8.

255 12 0
                                    

PISAC PERSPEKTIVA-

Znate kako gledam ovaj dogadjaj sa strane, tiho i kraickom oka pratim sve, mogu reci da je ovaj zivot pa blago receno jebeno uzasan. Jos je samo dva dana ostalo do zatvora. On odlazi a onda cu ja sa prozora resetki se sakriti i vama prenositi sta to on radi a do tada cetenslusati i citati, uzivjeti se u njegov lik kako on opisuje svoju ljubav.

-------------------------------------------

Ivan perspektiva-Oko javila!?

-Sestra... Od tetke... Sta je tebe? Jebote...  Opet si ljubomorna ?

-Jesam! Cu sta je meni jebote 4 meseca smo zajedno i ti se javljas svakoj devojci... Plus si me krio 2 msecaa! I posle se cudis kako ja ovako regujem.

-Viki? Jebote ti si trazila da krijemo to vrijeme.. ti si rekla necu niko da zna dok se ne uhodamo. Ja ne pravim haos kad se tebi neko javi jer znam da neces uraditi nesto sto ne treba... A ti jebote haoss.. zfff teska zeno.

-Jaaa teskaaa???? Stvarno si bezobrazan...

-Sta je tebe jebote...  Promjenila si se skroz ovih mjesec dana.. stalno histerises ljubomorises samo sto mi oci ne iskopas. Raspolozenje to varira kako vjetar duva.. jebote!!! Znass da te volim i znas da ne bih uradio nesto sto bi te povrijedilo. I sama znas da do sada nista uradio nisam. Ni kad niko nista nije znao a ne sada kada vec svi znaju da smo zajedno..

Gledala je u mene nekako blijedo kao da ce da se srusi ili ispovraca..

-Sta ti je? Jesi dobro?

-Ma malo mi je muka nista strasno dodaj mi samo casu vode i bicz okej.. slabije jedem u zadnje vrijeme...

-zadavucu te jer ne jedes nikad nista... Dogovorili smo se jebote...

Zagrlila me je jako i tihim glasom prosaptala na uvo..

-tata mi je uplatio 4 dana u jedno malo zimovanje. U hotelu da li si voljan da ides sa mnom. Zelim da budemo skroz sami ta cetri dana...  Trebali bi da krenemo za nekih 15 dana taman kad nama bude 5 mjseci...

-To je fino i sve sjajno ali  desila se jedna stvar.. ja sam nam vec uplatio u taj isti hotel 5 dana..

-Zezassss hahahahha jaooo zezasss meee... To je sjajnoo znaciii idemo???

-Idemo.  I tamo cemo docekati nasih 5 mjseci. To ce biti  prelijepo.

-Imacu malo iznenadjenje za tebe. Aliii nista ne govorim saznaces sve tamo...

-Vikiiii dajjj ne zezaj meee ne mogu cekatiii!!!

Posle nje.Where stories live. Discover now