Whatever it takes ✔️

623 26 12
                                    

- 19.3.2022

,,Fajn, nepodařilo se vám ho chytit, potom nemám na výběr a vtáhneme ho do problémů." Promluvil Fury těsně než odešel z místnosti a nastoupil do svého vrtulníku a zmizel v oblacích nad Avengers Compoundem.
,,Co má v plánu?" Zeptal se zmateně Bucky. Stejně jako většina týmu nepochopil o čem Fury mluvil. Před pár týdny dostali úkol, najít Spider-Mana. Zjistit jeho identitu a ideálně ho dostat do spolupráce. Kdykoliv se ale rozhodli zasáhnout, opakoval se jeden z častých scénářů:
1) zmizel beze stopy ještě než dorazili.
2) všechny přítomné členy týmu přilepil na budovy v okolí.
3) pozdravil máváním a odhoupal se pryč.
Ať nastal kterýkoliv a oni ho pronásledovali jakoukoliv technikou (osobně, Red wingem, kamerami města, do kterých se Tony dostal...), vždycky zmizel. Pronásledovali ho dva nejlepší agenti ameriky i SHIELDu a nic. Prostě se po něm v uličkách slehla zem. Dokonce mu Tony párkrát dal štěnici, ale v průběhu útěku, se jich vždy zbavil a Tony tak přišel o zhruba pět vysoce vyvinutych sledovacích zařízení.

  Jediný, kdo věděl o čem Fury mluví byli Nat a Clint. Ti měli v očích horor. Všichni z nich věděli, že Spider-Manovi nemůže být víc než 30. Možná ani víc než 25. Je to nedávno, kdy byl ještě kluk, nemá pořádně zajeté koleje v životě a už se děje to, co by skolilo spoustu lidí s mnohem jistějším životem.
,,Vysvětlí nám to někdo?" Upozornil na sebe Sam.
,,Blackmail."shrnul Clint.
,,Cože prosím!?" Zděsil se Bruce.
,,Nějak, jakkoliv, pošpiní jeho jméno. Ten kluk to nezvládne. On úplně zruší Spider-Mana a možná i toho kluka pod maskou!" Pokračovala Natasha.

-----Time skip-----

,,Nemám na výběr, toho kluka prostě zatáhneme do nějaký špíny." Oznámil Fury týden po té, co týmu řekl svůj plán poprvé.
,,Co na něj hodíte?"
,,Možná už něco mám, možná ne. To uvidíte, až se to dostane ven."

Peter's POV:

,,Avengers označili Spider-Mana za nevhodného k hrdinství. Tvrdí, že by se tomu měl raději vyhýbat. Ví, že již několikrát Spider-Man schválně opomněl některé nehody, jen proto, že tam pravděpodobně nebyli další lidé. Nechal si od nevinných lidí, které zachránil, kupovat jídlo, jako splátku. Sami naši hrdinové tvrdí, že nebýt pomoci z okolí, Spider-Man už by tu dávno nebyl." Ozval se hlas ve zprávách. Zalapal jsem po dechu. Celou dobu chtěli znát moji identitu a tvrdili, jak je to jen kvůli SHIELDu, že jsem skvělý hrdina, ale potřebují jistotu a že kdybych chtěl, můžu se k ním i přidat. A teď, když SHIELD mojí identitu nemá ... SHIELD! Musím zjistit, kde vzali, že nechodím na záchrany záměrně. Co všechno na mně mají.

Nede!

Viděl jsi to!?

Viděl!

Co s tím uděláš?

Mám plán ale musíš mi pomoct

Jako bych to neudělal vždycky

Fajn...

Musíme se nahackovat do SHIELDu

Avengers říkali že chtějí mojí identitu jen kvůli jim

Tak zkusíme zjistit co na mně mají a smazat to

Cože!?

Do tohole nejdu

Prostě na mě mají nějakou špínu a já se jí musím zbavit

Spiderman OneShotyKde žijí příběhy. Začni objevovat