|Ivan perspektiva|
Godinu dana pre--Dje si ti mala?
-Ne diraj mi sestru Ivane.
Nasmijem se, slatko mi je da je bickam i zadirkujem. Slatka je kad se ljuti.
- Nisam mala... Ne provociraj me.
-Tttt kako smo ljutiiii...
-Daj ivane nemas 10 godina pusti je jbt. Moramo da idemo ti se sa njom odje svadjas. Dan ne prodje da se vas dvoje ne svadjate.
Ne znam zasto al vidim joj u ocima da me zeli. Zelim i ja nju, ta Mala mi je okupirala zivot. Ali Jovan bi me ubio sigurno da nesto probam.
Gledam nju svakog dana i bukvalno svaki dan sve vise i vise mi se dopada. Vec par mjeseci, kada se napila prvog puta i zvala me da je vozim kuci jer ne smije njega da zove. To flertovanje to vrce mi je uljepsalo dan. Provocirala me je, zadirkivala i dala mi je naznaku da joj se dopadam.
-Sto je gledas tako?
-Kako je gledam?
-Ne pravi se lud... Vidim da je gčedas svaki put. Ne onako kako ja gledam neku drugaricu vec drugacije.
Nasmijem se ali lazno .
-hahahahahhaa daj ne zajebavaj me jbt sestra ti je i maloljetna je daj nemoj da me sprdas odje.
-pa bas zato jer mi je sestra te i pitam. Znas da sam na nju slab. I znas da ako je neko povrijedi ja glavu lomim.
-Sprdas li se ti sa mn? Jbt na sta ja tb licim? Druzeee to ti je sestra! Nemoj da me zajebavas.
-Ja sam muvao tvoju rodjaku nije ti smetalo...
-Sto bi mi smetalo? Ako znam kakav si i znam da nisi los... Ja tb ne kapiram.
Namigne mi nasmije de
-Gledas gčedas al dobrooo...
Gledao sam, jeste, svidja mi se i to nenormlano. Izgleda prebrutalno, ima dusu za sve ljude, ona je bila drugacija.
KAMU SEDANG MEMBACA
Posle nje.
RomansaPosle nje nece biti nista isto, sve se mijenja, sve postaje juce a on? On je neka druga prica...