardan sonra bana artık para vermiyor. Akıllanmış köpek. Ve istediğim gamer odası için bana para lâzım. Fakirlik başa bela."

"Yani beni bir bilgisayara mı satıyorsun?"

Haru doğru anlayıp anlamadığı teyit etmek için şaşkınca sordu. Karşısında bulunan Rindou herzaman olduğu gibi sinir bozucu bir şekilde gülümsedi ve kafasını iki yana salladı.

"Hayır, hayır. Seni bir kulaklığa değişiyorum. Ve bir de Hinata figürüne."

Kokonoi yavaşça oturduğu yerden kalktı ve geniş odanın dışına çıktı. Fakat odada bulunan diğer ikisi bunu farketmedi bile.
Haru basit bir kulaklığa tercih edildiği için kırılmış hissediyordu.

Peki bize ne bundan?

"Sadece bir oyuncak için beni satmayı mı düşündün!"

Rindou alınmış gibi yaparak kucağında bulunan peluş Hinata oyuncağının kulaklarını kapattı.

"Ona öyle söyleme! Alnıyor.

O Hinata Hyuga! Kendini onunla bir mi tutuyorsun?!"

Aslında bu durumdan oldukça keyif alıyordu.  Yani hâlâ sevdiği eski sevgilisi olması onu satmayacağı anlamına gelmiyor.

"Bir kere Tsunade daha seksi!"

Satılsam da güzel kadın uğruna satılayım derdine düşen Haru son kez bağırdı. Sanki kendini alacak bir geri zekâlı var da?

"Tsunade'nin göğüs ölçüsü kadar zekan yok gelmiş bana laf anlatıyorsun Haruchiyo?"

O sırada chatte bulunan herkes kendi arasında ikiye ayrılmıştı. Takashi'yi örnek alan zeki birkaç kişi ise bunun bir radyo yayını olduğunu hatırlatmaya çalışıyordu.

Buraya kavga dinlemeye mi geldik? adam gibi yayın aç aptal.

O sırada zincirinden salınmış sinirli boğalar gibi odaya giren Ran ikilinin kavgasını böldü.

"Küçük sürtük! Nasıl beni banyoya kilitlersin!"

Ağabeylik gururuna bunu yedirememiş olduğu her halinden belli oluyordu.

"Televizyon kavgalarımızda beni bodruma kitlediğin zamana say."

Rindou umursamazca omuz silkmiş ve tekrar Haruchiyo'ya dönmüştü.
Görmezden gelinmesiyle daha çok sinirlenen Ran daha fazla kendini dizginlememiş kardeşini bir kavgaya çekmişti.

Sonradan içeri giren Kokonoi her an gördüğü bu görüntüyü takmamış ve Haruchiyo'nun yanına ilerlemişti.

"Pansumanlarını değiştirelim, gel hadi."

Haruchiyo'da görmezden gelmeye karar vermiş, Kokonoi'nin peşinden ilerlemişti.

Tüm bunlar yaşanırken odanın en karanlık köşesinde telefonun başında gülümseyerek mesajlaşan bir de Takashi vardı.

Biri elinden telefonu alsın lütfen. O aptal asık üc bölüm öyle duruyo yoksa.


-tum gun evde

"naruto-kun" diye dolasıyorum...

mitsuri'den sonra yeni askım  hinata sanırım...

n-n-naruto - kun😖👉🏻👈🏻

a

yrica risa kendine gel bu nasıl bolum amk derseniz cok haklisiniz...

Seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin