You at least tried ✔️

495 16 15
                                    

-21.4.23


  Už je to měsíc. Celý měsíc, co někdo unesl Petera Parkera! Nějak se dozvěděli o části jeho vztahu s Avengers a rozhodli se, je postupně zničit zevnitř. Jednou prostě opustil byt, ale nikdy už nedorazil do školy. Avengers ho hledali. Tony prohledal všechny záběry z kamer v okolí, ale na jednom záznamu šel normálně a na druhý už nedorazil. Kdokoliv mohl, pátral po něm ve městě a okolí, ale nikdo ho nenašel. Věděli, že v tom má prsty HYDRA nebo podobná 'organizace' se spoustou zkušeností. Mají jich ale dost?

Mezitím u Petera:

,,Pane, jaká bude další?" Zeptal se jeden z mužů v laboratorním plášti. Peter je odposlouchával a u toho se snažil uspořádat si myšlenky. Na tomhle lehátku je už několik dní (minimálně z toho, co ví), celou dobu je napůl vzhůru a tak dokáže plně vnímat, kdykoliv se poblíž něco šustne. Celou dobu je krmen přes kapačky, protože nikdo neví, že je vzhůru. Každé tři hodiny někdo přijde a vymění ji. Peter je potom na pár minut přispaný a neovládá svojí mysl pořádně. Musí mu tedy dávat nějaká anestetika, jeho metabolismus je ale díky bohu spálí dřív, než se očekává a neuspí ho to. Jsou ale užitečná, má díky nim snížený tep a nikdo ho nepodezřívá z toho, že by byl vzhůru.

,,Dáme mu nějakou na Black Widow. Hodně silnou, mají silné pouto, které musíme překonat." Řekl jiný muž a Peter cítil to, jak se mu někdo hrabe v hlavě. Byl to stejný pocit, jako když mu Wanda při jejich prvním setkání trochu pomotala mysl. To také dělali. Měnili peterovy hezké vzpomínky v negativní. Jenže nevěděli, že ho Wanda učila, jak se těmhle věcem bránit. Poslouchal, koho chtějí v jeho hlavě pošpinit teď a vybavil si co nejvíce vzpomínek s daným člověkem. Tím pádem neměl onu vzpomínku jen hluboko v dlouhodobé paměti, ale také v té krátkodobé, která je těžší na pozměnění a nikdo je tam teď nebude hledat. Pak v momentě, kdy ho odpojili od onoho 'čarovného přístroje' si vybavil, jaká vzpomínka byla ta původní a obnovil ji.

,,Zítra už bychom měli mít hotovo, potom může náš plán pokračovat."
,,Skvěle. Avengers ani nevěděli, že si vybudovali zbraň sami na sebe." Dlouho ještě probírali detaily. Peter měl mít upravené vzpomínky, jen proto, aby bojoval proti Avengers 'sám od sebe'. Aby si myslel, že jsou nepřátelé a HYDRA mu je pomůže zneškodnit jako pomstu, aby si myslel, že HYDRA jdou vlastně ti dobří.

V jeho hlavě se najednou objevil hlas, který myslel, že už nikdy neuslyší:
'Notak Petere, kde jsi? Tohle mi nedělej kluku, mám posledních pár hodin, než mě Stark vydá Asgardu.' ač to byla jen telepaticky sdílená slova, bylo zřejmé, že brečí. Peter k tomu také neměl daleko, ale udržel se, i když to nebylo moc platné, protože se mu rapidně zvýšil tep.
'Loki?' odpověděl telepaticky. Hodně se s černovlasým bohem sblížil a on ho naučil komunikovat telepaticky, sice jen na krátkou vzdálenost, ale naučil.
'Petere!? Kde jsi?'
'Já nevím, někde blízko u tebe, očividně.' uchechtl se Peter, ale rychle vrátil kamenou tvář, nesmí se prozradit.
'Tak díky za radu. Poslouchej, dostali jsme dvacet čtyři hodin na to, tě najít, jestli ne, tak mě Stark vydá asgardskému soudu. A tenhle čas nám dal před dvaceti hodinama!'
'Fajn, co vidíš kolem sebe?'
'Pole, les, betonovej plot, dřevěnej domek... Víc nic',
'Hádám, že to bude ten plot, ale zavolej si pomoc.'
'Fajn, snaž se přežít.'
'A Loki?'
'Jo?'
'Až mě najdete, budu muset předstírat, že vás nesnáším a bojovat s vámi, nebojte se. Nic mi není a vím co dělám. Je to jenom role.'
'Drž se.'
,,Budí se, musíme přidat anestetika! HNED!" Křikl někdo z fyzického okolí.
,,Hned to bude pane."
,,Chlapče, kdybys jen věděl, do čeho tě tvoji kamarádíčci dostali a jak za to zaplatí. O jednoho zimního vojáka s navracející pamětí se postarali, ale co udělají s tím, který si myslí, že si je pamatuje?" Zasmál se zřejmě vedoucí celé téhle šarády. Peter se zastavil v myšlenkách? V čem byl stejný jako Bucky? Vždyť od doby, co tady je mu jen mění myšlenky... Ale co když mu je upravili už předtím? Co když prošel tím samým?

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 11, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Spiderman OneShotyKde žijí příběhy. Začni objevovat