"Evet sevgili dinleyicilerimiz, bu günde aşk acım ile karşınızdayız. Ben, kırık kalbim, abim olduğundan şüpheli olduğum Ran, çoğu zaman sesine yavşadığınız Mitsuya ve sugar daddyimiz Koko.
Söyleyin sevgili herkes, bu nasıl bir acıdır. Güzel fantaziler deneyebileceğim saatlerde aşk acımı anlatıyorum. Acıtıyor, sevgili herkes. Yine acım büyük. Kalbim kırık. Boynum bükük. Adeta geçen gün Ran'ın çarptığı arabanın enkazıyım. Bugün de yıkık, yalnız, umutsuz bir aşığım. Ah Sanzu, ben seni çok sevmiştim, neden böyle yaptın ki?
Oysa sen benim Ophelia'mdın. Bir yerde okumuştum bunu yoksa nerden aklıma gelsin böyle şeyler. O kadar da romantik değilim. Acaba bu yüzden mi ayrıldı benden.. Emin değilim, sevgili herkes. O kadar yıkık hissediyorum ki sizin işsizliğiniz bile gözümde değil şu an.
Bu şarkı duygusuz orospu çocuklarına, bu şarkı kıymetimizi bilmeyen piçlere, bu şarkı beni ortada bırakan pezevenge gelsin.
Yani bu şarkı eski sevgilim Sanzu'ya gelsin. Senin ben ecdadını sikeyim.
Hugo- 99 Problems ile başlayalım.
Seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim. Seni daha ayrı bir sikeyim.
-Yazarınız parmaklarını yaktığı için
yazamıyo- asla kafamın fazla bulanık olması ile bir alaksı yok-sövmeyin bana şu sıralar hayatım hint dizileri kadar trajikomik neyse ölene kadar devam✊🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim.
Fanfiction"Evet, hayatsız dinleyiciler. An itibariyle saatlerimiz 3.45'i gösteriyor. Sanzu seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim. Alçak puşt."