Krenuli smo ka hotelu polkao vozeci se. Jedva sam cekao da krenemo i napokon ostanemo sami.
-Sta si imal ada mi kazes?-Rekla am ti kad dodjemo tamo budi strpljiv... Vec 15 danaa me pitas isto pitanje..
-ufff izludjeces me djevojko.
-A ti mene kao nisi?
______________________________
Sadasnje vrijeme/
Cekam ispred sudnice sjedeci. Ne brinem se i ne plasi. Sprwman sam na svaki sud i svaku odluku i kaznu. Znam da me to ceka i to je ono sto ja mozda i ne zasluzujem. To je blaga kazna za ono sto trebam. Da me nema ljepse bi bilo nego sto njen zivot ovako naplacuju.-Ivane treba da udjemo. Unutra...
-Dobro idemo.
-Dobar dan. Sjednite...
Pocinje citanje mog predmeta i pocinje postupak.
______________________________
-KOLIKO JOSSS IMAMO UFFF...
-Viktorija isto si ko dijete neko... Malo jos nekih 20 minuta.
-Dobro. Ja sad treba da cekam jos 20 minutaaa
////////////////////-Sobaaa je brutalno lepa.
-Stvarno?-daa izabrao si sagrssnu sobu covece. Nego
-Sta?
-Da te pitam nesto ali iskreno da ki odgovoris.
-Reci.
- da li bi me sotavio radi neke druge?
-Ne .
-Da li bi me sotavio ikako?
-Jao kako mlatis ne jbt ne oitaj me ove gluposto-A da sam trudna?
-Da si sta?
-trudna.
- ne... Sto me to pitas.
-Zato sto.. onako zanima me.
-Jesi li ?
-Sta?
-Jesi li trudna?
-Mozd amalo.
-HHahahahha hahahha hahhaha hahhah hahahs hahahha. Ti nisi noramlan cu mozda malo hahahaha znaci jesi.
-jesam.
-Sto mi to nisi rekla odma zadavicu te. I ti mislis da cu ja tb da ostavim jer si trudna sa mn?
Prisao sma je i zagrlio. Najjace i naljepde.
-Ne znam bojim se reakcije svih. Majke i Jovana i ne zanm...
-gledaj me u oci to dijete ce biti najviljenijr na svijetu. Jesi me cula. Nikad mu nista nece zahvaliti. I sta god bude bilo bice. Ja sma uz tebe makar svi bili protov. Razumijes ?
Stisnula me je jako i spanula mi na uvo.
-Trudna sam 2 mjyecea
-Dvaaaa mjeseca stp mi to nisiiii rekla odma zadavicu teee hahahah. Ii kad bi da se udas?
______________________________
Sadasnje vrijeme.
-Vi ste svjesni da je zbog vas ubijen i izgubljen mlad zivot?
Ustajem se .
-jesam i zatp zelim da buddm osudjen onako kako treba. Mene ova kazna ne predstavlja apsolutno nista. Mene smrt ne bi bial dovoljna za moju bol koju ja imam. Ona je bila jedina osoba koju sam ja volio i ostace tako.
-Neka. Cuti.
-Necu da cutim imam prava da kazem svw.
-Sjednite. S obzirom da vas samo drzava terwti. Porodica nije zeljela tp. Ona vas nije tuzial i to samo zante.
-Oli predusiti visw u picku materinu?
-DOSTA! MIR !
-Danas na danasnji dan2.2.2020 godine u 12:21 Ivan Rajan osudjen je za ubistvo iz nehata na 2 godine i 2 mjeseca.
//////////////////////////////////////////////-jesi li srecna sa mnom?
-Zasto me to pitas? Znas da jesam!
-jesi li spremna da se udas za men?
-Ufff neeviras me naravno da jesam.
YOU ARE READING
Posle nje.
RomancePosle nje nece biti nista isto, sve se mijenja, sve postaje juce a on? On je neka druga prica...