Ariana: Kita as kawan tak boleh halang kau kita cuma boleh nasihat and support dengan apa yang kau nak buat....
Hanim: Okaylah, abang sedara aku pun cakap dia baik masa first dorang kenal ada a bit cam tak de keserasian lah but they ended up in a good way ah sekarang....
Arif: Go for it ah kalau kau rasa nak kenal dia....
Camelia: Should I?
Hanim: Go ahead kalau kau nak
Hafiz pun nampak camelia dengan kawan-kawannya, Camelia pun nampak Hafiz termasuk dengan kawan-kawan Camelia nampak Hafiz...
Hafiz: Siapa nama kau?
Hanim: Camelia....
Hafiz: *Awkward this gonna be awkward* Look aku mintak maaf sebab berkasar dengan kau.... Aku tak sepatutnya berkasar ngan kau.... Aku mintak maaf kalau apa aku cakap tadi buatkan tergoresnya hati kau aku bukan apa aku.... Cara kau and the way aku act mengingatkan aku about someone that once appears in aku nye life.... Aku takut benda sama jadi tu pasal aku try to push kau away.... But lepas kawan aku nasihatkan aku da buatkan aku bukak hati aku untuk kawan ngan kau and kenal kau lebih.... Look, aku nak.... Ai lahai sial ah aku tak suka ah cakap benda ni.... Aku nak kenal kau lebih rapat.... Se-sebab aku da mula ada slight feelings towards kau bila kita make an eye contact haritu....
Camelia: (Blushing)
Hanim: (Tepuk bahu Camelia)
Ariana: (Tolak Camelia)
Camelia: (Jalan menuju kearah Hafiz)
Arif: Jom kasi dorang sometime to be together kita tengok dari jauh....
Camelia: *Apa nak cakap eh....*
Hafiz: *Eh asal kau diam come on say something*
Camelia: Armm 👉🏼👈🏼 awak betul ni nak berkawan dengan saya?
Hafiz: Betul ah takkan aku nak tipu pulak....
Camelia: Esok jumpe saya pukul 12ptg dekat sini
Hafiz: Takpe aku jemput dari rumah kau.... Boleh aku kenal family kau sekali....
Camelia: Saya da takde mak dengan ayah.... Baru 6 Bulan lepas dorang meninggal saya duduk sorang....
Hafiz: Ouh sorry to hear that, okaylah boleh kita jumpe sini kol 12ptg
Camelia: (Blushing) Okaylah kawan-kawan saya tengah tunggu tu....
Hafiz: Kejab Camelia Farisha...
Camelia: (Terkejut dan pusing kearah hafiz) M-mana awak tau nama panjang saya?
Hafiz: Tu kat tudung kau tu ada name tag....
Camelia: Ouh sorry tak perasan... ada apa awak panggil saya?
Hafiz: (Jalan kearah Camelia, selitkan bunga ditudung sebelah matanya) Perfect.... 😝
Camelia: (Mukanya mula merah kemerahan)
Arif: Aih baru kenal da mula sweet-sweet macam couple pulak....
Ariana: Eh untung doh Camelia aih kalau lah lelaki macam ni masih wujud adeh malu sia aku kalau aku kat tempat Camelia aku rasa aku da pengsan sia 🤤 da lah hawt sweet pulak tu haisss....
Hafiz: (Tunduk kerana camelia pendek dan tatap mata camelia) Kita jumpa esok 😉
Hanim: Astaghfirullah hal adzim eh aku takleh sia tengok dia wink
Arif: Korang da kenape over acting ni geli dowh
Ariana & Hanim: Diam ah kau....
Arif: HAHAHAAH marah eh 🤣
YOU ARE READING
Si Gangster Dan Gadis Bunga
RomanceIni kisah percintaan antara si gangster dan gadis bunga, mereka berdua ada sejarah dan pengalaman yang agak sedih, dan Hafiz Azry dapat mengubati kesedihan yang pernah dialami oleh gadis bunga, Syairah Az-zahra. Sambil itu Syairah Az-zahra dapat men...