13.

218 13 0
                                    

Stojimo u uglu kako se medjusobmo zovemo cimeri. Vec 10 dana sam odje i  idalje je krivica tu. Bice vijelog zivota.  Sjeban sam ali ovi ljudi su tu kao moja podrska. Masima gledam kao svoga oca. Cudno ali istinito.. Frana kao starijeg brata.  A ostale ljude kao clanove porodice.

-Vidis mali odje nije tako lose... Sjebano jeste ali nije lose. Vidis kakvih sve odje ima. Odje ubijaju sa zadovoljtvom i nemaju savjest.

-Naucicemo te kako da se nosis sa svime. Mlad si. Ne znas nista o zivotu. Kriziras nam tu od konzna cega...

-Alkohola. 

-i?

-Svega sto ne valja.

-aham pa dobro imas odje frana on je na koks bio 10 god.. vidi ga sad ni primirisat... Hahahahaja

Zasmijali smo se svi u isto vrijeme.

-Oho vidi ti Ivana maloga. Nisam te ranijevidjao u ove krajeve. Odakle ti mali odje...

-Sta te boli k odakle on odje Ar?

-Ar je osudjen za kradje nasilje i silovanja.

-Znam.  Njegov brat je mmojoj pokojnoj djevojci uradio...

-Silovao?

-Da.

-I on je tu eno ga u cosku dolje. Mis mali.

--------------------------------------------

Lezim na krevetu gčedajuci u metalne resetke na prozoru.  Brojim nedelje po resetki. Pa tako  u krug. Vec par dana mi ne izlazi ona mala sa klupe iz glave. Ona koja me je slusala.    Da li je to fer?

Ivane ! Imas posjetu!

Trgne me glas cuvara koji vikne.  Ne znam ko je dosao a i nesto mi se ne mili glesati bilo koga.

----------------------------+++-----------

-Brate?

-Jovane!

-Dodji vamo!!!  Maliii hahaha kako si?

-Onako. Sjebano ali dobro.  

-Proc ce ovo brzo pa cemo d ajurimo zene ludujemo.

-Moram da ti kazem nesto. Ali osjecam se jos gore.

-Pucaj.

-Ona mala iz parka sa klupa.

-e?

-Nw izlazi mi iz glave. 

-Sreo sam je.. misli. Nisam ni znao da je ona sama je rekla da te zna. Poslala ti je ovo. Ogrlicu.

-Za sta ce mi ovo?

-Ne znam..

-Ne zanm joj ni ime. Moza je rekla ali sma ga zaboravio. Osjecam da to nije fer prema Viki.

-Viki... Nema je Ivane vise. Ne moze tebe vise d aboli moja sestra vjeruj mi ali. Nema je.  Fer je ona bi da si srecan. Nisiii kriv! Nisi ti kriv! Desilo se jebi ga. Brat dam joj da si kriv mrzio bih te znas to!

-Znam hvala ti! Falis mi odje.

-Voli te brat znas to! Majka tvoja me je pitala za tebe.

-Bas? Sad se sjetila ! Posle onoga sto je otisla kad mi je trebala?

-Zeli da te vidi. Pitala te je da je stavis na spisak posjeta.

-Nema sanse neka  se goni.

-POSKETA JE GOTIVA KRAJ! AJMO!!

-hvala ti brt moj cekam te opet. Jedino tb mogu da gledaam.  STANI JEBEM MU MAJKU!

-polazi!

-Donesi mi kutiju u sobi ispod kreveta naci ces tamo narukvicu. Njenu ocu da je imam . Donesi cijelu kutiju.

-Hocu! Vidjecemo se za par nedelja mozd ai prije.

Posle nje.Where stories live. Discover now