12.

221 11 3
                                    

IVAN PERSPEKTIVA(SADA)

Vode me ka celiji. U celiji ima 6 kreveta, 5 popunjenih i jedan prazan. Unutra sjede svi gledaju nekako svoja posla.  Nije ih briga ni ko je usao ni ko je izasao.

Sjeo sam na krevet i gledam u pod.  Zasto samo dvije godine... To me jede i ubija u mozak.

-Mali! Sta ces ti odje tako mlad.

-viid ti malog kako cuti i kulira nas...  Ali bre!

Trgne me vika..

-Zbog ubistva.

Faca svih njih 5 je bila u blagom soku. Ali i ne toliko. Nekako ovdje je sve normlano.

-isto kao ja i Masimo. Kakvo ubistvo je u pitanju?

-Ti bas volis da znas sve jel?

-oho ohooo...    Cemu drcnos mali... Gledaj odje nema mjesta za bezobraznu balavurdiju.

-Nemoj da to jebem majku.

Nervozno me gleda tupkajuci prstima u sto. Ustaje se naglo i prilazi.

-Slusaj me legendice, odje sa takvim stavom ces zavrsiti pod zemljom isto tamo dje je zavrsio taj koga si koknuo znas.

-ALOO!!! 

USTAJEM SE BIJESNO KAO DA BI GA SAD ZADAVIO!

-Slusajjj balavi nemoj da se deres.(Neki lik ). Odje se niko ne dere smirim mu*a.

-Koji si ti ku**c odje pa da mi pricas sta cu da rafim.

-Momco ajde neka. Novi je ne zna nista. Neka makse Fran.  Slusaj. Ja ti se necu obracati ali vjeruj mi zajebani su momci... Poslauj me nemoj se sa njima upustati u neke velike price.  Ili ako se uspustis budi okej sa svima odje. Na koliko si osudjen?

-2 godine. 

-Eto dvije godine je masu.. a odje je dan prezivjeti jebeno. Pogotovo setnja vidjeces.  Ne moras nam pricati sta se desilo i sta si uradio ali nemoj haos bez potrebe.

-Malo mi je dvije godine da mi je da umrem odje ja bih bio srecan. Smrtna kazna mi je nista za ono sto bi ja zelio.

- malo me brines.. mlad si decko.. nekog si ubio slucajno?

-Vjerenicu i ne rodjeno dijete. U udesu.

-Sjebano. Ali nisi kriv desava se svima. Ja sam osudjen za slucni stvar poginuli su mi majka zena sestra dvoje djece. Osudjen sam na 15 godina. Odje sam 13.  Sa istim ovim ljudima. Masimo je odujen na 40. Odje je vec 20 u istoj celiji. Masimo ce ti pomoci uvijek. Fran on je tezak ali dobar covjek. Ubio je ljubavnika svoje zene i osudjen je 20 gidina.  Svi odje su osudjeni za silovanja ili uvistva.  Nemoj sebe kriviti.

-Slusaj mali! (masimo). Odje su svi okej sa svima. Niko te nece dirati mlad si nemas ni 22 godine.   Ali setnja je zajebana. Bolje ti je drzi se sa nama svima odje nego da te neko raznede... To sto si ti mali utripovo da si kriv za udes.. jebiga.  Ja sam ubio dva cojeka da bi zastitio svoga sina. Na kraju ubio sam sina slucajno. Niko đi nije ni vjerovao. Isti mi je k sad kajao se ili ne odje cu umrijet. Sviđa je odje tesko prvih  par godina a ti si odje osudjen na dvije. Sve ces sam vidjeti i znati polako.  Moj sin bi imao sad tboje gidine ali ih nema. 

Njihove rijeci su malo uticale na mene da budem miran ali ne i da se ne osjecam krivim.  Sjeban sam i srce me boli...

(malo sam zamrsila pricu.. malo previse. Nidam imala vremena da pisem zbg faksa i obaveza... Trudim se da je pisem al bas me faks ubija... Pokusacu ispravit i razmrsiti ovo  uzasno stanje..)

Posle nje.Where stories live. Discover now