0.3

458 46 411
                                    

     "Tekrar ve tekrar saatlerimiz 2.01'i gösteriyor. Biz her gece olduğu gibi yine burdayız. Öncelikle hoş geldiniz işsiz dinleyicilerimiz.
Hepinizin uyku dengesi sikik sanırım. Hayatsızlar gibi her gece uyanıksınız da.

  Kimin umrunda hepimiz aynı yolun yolcusuyuz... Ah kalbim. Gönlüm de Ran gibi orospu olsaydı keşke. O zaman hiç üzülmezdim.

Bazılarınız çok melankolik takılıyorsun diyor. Arkadaşlar salak mısınız? Aşk acısı çekerken nasıl gülebilirim.

senjuthegoddness:

adam haklı beyler dağılın

hakkgayi:

sırf taka-chan'ı dinlemek için burdayım yoksa banane

hanemiyakazu:

su acı faslını geçip bize fantazilerini anlatmaya başla

anlattığı her şeyde fantazi dünyam genişliyor

bajibutvampire:

bu gece evdeyim ulan

chifuyuorfuyu:

her an kovabilirim seni?

manjiroakamikey:

ne mal adamlarsınız amk

staystrongrisa:

@manjiro ne güzel konuştunuz mikey bey

notcrybaby:

@risa ne güzel yavşadınız risa hanım

hanemiyakazu:

@takemichi  ne güzel diss attınız takemichi bey

izanathegod:

@kazutora ne boş konuştunuz kazutora bey

thekakucho:

ne güzel azarladınız izana bey @izana

beween:

ne diyorsunuz aq

liatheyargımachine:

sikicem şimdi ağzınızı

"Chat illa hepinizi tek tek zıplatayım mı? Kesin lan sesinizi. Yine güne BİGBANG-loser dinleyerek başladım.

Öyle bir yıkığım anlıyorsunuz değil mi? Ah benim zavallı kalbim. Bunları hakketmedin.

Küçük bir anı anlatıp şarkılara geçelim mi? Bence öyle yapalım.
Size fikrinizi sormadım zaten.

Sanzu ile tanıştıktan bir hafta sonra onu Ran ile tanıştırdım. Daha doğrusu bu gerizekalı tanıştırmazsan tüm çocukluk fotoğraflarını ona atarım dedi.
Mal çocukluğumdansa mal abimle tanışmasını yeğlerim.

Neyse biz gittik kafeye bekliyoruz falan. Aradan on dakika geçti bu yok ortada. Biz gelir diye beklemeye devam ettik. Çünkü malız. Neyse piç Sanzu tamıtamına kırk beş dakika sonra geldi. Neden biliyor musunuz?

Bilmiyorsunuz, merak etmeyin hemen aydınlatıyorum sizi. Unutmuş. Evet unutmuş ve arkadaşı ile buluşmuş. Ben en sonunda arayınca bekleyin geliyorum, dedi. Biraz da onun için bekledik. Toplam bir saat bekledik piçi.

inupi:

harbi piçmiş bu arada

meililranlover:

askm kurtuldun diye sevinsen mi acaba




rei-222:

bırak onu bana gel Rin

ErenHoddock:

üzülme kanka

önüzümdeki piçlere bakalım




"Evet, Chat. Biliyorum beni hakketmiyor. Neyse ilk şarkımız ile başlayalım.

Wait a minute- Willow Smith

şarkı önerilerinizi bekliyorum."

.
.
.

"Demem o ki, Ran'ı rahat bırakın lan. Çıtır ben varken neden moruk abime yavşıyorsunuz. Anlamıyorum şahsen. Evet. Kapatma zamanımız geldi işsiz dinleyicilerim.

Hepinize iyi geceler.

Sen hariç piç Sanzu. Seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim."






-en sevdiğim, bu arada artık sizde bu ficin bir karakterisiniz. YASASİN YENİ İNSANLAR.

neyse gece gece sitede üç tur kosup geldim.

basım donuyor ay olmesem bari





Seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin