🕷️Není Spidey 🕷️peteypool🕷️IronWidow🕷️
🔞sexuální narážky🔞
-15.12.2021Peter je syn Tonyho a Natashy Starkových, zároveň přítel Deadpoola a dědic Stark industries. Kvůli pomstě Tonymu se ho často někdo snaží unést a nechat si od Starka zaplatit výkupné. Peter si tak nějak zvykl, že takoví lidé se vždycky najdou, ale jeho otec se objeví jako Ironman a dostane ho zpátky i kdyby to bylo to poslední, co udělá. Když se to dozvěděl Wade, rozhodl se tomu zabránit. Jak se to dozvěděl? Každý má své cesty, ta Wadova? *Ehm* autor *ehm*
Pojďme si projít pár příběhů, které nám ukáží následky mého dobrého skutku.1) ,,Ahoj chlapče, neztratil ses?"
,,Ani ne, vím přesně kam jdu."
,,A kam?"
,,Domů a teď mi dejte pokoj."
,,Takhle by sis dovolovat neměl." Řekne posledních pár slov, než Peter dostane silný výboj phaserem a skácí se k zemi. Probudí se v náručí Wada.
,,Co se stalo?" Diví se.
,,To ty bys mi měl vysvětlit, proč tě chtěli unést."
,,Dýchají?"
,,Možná..."
,,Víš, že tě táta vyhodí z Toweru jakmile zjistí, že jsi porušil pravidlo o nulovém zabití měsíčně?" Zeptal se zkroušeně.
,,Ale bylo to pro tvojí ochranu. On to pochopí..." 'snad' dodal v hlavě. Na to Peter jen nesouhlasně zakýval hlavou.
,,Jsme doma!" zavolal Peter.
,,Jsme?" objevil se ve dveřích Stark.
,,Tak to ne, viděl jsem zprávy, ty dovnitř nejdeš, nebudeš mi chodit kolem kluka, když zase vraždíš na potkání," řekl, jakmile si všiml Wada.
,,Ale tentokrát..." bohužel mu byla obhajoba odepřena a před nosem zabouchnuty dveře.
,,Chtěl ti něco říct a dokud si tohle nevyslechneš, tak budu čekat před Towerem taky.
,,Faaaaajn. Pojď dál!" křikl Tony ke dveřím a v nich se okamžitě ukázal Deadpool v plné výzbroji.
,,Tak mluv."
,,Přišel jsem do uličky, kde se s Peteym scházíme a chtěl ho doprovodit sem, jako každej všední den... No a když jsem tam dorazil, tak ho nějakej páprda trefil phaserem a on padal k zemi. Chytil jsem ho než dopadl a potom dal všem výstražnou ukázku, jak by dopadli oni. Bylo to ve všech novinách a zprávách a ten, co ho vzal phaserem měl asi hodně bolestivou smrt."
,,Fajn, uděláme výjimku. Dneska zůstaň, ale nebude se to opakovat. A ty." Ukázal na Petera.
,,Mi koukej rychle vysvětlit, proč jsi dostal phaserem."
,,Přišel, ptal se jestli jsem se ztratil, tak jsem mu řekl, že ne a ať vypadne, no a zbytek znáš."
,,Fajn, pojďte, večeře je na stole."2) ,,Jestli pak to není náš MiniStark... Nastup si, Happy nemůže, máme tě hodit domů."
,,Vymyslete si něco lepšího, tohle říká každej druhej..." Vystoupí další dva a Petera do auta dostanou silou. Peter se je pokouší varovat, ale bezúspěšně:
,,Nedělejte to, ušetřete svůj život...nebo se ušetřete traumat, to je teď fuk, záleží jakou bude mít náladu."
,,Stark že by nás zabil?"
,,Nemluvím o tátovi, navíc, ten by vás spíš roztavil repulsorem..."
,,Neee, snad si nemyslíš že se budeme bát Black Widow." Zasměje se další.
,,Dost pravděpodobně byste měli, ale nemluvil jsem ani o mámě." Pokrčí rameny.
,,Koho teda?"
,,Wada." Všichni na něj zírají jako na blázna.
,,Ne! Vy ho neznáte?" Zasměje se.
,,To nevadí, on se ukáže a poznáte ho už podle obleku."
Pak mlčí a ignoruje okolí zírajíc ven z okna.
Auto zastaví, když mu na střeše něco přistane a promáčkne ji pár centimetrů od Petera.
,,To bylo těsný, příště si to líp vypočítej, brouku!" zavolá na Wada, aby dokázal, že je zdravý a při vědomí. Vedle auta přistane černočervená postava a auto ztichne.
,,Já to říkal." Ozve se Peter v moment, kdy Wade vytrhne dveře auta a Petera vyndá. Všechny zbaví života a s Peterem se dostane do Toweru.
,,Starku! Už jsem tady zas!" Zavolá Wade, když spolu s Peterem vejde do obýváku Avengers.3) ,,Oh, to bude určitě MiniStark, kam jdeš chlapče, takhle sám?"
,,Pryč od vás, nemůžete mi dát chvíli pauzu?"
,,Upřímně řečeno, tě teď vidim poprvý." odpověděl zmateně.
,,Nemyslim vás jako vaší partičku, myslím vás, jako ty co se mně věčně snaží dostat do auta... včera skončili v nemocnici a v pátek mrtví. Jděte ode mě a zůstanete zdraví... možná."
,,To ti tak budu věřit, vystrašenýmu klukovi."
,,VYPADNI OD NĚJ!" ozval se ulicí hlas Deadpoola.
,,Ten tady tak chyběl." Řekl jeden z nich a v tu chvíli měli všichni díru v hlavě nebo hrudníku.
,,Díky, zase." usmál se Peter na svého přítele.
,,Od toho jsem tady, tvůj táta by mě jinak nepustil do Toweru, kdyby se o to musel zase postarat on. A já bych to nevydržel se sebou."
,,Proč bys chodil hlavním vchodem? Není to snazší mým oknem?"
,,To je pravda. Tak jen to, že bych se asi musel nějakým novým způsobem zabít, abych tě zase viděl. A to asi úplně nejde." Usmál se na něj a sundal si masku pro polibek.⚠️4) ,,Dobrý den, mohla bych vás poprosit?" Ozvala se slečna stojící v prostředku chodníku, zmateně zírající do mapy. Peter, že byl milý, ostatně jako vždycky, souhlasil a přistoupil blíž.
,,Tady, hledala jsem nějaký hotel a tady v mapě vůbec nejsou stejné silnice." Ukázala ona mladá žena mapu Peterovi. Jakmile však nakoukl, dostal phaserem do boku a složil se k zemi, dostal sice slabou ránu a nic extra mu to neudělalo, ale byl dostatečně paralyzován, aby nemohl dívce ublížit, když by se chtěl osvobodit.
,,Ou, ahojky, je tady nějaký problém?" Ukázal se na scéně Deadpool, ale v novém obleku, který pro tyto situace Peter navrhl, nebyl tak nápadný, vlastně dělal Wada ještě více sexy, než si Peter kdy dříve všiml, bylo to však součástí jejich plánu, když půjde o únosce či ohrožení, který by mohl teoreticky ten pohled ocenit.
,,Jé, ahoj, nic se neděje, tady bráškovi, se udělalo špatně, vezmu ho do auta." Řekla trochu flirtovně. Peter by se možná i zlobil, že se Wade neohradil, že má přítele, nebo že nemluvil na ní, ale Wade Wilson je zásadně 'na kluky' a navíc jde pořád všechno podle plánů, které spolu po večerech vymýšlí, nějaký vtipný scénář nebo hlášku, kterou by mohl Wade použít při další záchraně.
,,Myslím, že na bolesti břicha pomáhá čerstvý vzduch, co ho tady nechat se nadýchat a jít vedle do uličky." Řekl s flirtovně pozvednutím obočím. Dívka zaváhala, chtěla přeci toho kluka unést...
,,Nebo jestli jsou uličky problém, můžeme ho nabrat, popojet o kousek dál na klidnější místo, nechat ho nadýchat se čerstvého vzduchu a rozdat si to v autě?" Snažil se Wade dál.
,,To zní dobře." Usmála se, ale s vlastním plánem.,,Tady, co ty na to?" Ozval se Wade, když začal mít pocit, že se chystá něco nekalého. Dívka neodpověděla. S odporem tedy zvedl svou ruku ze sedačky a začal jí hladit po stehni. Ona jeho ruku shodila a odpověděla:
,,Ještě kousek, vím o úžasném místě." Wade se ohlédl na Petera, ten vystrašeně záporně zakýval hlavou, bál se víc, než normálně, tahle žena měla špatně úmysly a on to chtěl zastavit včas. Deadpool přikývl a otočil se na dívku.
,,V tom případě mě omluv musím si někde uvolnit péro." Odpoutal se a vlezl dozadu k Peterovi. Ona se jen ušklíbla a dál se jim nevěnovala. Chvíli trvalo, než vymyslel plán. Nakonec se rozhodl pro katanu, kterou skrz sedačku zabil řidičku, potom rychle stáhl katanu zpátky a i s Peterem vyrazil dveře, na kterých chvíli jeli po silnici (taková ta scéna, kde ramenem vyrazí dveře auta a pak na nich leží, když postupně zpomaluje po výskoku z auta). Zvednul se, zkontroloval svou lásku a odvedl ho domů staříkovi.
ČTEŠ
Spiderman OneShoty
Fanfic⚠️často sprostá slova, občas sexuální narážky( ty jsou ohlášeny na začátku každé kapitoly, kde se objeví)⚠️ Shipy taky zmíněny nad kapitolou, kdyby někomu nějaký vadil, idk: •WinterWidow •WinterSpider •Stucky •Stony •Spideypool •IronDad, Spider-Son ...