problem solved (pt.1) ✔️

889 23 0
                                    

🕷️ WinterWidow🕷️
-21.11.2021

Peter's POV:

  Budík v 5:30, ranní hygiena, ranní běh, snídaně, kterou jako každé ráno připravil Steve, cesta do školy... běžné ráno. Aspoň pro mě. Ne každý má totiž ráno možnost jít si zaběhat s Kapitánem Amerikou, nebo se probudit ve vlastním pokoji v Avengers Tower. Ale ani pro mě to nebylo až tak běžné ráno, jak jsem si myslel. 

  Ráno bylo normální jen dokud jsem byl Peter Barnes (někteří už možná pochopili, že jsem synem Jamese 'Buckyho' Barnese a Natashy Romanoff). Jakmile se ze mě stal Peter Parker, všechno šlo 'do kytek'. Před naší školou  stál autobus, plný mých spolužáků. Zmatený jsem nastoupil za nimi a šel se zeptat Neda, co se děje.
,,Hej, Pinďour Parkere! Těšíš se až nám budeš moct představit tvýho kámoše Starka?" Křikl Po mně Flash. Ignoroval jsem ho a šel k zadním sedačkám, kde stál i pan Smith, náš třídní učitel.
,,Dobrý den." Oslovil jsem učitele a neklidně se usadil.
,,Parkere, budu si s vámi muset promluvit, pojďte, prosím, ven." Přikývl jsem a zvedl se ze sedačky. Vyrazil jsem ven z autobusu, ale nebyl by to můj den ve škole, bez urážek a naschválů od Flashe a jeho kumpánů.
,,Takže, nebudu rozebírat jaká byla tvoje motivace, tuhle blbost všem nakecat, protože mě to nezajímá...ale budeš muset ukončit svůj výmysl o stáži u Tonyho Starka, víš jak by to vypadalo, kdyby se to dozvěděl!?" Nevěřícně jsem zamrkal očima. Nejen že stáž u Tonyho je jen krytí, pro to, že jsem Spider-man a taky samozřejmě bydlím s rodiči v Avengers Tower, ani teď nebudu řešit to, že jsem odtud teď dorazil do školy, nejhorší je, že mi to nevěří ani učitel. Nikdo kromě Neda, který ví že to mám jako krytí za Spider-Mana, mi to nevěří, dobře, ještě MJ, ale to je vlastní kapitola. Ano, ani Ned neví, že jsem potomkem dvou Avengerů. Ví jen o Spider-Manovi a i tak mi málem vymluvil díru do hlavy, když se to dozvěděl, jednoduše, je fanoušek...to bylo hodně slabě řečeno...
,,Ale pane..."
,,Žádné ale, Parkere! Prostě to ukončíš. Potřebujeme si zachovat dobrou reputaci." O co jiného by mu taky mohlo jít, než o jeho vlastní reputaci...
,,Dobře." Sklonil jsem hlavu a doufal, že už po mně nebude nic chtít. Otočil jsem se, nastoupil do autobusu a znovu se usadil vedle Neda.
,,Co chtěl?"
,,Ať přestanu lhát o stáži u Starka."
,,Tak jim ukážeš, že se pletou." V tu chvíli jsem si uvědomil největší problém...

Friday!

Mě!

Oslovuje!

Peter Barnes!

Dobře, dobře, dobře, tak se uklidníme, napíšu Tonymu, ať to předělá, ať nastaví FRI, aby mi říkala Parker (což je úplně náhodně zvolené krycí příjmení).

Tony?
Hodila by se mi pomoc...

Co to bude?

Nějak jsem se dneska dozvěděl že během pár minut odjíždíme na exkurzi...

A ten problém?

Ta exkurze je do Toweru... Potřebuju aby mi FRI říkala Parker

Bez problému ještě něco?

Taky by se hodilo kdybyste se neukázali
Nebo aspoň nezmiňovali že se bavíme na rodinný úrovni... máš být můj mentor...

Jasně kluku zařídí se
Další?

To bude snad všechno
Děkuju

Spiderman OneShotyKde žijí příběhy. Začni objevovat