1.3

240 34 197
                                    

  "Sevgili, sevgisiz herkes. Evet artık sevgisiz herkes oldunuz. Çünkü sevgi mi görüyoruz amına koyayım? Sevgili herkes olmanız için sevgi görmeniz gerekiyor. Biz sevgi mi görüyoruz sanki.

Bana sevgi gösteren tek varlık kedim. O da yemek saati gelince yanaşıyor bana.

Tamam lan günlük dram kasma kotamı doldurdum.

DJ RinRin ortama giriş yapmış bulunmakta. Hepiniz yerinizi bilin sikmiyeyim.  Bugün de çok keyifliyim. Acaba son günlerim mi yaklaşıyor? Ulan, amına koyayım hasta mıyım? 6 ay ömrüm mü kaldı? Ran bu sabah başımı okşadı. Ran asla bana dokunmaz ki. Lan cidden ölüyor muyum?"

Ran kardeşinin omzuna bir yumruk atıp yalancı bir gülümseme yerleştirdi yüzüne.

"14 yaşına kadar beraber duş alıyorduk. Salak salak konuşma."

Rindou hatırlamış gibi mırıldanıp gülmeye başladı.

"Siz buna 'çıkar haşmetliyi, vur masaya, kaç santim?' diyorsunuz da bununki çok küçük. Bizzat yakından görmüş olarak diyorum ki Koko'nunki bile daha uzun."

Kokonoi utançla bağırıp önündeki kahve fincanını gülen oğlana fırlattı.
Rindou ise bunu zerre takmamış gülmeye devam etmişti.

"Sen Koko'nun şeyini ne zaman gördün?"

Mitsuya şaşkınlıkla sorup hemen sonra pişman olmuştu. Söz konusu Rindou'yudu. Ne çıkacağını o bile kestiremiyordu.

"Soyunurken. Başka ne zaman göreceğim sanki."

Kokonoi bu cevapla daha çok dehşete düşmüş gibiydi.

"Seni azgın piç! Beni mi dikizlitorsun!? Tanrı'm götüm tehlikede. Sapığım var, polis imdat!"

Ran bozulmuş bir şekilde kollarını kavuşturmuş masaya bakıyordu. Anlarsınız ya erkeklik gururu falan...

"Mitsuya, sen inanma tamam mı! Bir kere o zamanın üstünden çok geçti. İstersen yayından sonra bakabilirsin."

Mitsuya içtiği suyunu Ran'ın yüzüne doğru püskürtürken öksürmeye başlamış, şok ve utançla kızarmıştı.

"Sanırım dolaylı yoldan öpüştük. Dudaklarına değen su benim dudağıma değdi."

Ran hülyalı bir edayla parmaklarını dudaklarına götürmüş aptal bir ifadeyle hâlâ öksüren Takashi'ye bakıyordu.

"Eğw. Kimse sizin fingirdeşmenizi duymak istemiyor."

hanemiyakazu:

brn duymak istiyoum

hakkgayi:

taka-chan'ım nasıl yaparsın bana bunu...

bajithevampire:

ran cok gay

chifuyuorfuyu:

bende sana geyim @baji

"En azından ben dinlemek istemiyorum, Kazutora. Ve burda benim sözüm geçer sürtük. Burası benim çöplüğüm.

Ran buram buram plotoniklik kokuyor. O yüzden onu evden kovmaya karar verdim."

haruaftersex:

beni evr atmak icin yapıyo ^^

"Aha, geldi anasını siktiğim.

Ulan ben seni tam unutmuştum. Ne çabuk iyileştin sen? En son hastanelerde sürünüyordun piç."

haruaftersex:

tanrı'nın isine burnunu sokma carpılırsın

"Bak hele orospu çocuğuna bak. Tipini sikeyim ya bir rahat ver artık.

Sakinim sevgili, sevgisiz herkes.

Gecenin ilk şarkısını açıyorum.

DJ RinRin ile kopmaya hazır mıyız?

Cao White- Hai Domo"

haruaftersex:

beni sikmeyi bu kadar istediğini belli etmesen keşke

"Seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim. Nefes almasaydım da ölseydim o gün."






-ben yazdıgım seyleri yayınlamayı unutuyorum-

BURDAKİ

RAN+ MİTSUYA+HAKKAİ ASK UCGENİNE OZEL KURGU BİLE YAZARIM O DERECE SEVİYORUM


Seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin