7.

273 27 0
                                    

Celou dobu jsem se těšil na výraz Tomlinsona, až uvidí mé dílo. O velké přestávce jsem čekal na záchodech, dokud skutečně nepřišel i se svou partičkou. 

„Zdravím, Tomlinsone." usmál jsem se zlomyslně a čekal na jeho reakci.

„Co tu chceš, Stylesi?"zamračil se na oplátku. „Víš, že tu nemáš co pohledávat. Pokud ovšem nechceš dostat do držky." uchechtl se. 

„Jdu ti ukázat můj nový obraz. Strávil jsem nad ním včera věky. Myslím, že by se mohl líbit jak tobě, tak tvým poskokům." zamrkal jsem nevinně a sáhl do kapsy. 

„Nechte nás o samotě." zavelel Louis.

„Ale-"

„Vypadněte!" zakřičel, když se někdo snažil něco namítnout. Všichni odešli a my zůstali sami. „Neřekl jsem ti, abys přestal?" zaskřípal zuby a udělal ke mně pár kroků.

„To možná říkal, ale proč bych měl, když mě budeš pořád bít?" mykl jsem rameny.

„Ukaž mi ten obraz." vytáhl jsem z kapsy telefon a našel fotku ve své galerii. Ukázal jsem ji Tomlinsonovi a sledoval jeho naštvaný výraz.

„Líbí?" pousmál jsem se. 

„To je naprosto strašný! Proč to děláš?! Buď si buzna, ale nemaluj moje nahý obrazy! To tě jako nějak přitahuju nebo proč mě kurva kreslíš?!" Louis začal rozhazovat rukama a tak jsem radši zandal svůj telefon do kapsy. 

„A co když řeknu, že jo? Co uděláš?" stoupl jsem si přímo před něj a zahleděl se mu do očí s nebojácným výrazem. 

Nevím, co jsem čekal. Každopádně mi přistála na tváři facka. 

„Ať už ke mně chováš nějaký city nebo ne, necháš toho. Nejsem buzna a nikdy nebudu."

„Neříkám, že jsi gay. Ale taky neříkám, že jsi úplně hetero. Nemyslím si, že bys byl." 

„Co to meleš?" 

„Myslím, že jsi queer. A rád bych tě o tom přesvědčil." 

„Nechci."

„Nemyslím spaní s tebou. I když by sis to určitě užil víc, než s holkou."

„A co myslíš?" jeho výraz se změnil z naštvaného na zmatený. Měl jsem ho tam, kde jsem chtěl!

„Začni se se mnou bavit a uvidíš, že gayové nejsou špatní lidé. Uvidíš, že nejsme divní. Že jsme stejní jako tví hetero kamarádi, jen nemluvíme o ženách jako o věci." 

„To má být jako nějaká sázka nebo co? Když s tebou strávím čas a přesvědčíš mě o tom, že jsi normální, což je dost nepravděpodobné, tak něco vyhraješ?"

„Nad tím jsem nepřemýšlel, ale zní to dobře. Jsi hlavička!" zazubil jsem se a rozcuchal Tomlinsonovi vlasy.

„Nehmatej na mě!" setřásl mou ruku a zamračil se.

„Fajn, takže... Když tě během měsíce stráveného se mnou přesvědčím o tom, že jsme my gayové normální, přestaneš mě šikanovat. Když tě nepřesvědčím, tak..." Louis mi skočil do řeči: „Tak můžu strávit jednu noc s tvou sestřičkou."

„Cože?! S Gemmou?!" vyjekl jsem v šoku.

„Přesně tak. Buď přijmi sázku a nebo..." Louis naznačil pěst a opět se zamračil. Čekalo mě těžké rozhodnutí. Vsadit svou sestru, nebo být dál šikanován? Nevím, jestli mám být pro jednou sebestředný, nebo ne. Nakonec jsem se ale i přes velké riziko rozhodl.

„Fajn, platí."

„Fajn."

„Takže od dnešního dne chodíš každý den po škole se mnou k nám. Sraz ve dvě před školou. Těším se." mrkl jsem a rychle opustil záchody.


Konečně se dostáváme k jádru pudla :D

Please stay (brave) [LS, CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat