Malam pukul 12am, Jai dan sekumpulan Black Python lebih 34 orang dalam perjalanan untuk jumpa ketua kumpulan dan orang kanan ketua kumpulan di tempat yang dijanjikan oleh ketua kumpulan tersebut.
Sementara menunggu kesemua Black Python untuk sampai....
Mikhael: Kata 12.00am drg sampai sekarang da 12.25am belum sampai lagi betul punya janji melayu ah dorang eh 🙄.....
???: Sabar lah sekejab, nanti dorang sampai ah tu.... (Sambil isap rokok, duduk diatas pagar besi)
Mikhael: Aku tak boleh ah gee aku tak sabar nak ketuk tu dua beradik punya kepala.....
???: Aku tau kau marah, tapi ingat time kita susah dulu, kita susah sama-sama, time kita senang kita senang sama-sama. Apa-apa pun dorang dua beradik tetap kawan kita....
Mikhael: Dalam keadaan macam gini kau panggil kawan?!
???: Hmmm 😑.....(Teringat kali pertama dia jumpe dua kawan baik dia)
Awal pada umurnye 14 tahun.....
???: 😭😭 jangan kacau aku, apa aku buat sampai korang buat gini? (Dibuli dan dipukul oleh 5 orang)
Pembuli 1: Hahhh nangis-nangis dasar Akhmal gembeng (Terajang kepala Akhmal)
Akhmal: Ahhhh (Terjatuh dan merangkak cuba larikan diri)
Pembuli 2: HAHAHAHAHAHA aku pulak, aku pulak mana mau lari (Sebat badan Akhmal dengan kayu)
???: Adek mane ka-(Ternampak adeknye di belasah oleh 5 orang)
Akhmal: (Nampak abangnye) ABAAAANG!!!!!!! TOLONG ADIIIIIIK!!!!!!
Pembuli 3: DIAAAAM!!!! (cuba untuk ketuk kepala Akhmal dengan besi)
Abang Akhmal: (Lari kearah Pembuli 3 untuk selamatkan adiknye dari di sebat) ADIIIIIK!!!!!!
Pembuli 4: HEHE 😈 (Terajang perut Abang Akhmal)
Abang Akhmal: Tch!! (Terjatuh melutut)
???: (Lari, lompat dan tendang dibahagian dada Pembuli 3) kau okay? (tanye kepada Akhmal)
Akhmal: Okay terima kasih sebab tolong.....
Pembuli 5 dan 3 cuba untuk serang orang yg tidak di kenali....
???: (Elak dan tepis semua serangan terajang pembuli 5 dan tumbuk pembuli 3) Kau bawak adik kau pergi sekarang jangan risau pasal aku, aku boleh handle....
Abang Akhmal: Tapi......
Pembuli 2 cuba untuk ketuk kepala abang akhmal dengan kayu
Akhmal: ABANG ZALI!!!!!!
???: oi tunduk
Zali: (Tunduk untuk elak)
???: (Tendang besi dengan kaki kiri pusing 360 gunakan tapak kaki kanan untuk tapak muka pembuli 2)
Pembuli 2: (Pengsan)
Pembuli 3 dan 4 cuba untuk lawan balik
???: Korang memang nak jadi macam kawan korang ah eh..... mhmm 😕
???: (Tendang perut pembuli 3, tepis tumbukkan dari pembuli 4, tumbuk pembuli 4 berkali-kali, tendang perut pembuli 4)
Pembuli 4: ahhh.... (Melutut kesakitan)
Pembuli 3: (Cuba untuk tendang orang yang tidak di kenali) AAAARGH!!!!!
???: (Tengkap tendangan tersebut)
YOU ARE READING
Si Gangster Dan Gadis Bunga
RomanceIni kisah percintaan antara si gangster dan gadis bunga, mereka berdua ada sejarah dan pengalaman yang agak sedih, dan Hafiz Azry dapat mengubati kesedihan yang pernah dialami oleh gadis bunga, Syairah Az-zahra. Sambil itu Syairah Az-zahra dapat men...