"Demem o ki, asla Mitsuya'nın yaptığı yemeğe kötü demeyin. Çünkü kafanızdan aşağıya boşaltıyor sonra."
Takashi sinirle gözlerini kıstı ve konuşmaya başladı.
"Bir kere ben gayet medeni bir insanım! Kafandan aşağıya yemek boşaltmışsam hakketmişsindir."
"Mitsuya'ya katılıyorum."
Rindou, abisine umutsuz bir bakış attı. Ardından kafasını onaylamazca iki yöne salladı.
"Ayıp çok ayıp. Bir göt uğruna kardeşini satıyorsun, Ran Haitani. Senden yavşağını görmedim."
hakkgayi:
aşkım gözlerimin önünde kayıp gidiyor
hanemiyakazu:
takashi yavşanılmayacak gibi değil
senjuthegoddness:
hepimizin ona aşık olduğu bir gerçek
yuzuknife:
gay olan ben bile-
notcrybaby:
sesi çok güzel ağlıyorum
manjiroakamikey:
herkes mi yavşak olur
ama takashi >>>>>
meililranlover:
mitsuya çok mükemmel
ama favorim hala ran
Y_O_U_N_G_J_A_E:
ran yüzünden yandere olacağım
angry:
adam öldürecek varsa ben yardım ederim
inupi:
götünüzün üstünde oturmayı bir öğrenemediniz amk
staystrongrisa:
ben burda sakin kalamıyorum
liatheyargımachine:
aşk acısı dinlemeye gelmiştim
ran ve mitsuya flörtleşiyor...
ağlıyorum amk
koroshite- kudasai:
koko sugar daddym olsa keşke
haruaftersex:
ne
"Ran ve Mitsuya'yı göremediğiniz için çok şanssızsınız. Ben görüyorum ve en yüksek fiyatı verene sextape salıyormuşum.
Ayrıca burdaki yıldız benim lan. Sahnemi çalma Takashi.
Aşk güzel şey. Ama bir piç tarafından yüz üstü bırakılmadığınız sürece. Ah Sanzu, köpek sevmiştim ben seni. Oysa sen değerimi bilemedin. Geber lan puşt.
Söyleyin sevgili herkes, cidden aşkımızı hakkediyorlar mı?
Etmiyorlar. Kırdığın o kalp ananın fincan seti mi piç? Sen kır dök diye mi ben büyüdüm. Çok sinirliyim dağı taşı sikesim var. Hayır Koko, yoklukta değilim. Kes lan sesini paran var diye katlanıyoruz.
Ah, sevgili herkes. Çok mutsuzum. Güldük, eğlendik sıra ağlama vakti.
Her gece ağlamaktan uyuyamıyorum bile. Göz altlarım çöktü resmen tipim sikilmiş.Yemek bile yiyemiyorum.
Soruyorum size, sevgili herkes. Bunun için değer mi? Değmez tabii. Benim gibi mükemmelini bulamazsınız. Ama o bulurum dedi.
Bende dedim ki, siktir git bul lan.
Gitti. Harbi gitti. Moba oyun chat'inde anasına küfür ettiğim çocuğun annesinin ölmüş olduğunu öğrenmişim gibi hissediyorum.
Çok büyük bir acı, sevgili herkes.
İşsiz olduğunuz gerçeği kadar gerçek bir acı. Çok edebi oldu bu not alın kullanırsınız.
Ne diyordum? Büyük bir acı. Göt ağrısı ile yarışır.
Chat ebenizi sikeyim, chat. Size sex hayatımı anlatmayacağım burda.Bu radyo yayını sadece aşk acımı konuşmam için kuruldu. Susuyorum ve telefonlarınızı bekliyorum. Arayın bizi ve aşk acımızı konuşalım.
Hayır, chat eskort şeylerine benzemedi. Sesinizi keser misiniz? Mute atarım lan size. Yönetici kim lan burda?!
İşte gecenin ilk telefon konuşması.
'Alo?'
Karşı taraftan bir süre ses gelmedi.
"Rin bu cidden sen misin?"
"Lan sesin çok tanıdık.Dünyada kaç tane Rin var biliyor musun?"
"Rindou Haitani, eski sevgilim."
"Ananı sikeyim. Seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim. Seni de sikeyim."
Rindou panikle telefonu kapatıp, şokla aralanmış gözlerini kırpıştırdı.
Konuşmaların olduğu ekran akıp giderken boğazını temizledi ve şaşkın bir şekilde konuşmaya başladı.
"Sakin olun lan. Ben bu kadar heycanlanmadım. Evet, chat. O benim hergün küfür ettiğim, aşkından yataklara düştüğüm, bana siktiri çeken kişi. Ex'im, Sanzu.
Bak hatırlattınız yine. Ulan piç aşk acımızı yaşıyoruz şurda. Ne diye gelip bizi dinliyorsun? Senin aşkını sikeyim. Sinirlendim.
Ran gülmeyi kes amına koyayım!"
- iste geliyor ozel harekat
bu bolumu bakıcılığını yaptığım ikizler ile birlikte yazdık. Cocugun ilk sozu "mına koyim" olmus
anası diyor ki senden mi öğrendi
bende diyorum ki "ne alaka amına koyim"
sanırım benden öğrenmiş..
neyse sorun değil
bir farkı oldu iste
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim.
Fanfiction"Evet, hayatsız dinleyiciler. An itibariyle saatlerimiz 3.45'i gösteriyor. Sanzu seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim. Alçak puşt."