problem solved (pt.2)✔️

526 25 2
                                    

-1.2.2022

,,VEN!" zařval jsem jakmile se mi vyskytl pohled na ty čtyři, co tam zbyli s Peterem. Kluci se rozběhli pryč a já se sehl k Peterovi.

,,Proč jsi nikomu nic neřekl?" Zeptal jsem se už klidně...

,,Sakra a proč jsi se nebránil?" Nemohl jsem pořád pochopit, co se zvrtlo.
,,Prosím, rodiče to nesmí vědět... Kdo všechno to ví?" Podíval se mi vyděšeně do očí. To není až tak častý projev Petera Barnese.
,,Stark se o to postaral, takže jen ty, já, on a Happy."
,,Díky bohu, rodiče to nesmí vědět, nemůžu je ztratit, kvůli tomu, že zabili nejbohatšího žáka naší školy... oficiálně."
,,Co?"
,,No víš...vzhledem k tomu, že Tony děti nechce... pravděpodobně budu většinu majetku jednou dědit já... Včetně SI." Upřesnil stydlivě.
,,A moje děti budou na ocet..." Řekl jsem na oko dotčeně.
,,To jsem neřekl, já se rád podělím-" Začal se hned omlouvat.
,,Klid, to měl být vtip... každopádně, teď očekávám vysvětlení."
,,Nechceme to probrat jindy? Večer si půjdu popovídat s Tonym, tak se k nám přidáš. Teď se musím vrátit ke třídě."
,,Fajn, ale jednu věc chci vědět teď..."
,,Mhm?" Pokynul s obavami v očích, abych pokračoval.
,,Čemu si ten trouba myslel, že uškodí, když ti zlomí IDčko?" Viděl jsem, jak Peterovi spadl kámen ze srdce... upřímně má štěstí, že i já radši odlehčuju situace, než to řešit vážně a vystrašit to už teď vyděšené a vystresované dítě.
,,No, nevěří mojí 'stáži', takže si myslel, že když mi zničí návštěvnickou kartu, tak mě vyhodí z Toweru...asi." odpověděl a spěšně se rozešel ke dveřím.
,,Pete?"
,,Jo?"
,,Až to udělají příště, máš povolení všech, jim nakopat prdel...tak abys je nezabil, jen nakopat prdel. Nemusím se jich ptát a už teď vím, že by souhlasili... Možná až na Ste- ten taky."
,,Fajn. Díky strejdo!" Zavolal přes rameno a zmizel za rohem.
,,Tony?"
,,Legolasi?"
,,Jak jsi na tom? Kluk se vrací."
,,A je v pohodě?"
,,Jen trochu obouchanej, ale to jsou důkazy."
,,Ty jsi pitomec." Uchechtl se.
,,Fajn, nic novýho, jak to šlo u tebe?"
,,Učitel si asi bude muset koupit nový kalhoty, tyhle už nepůjde použít, ale jinak celkem hladce. Asi se posral strachy a teď stojí dole v muzeu v rohu."
,,To zní dobře. Peterovi jsem řekl, že se příště může bránit a nemusí se bát naší reakce..."
,,Fajn. Sejdeme se nahoře. Nikomu ani muk."
,,Rozumím." Odpojil jsem se a vešel do nejbližšího výtahu, který mě dostal do penthousu.

-----TIME SKIP----

Den pokračoval a třída si užívala svůj pobyt v Avengers Toweru. My s Tonym seděli v jeho laborce a sledovali každý jejich krok. Učitel, díky bohu, mlčel a kluk se od něho držel dál. Najednou se dostali před dveře, kde musí skoro všichni použít vstupní kartu. Jediný kdo nemusí, jsou ti, kdo mají umožněno používat otisk dlaně. Pepper, Tony, Peter. Pete sice není jejich syn, ale jako dědic SI, to očividně potřebuje.
,,Tak fajn, teď budete potřebovat použít vaší ID kartu." Řekla průvodkyně a oskenovala svojí.
,,Prohlídková skupina. Za mnou jde dalších dvacet sedm hostů." Ohlásila se u FRI a prošla dveřmi. Viděl jsem, jak se na Petera ten idiot ušklíbl. Třída skenovala svoje IDčka a procházela dveřmi, když na nás FRIDAY promluvila:
,,Peter se omlouvá, ale nemá u sebe ID kartu."
,,Cože? Vždyť dostal u vchodu tu základní ne?"
,,Ten idiot mu ji zlomil."
,,Co že udělal!?"
,,Ten kluk, jak ho zbil, mu ji pak sebral, zlomil a vyhodil."
,,Fajn a kde je Peterova osobní karta?"
,,Zdá se, že leží na jeho posteli, pane." Oznámila FRI.
,,Fajn, co teď?"
,,Pořád má dlaň..."
,,Nemůže použít dlaň před lidmi."
,,Nikdo neví, že dlaň nemají ani Avengers, navíc je osobní stážista... musí mít přístup tam, kde ty." Snažil jsem se vymyslet jak to udělat s backstory.
,,Fajn, FRI, vyřiď mu, že může použít dlaň, díky."
,,Ještě něco, pane?"
,,Všechno."

Spiderman OneShotyKde žijí příběhy. Začni objevovat