17Kraj.

625 15 2
                                    

Odlucila sam ipak ranije da ke zavrsim jer mi se knjiga i ne svidja mi se nikako. Mislila sam po pocetku nekih prvih 10-11 djeliva da ce to biti to ali ipak nije. Zaista sam se u pocetku trudila i cak planirala drugi dio knjige ali to je ipak propalo jer ovaj dio knjige tacnije knjiga br 1 je boze me sacuvaj eto.
_____________________________

Izlazim iz zatvora napokon osjecam se drugacije napokon olaksavajuce. Nisam vise kruvio sebe jer sam je sanjao svake noci dok nisam priznao senbi da nisam kriv.

Cekam velika vrata, cekam da se otvore i da to napokon bude kraj svega ovoga. Znam da me ispred vrata teskih od lima ceka moj brat Nikola, Jovan. Cekaju me i ja sw vracam u svoj stan. Dobijam posao i nastavljam zivot koji mijenjam iz korijena. Zao mi je samo mijih ruku koje du istetovirane skroz ali dobrp sta je tu je. Uspomena makar na prosli zivot..

Vrata se polako otvaraju i Jovan je taj koji je zaista tu, takodje i nikola. Ali sami nisu i ona je tu djevojka koje sam se sjetio. Ona mala slatka iz parka ona crne kose koja me je slusala dok sam joj se pijan jadao i pricao o njoj. Prilazim im i cvrsto ih grlim. Dok ona stoji sa srrane

-Natalija dodji.

Prosla je i zagrlila sw sa nama.

-Drago mi je jer si me cekala.

-Izgčeda đi ljepse na javi nego u mislima to vam morma reci. Pun ste mi nekako potencijal jesam li u oravu?

-jao jovane aj zajebi sad.

Nasmijali smo se i polako krenuli ka kuci.

Nisam nikoga iz tog zatvora zaboravio svakog se sjecam poskecivao sam ih koliko sam tp mogao. Gledao sam ih kao svoju porodicu.

Onaj brkati nadrdani a celav covjek koji me je strasno iritirao nazalist je umro al ostali su svi tu.

Ja danas zivim srecno drugacije bez alkohola i droge. Naravmo sa cigarrtom u ustima ali dobro. Ne zivim sam , zivim sa njom. Snasli smo se nekako upoznali i skontali sto se kaze. Razumijemo se i zaista je to to cak je i orsten stigao na red.

___________________________
Pisac- posmatrala sam ih sa strane i napokon osjetila sewcu i sada kada je i ovo kako treba ja mogu spokojno da odem i kazem sebi uspjela si. Spasila si ga od propasti. Sada ljudi mogu da kazu "Poslw nje" nije postao los.

Kraj.

Nadam se da vam se makar malo dopada makar vise nego mn eto.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 14, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Posle nje.Where stories live. Discover now