-20.12.2021
V minulosti, asi před pěti lety, byl Peter Parker díky svým schopnostem Spider-Mana nejúspěšnějším zlodějem v New Yorku. Dostal by se dál, ale včas přestal. Možná by nebylo od věci si rychle shrnout proč vlastně začal, ještě dřív než si řekneme o současnosti, nebo ho někdo odsoudí brzo - znáte to, nesuď knihu podle obalu-.
Když bylo Petrovi 10, přišel po ohromném výbuchu o všechny členy rodiny, až na jednoho. Rodiče, teta May, bratranci, sestřenice, prostě všichni až na strýčka Bena byli pryč. Ben si vzal Petera pod svá křídla a staral se o něj jako o syna. Žili spolu i po té, co Peter získal své super-schopnosti. Peter nechtěl nijak dát najevo, ani využívat svou supersílu, dělal že se nic nestalo a vše je při starém, věděl to jen Ben. Peter si své síly začal uvědomovat potom, co byl Ben zastřelen a on byl odkázán sám na sebe. Musel se o sebe postarat v ulicích, ve škole, bez jídla. A tak postupně objevoval, co mu jeho síly umožňují. Dokázal skákat výš, měl větší sílu, vydržel déle bez pití, jídla i spánku. Zároveň nebylo slyšet, že někam jde a měl své 'šimry šimry'. Situace se po několika týdnech natolik zhoršila, že byl donucen krást pro jídlo. Byl natolik zdatný, že se po pár dnech setkal s velkou partou lupičů, kteří ho chtěli mezi sebe a slíbili mu bydlení a jídlo. Mohl to tenkrát patnácti letý Peter Parker odmítnout? Samozřejmě že ne. Potřeboval zpátky život.Vykradli společně pár velkých bank v New Yorku. A Peter až nechutně rychle zbohatl. Byl si toho vědom a chtěl co nejdříve přestat. Zároveň ho sžíralo svědomí za to, co všechno způsobily jeho síly. Nezbylo nic jiného, než to díky nim aspoň zčásti napravit.
Polovinu svého jmění věnoval objednávce strojů a materiálů na jeho nový oblek. Není pochyb, že Peter Benjamin Parker je geniální chlapec. Nemluvě o jeho technické zdatnosti. Podařilo se mu vyvinout poměrně dokonalý oblek obsahující i vcelku jednoduchou, za to nápomocnou, umělou inteligenci. Začal pomáhat občanům, aby vynahradil to, co prováděl. Některé své peníze také náhodně rozdával v chudších čtvrtích. To všechno jen proto, aby se zbavil nočních můr o umírajících lidech jen kvůli tomu, že nebyl dostatek peněz v bankách, marně.Uběhlo zhruba půl roku, Peter si pronajímal menší byteček, aby se nemusel bát, že by mu nezbyly peníze. Chodil do školy, také na brigádu do menšího podniku ve vedlejší ulici a samozřejmě pokračoval v hlídkování ve městě. Jeho bojové techniky se zdokonalovaly a on tak vůbec neodpovídal popisu Arachna, kterým byl dříve. Nikdo ho proto nepodezříval, že by takhle utíkal před minulostí. Teď existoval jen Spider-man.
Peter měl čerstvě po šestnáctých narozeninách, školu i přes dlouhou prodlevu zvládal perfektně a spolužáci ho přijali zpět, alespoň jejich většina. Život byl v pořádku, tak jak jen mohl být pro šestnácti letého ex-superzloděje, hrdinu bez rodiny. Potom se objevil Stark s onou nabídkou bojovat po jeho boku. Ač Peter váhal, byl si jasně vědom toho, že je to ideální způsob, jak dělat další a další hrdinství a tak se konečně zbavit panických záchvatů a nočních můr.
Dostavil se tedy na souboj s Avengers. Nebyl to zrovna lehký úkol, ale pro chlapce s výbornou flexibilitou, ohromnou silou, kterou by překonal možná tak Hulk nebo Thor, a spoustou plánů a triků, které protivníci neznají, to nebyl takový problém. Kdyby se jen Peter uměl lépe soustředit a nepovídal si s druhou stranou občanské války. Nakonec se jim podařilo chytit celý protější tým a tak si zajistili výhru. Peter byl bezpochybně velkým přínosem pro celý tým a tak si zajistil možnost dále s nimi spolupracovat. Mimo dalších obleků, které pro něj Stark vytvořil, mu přítomnost v Avengers Tower přinesla spoustu zkušeností. Nejen v boji/tréninku s Avengers, ale také v laboratoři se Starkem.
ČTEŠ
Spiderman OneShoty
Fanfiction⚠️často sprostá slova, občas sexuální narážky( ty jsou ohlášeny na začátku každé kapitoly, kde se objeví)⚠️ Shipy taky zmíněny nad kapitolou, kdyby někomu nějaký vadil, idk: •WinterWidow •WinterSpider •Stucky •Stony •Spideypool •IronDad, Spider-Son ...