"Bu biraz zor. Yani sadece koltukta oturup Rin ve saçmalıklarını dinlemek daha kolaydı.
Sürekli üzerimden geçinen arkadaşlarıma katlanmak bile daha kolay. Kendimi sabah kuşağında konuşan aptal insanlar gibi hissediyorum. Kokonoi Hajime, sen bu hallere düşecek adam mıydın?
Kes sesini Rindou! Adam olmadığımı biliyorum. Neyse, neyse sakin kalacağım. Biliyorsunuz ki son yayınımıza katılan saygı değer arkadaşımız Sanzu şu an hastanede.
Aptal Rindou çocuğu ikinci kattan itti. Evet, bunu cidden yaptı.Sadece yumruk atar sanıyordum ama hiç bir yerlerden fırlatacağını düşünmemiştim. Hayır yani küçük bir şey de değil! Sen Hulk mısın be adam nasıl birden güç kazanıp adamı balkona itiyorsun?! Fizik kurallarına aykırı!
Hayır asıl mesele bu değil. Asıl mesele Sanzu'nun bir şey olmamış gibi ayağı kalkıp küfür etmeye başlaması. Demirden mi senin bu kemiklerin? İnsanlar düz yolda düşüp bir taraflarını kırıyor.
Çok sinirliyim! Çünkü tüm hastane masraflarını bana kitlediler. İyi ki bir paramız var amına koyayım.
Sikeceğim böyle işi. Paramı ultra seksi, sarışın sevgilime yedirebilme gibi bir şansım varken bunlara harcıyorum. Sinir sebebi resmen ya!"
Ran söylenen arkadaşının ağzına masada bulunan kurabiyelerden tıktı. Rindou genelde o kurabiyelerden kimseye vermezdi çünkü yiyebildiği tek şey onlardı."Zengin edebiyatı da hiç çekilmiyor. Göte bak sanki biz dedik gel öde diye. Siz fakirlerin yanında para yoktur şimdi deyip her şeyi kendi yaptı.
Paran var da katlanıyoruz. Yoksa kıçına tekmeyi basmıştım.Ben de çok sinirliyim. Mitsuya beni ekip yayından tanıştığı biri ile buluştu. Hakgay mıydı adı? Öyle bir şey işte. İnanabiliyor musunuz?! Mükemmellik abidesi ben önünde duruyorum ve o başkası ile gidiyor.
Sokarım böyle hayata. Bıktım ben yeter ya."
Rindou tüm konuşmayı sessizce tıkınarak geçirmişti. Ardından sütünü yudumlayıp boğazını temizledi.
"Sesinizi kesin köpekler. Asıl yıldız geldi.
Görüyorum ki benimle dalga geçen herkes bir yamulmuş. Çok keyif veriyor bu durum.
Onların aksine ben çok mutluyum, sevgili herkes. Haru'yu öyle görünce bir enerji dalgası yayıldı. Gökkuşağı kusacağım yakında o derece. Aylardan beri ilk defa güzel bir uyku aldım. Onun da etkisi var tabii.
Ah sevgili herkes. Çok iyiyim. Sinir stres kalmadı. Adeta bir pollyannayım şu an.
O kadar ki sizin mallığınıza bile sövemiyorum. Bunu es geçiyorum bugün.
Ran ve Koko. Az ötede kudurun köpekler. Mutluluğumu çekemeynler çatlasın ayol.
Eğlenceli bir parçayla başlayalım.
Jawny- honeypie.
İyi dinlemeler."
-bende çok mutluyumDKİDKCİFKFŞD
rindou askım da mutlus olsun biraz<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim.
Fanfiction"Evet, hayatsız dinleyiciler. An itibariyle saatlerimiz 3.45'i gösteriyor. Sanzu seninle tanıştığım günün sabahını sikeyim. Alçak puşt."