15.

237 13 1
                                    

S vremena na vrijeme razmislim kako tivot budec cudan pa nas povede na neke strane  desne lijeve.

Godina dama mi je brzo proletjela. Zbog mog vladanja kazna mi je cak smanjena na  godinu i 5 mjeseci. I za 5 mjeseci sam opet tamo gdje sam bio. Vracam se tamo gdje je sve pocelo.

-ivane imas posjetu.

Ustajem se  i koracam kroz hodinik ka vratim agdje je  posjeta.

-Dje si ti bolan.

-Batw moj!

jovan koji je jedini bio tu svih ovih mjeseci. Niko sem njega nije ni dolazio.

-brzo mi je prolecelo 15 dana hahahha od kako si zadnji put bio odje.

-brzo brzo. Kako si?

-Dobro sam zaista ti?

-Top za sad.  Sve ide kako treba.

-dje ti je mala?

-Vani. Uziva ona vjeruj mi

-Kako ti je na poslu firma i ro?

-Top ali prazna. Fali samo jos da ti izadjes i dodjes da radis. Ceka te mjesto tamo.

-obezbjedio si me znaci.

-Tako nekako. Tvoj stan idalje. Iznajmljujemo  onoj studentkinji svw redovno placa i sve pare su kod mene sacuvane kad izadjes.

-Brt reako sam ti da mozes da ih uzmes. Mn ne trebaju. Eto imam posao kad izadjem hhahaha.

-ne ne tvoje su. To je tboj stan . Fina neka mala u taj stnan.  Rekla je cak da te poznaje.

-kako ? Mene?

-Da kaze da dte sjedjeli u par...

-pauta je gotovoa!

-Cao brate cucemo se.  Zvacu te lad budi pozivi.

Vracam se u celiju. Razmisljanje mi se bacilo na taj stan i ko je ta studentkinja ne znam i ne mogu da se setim tog detalja da sam negdje cak ne znam ni gdje sjedio.

Posle nje.Where stories live. Discover now