Zelis li da pricas ili da cutimo?
-Pa mogli bi da cutimo.
__________________________________________
Cutanje me je vratilo na taj period.Sjedjeli smo u parku na klupi i slusali muziku. Zaslonila je glavu na moje rame i pocela se smijati.
-Sta je?
-Nista volim ovu pjesmu.
Pogledala me je u oci
-A ti?
-I.. i ja.
Gledajuci njezmo se problizila i poljubila me. Tu je pao nas prvi poljubac... Uzvratio sam joj jer me je osjecaj tako navodio.
-Dobro se ljubis.
-Cu li ti male... Viki ne peckaj.
-Gledaj. Svjesna sam da si nerazdvojan sa Jovanom ali... Ja zelum da budem nerazdvojna sa tobom.
-Viki, ti si svjesna da ovo nece ici...
-Hoce ako to zaista zelis. Ako ne zelis odma cu se ustati i otici.
Ustala se i krenula koracati od mene. Gledao sam je par sekundi.
-Ostani.
Vratila se ka klupi i polako se naslonila na moje rame. Vratila se bas onako kako je bila.
__________________________________________
Jovna i ja stajali smo ispred kuce dok je on trazio kljuceve svog auta. Od kako smo se sreli video sam promjenu u njehovom ponasanju i imao sam osjecaj da je nesto shvatio.
-aj upadaj zakasnicemo.
-jel se nesto desilo?
-Slusaj ivane. Ja necu cutati i praviti se ko da vas juce nisam vidjeo u park... Bio sam sa Helenom. Vidjeo sam vas na klupi. Rekao si mi da si na treningu
.. ne bitno je to sto si me slagao vec zasto si me slagao..-Jovane nisam imao namjeru da te slazem..
-Gledaj... Bude li joj hvalila dlaka sa glave kunem ti se u sve svoje i u svog pokojnog brata da cu ja bit taj koji ce napravit neki dzumbus. Ne tebe nego svakom ko joj bude naskodio na bilo koji nacin.
-Ivane ja tvoju sestru volim i dobro znas da joj ne bi naskodio.
-Ako je volis cuvaces je. Ja nemam nikog sem nje. Brata sam izgubio u trke. Oca nemam od rodjenja.. majka ko da ne postoji. Ona mi je jedino sto imam. I ti. Nemam nikog. To sto sma ja sve nasledio od oceve smrti mi je nista sta mi je ona i sta mi ona znaci. Da ti ne vjerujem ne bih te pustio tako lako u njen zivot.
-Ja sam obecao i ja cu uspuniti. Obecanje.. nece joj sa mn hvaliti nista
YOU ARE READING
Posle nje.
RomancePosle nje nece biti nista isto, sve se mijenja, sve postaje juce a on? On je neka druga prica...