Quraidil elak dan tepis setiap serangan dari 3 budak Fighter, Quraidil pun serang balas serangan mereka bertiga.... Haikal tepis overhead punch dari Fighter yang dia lawan dan tumbuk perut fighter tersebut berkali-kali dan uppercut bahagian dagu, Hidayat campak besi pada Quraidil, quraidil ambil besi dan sebat ketiga-tiga fighter dengan besi tersebut....
Ayyub tepis dan tendang badan budak yang menyerangnye lari lompat dan lutut kedagu budak excalibur, Ayyub ditembak bahagian kaki, Haikal baling kapak ketangan budak yang menembak Ayyub, Danish baling kerambit pada Ayyub, Ayyub guling kedepan ambil kerambit yang dicampak oleh Danish, Lari kearah orang yang menembaknya kelah satu badan budak yang menembaknya tadi dan tikam perut orang yang menembaknya....
Tak lama kemudian Black Python 6th class pun datang dan menolong Hyper Wolf....
Kembali pada syarizan...
Syarizan membuat dropoff tempat yang sama ia mengambil Hafiz tadi dan terus masuk dalam Van semua masuk Van...
Syarizan: Aku hantar Mala gi hospital and terus gerak korang stay ngan Mala as for keluarga cik herman Hafiz suruh saya hantar you guys kat rumah keluarga dia for safety for now... Korang nak balik rumah korang or relatives korang abit hard so saya hantar rumah keluarga dia ikut arahan dia boleh?
Herman: Okay boleh....
Syarizan: Liya kau pilih nak ikut kawan kau or ikut cik herman?
Liya: I'll stay with my friends
Syarizan: Alright....
Syarizan pun mula memandu....
Pada Black Python 7th class
Zack dan Fariz back to back berlawan dengan Excalibur dan juga fighter Excalibur sambil budak budak Black Python yang lain bergaduh dengan yang lain.... Tak lama kemudian pertolongan Hyper Wolf dari malaysia pun sampai.... Afiq lompat dan masuk dalam perlawanan bersama adiknya Haziq dan juga yang lain dari Hyper Wolf juga memberi pertolongan... Fariz tepis dan upper cut fighter yang menyerangnya dan panjat badan fighter tersebut dan siku kepala fighter tersebut dengan kuat sehingga membuat fighter tersebut pengsan....
Affendi: *Sial ah dorang makin ramai siapa sia yang back up dorang ni* (Nampak hampir kesemua budak-budak Excalibur yang lain kalah) GUYS RETREAT!! RETREAT!!!
Afiq: Hmph *Not too fast buddy* (Lari dan lompat sebat kepala Affendi dengan kayu sehingga patah dua kayu tersebut) Affendi, Affendi.... Affendi cepat nah nak retreat aku baru masuk lek lek ah....
Affendi: A-afiq.... H-hyper wolf?
Afiq: Hehe tahu pun ehn, hmph lu mess sama Black Python.... Hyper Wolf haunt you down bruh....
Affendi: A-apa link korang d-dengan Black Python...
Afiq: For me to know.... (Tendang muka Affendi) For you to find out (Kenyit matanya dan sambung berlawan dengan yang lain...)
Pada Uncle Judeh yang melarikan diri tapi masih dikejar oleh Black Python...
Uncle Judeh duduk dipintu kereta jeep sambil menembak kearah Black Python yang masih mengejarnya begitu juga Excalibur yang lain.... Back-up uncle judeh pun sampai dan menembak kearah Black Python yang mengejar Uncle Judeh....
YOU ARE READING
Si Gangster Dan Gadis Bunga
RomanceIni kisah percintaan antara si gangster dan gadis bunga, mereka berdua ada sejarah dan pengalaman yang agak sedih, dan Hafiz Azry dapat mengubati kesedihan yang pernah dialami oleh gadis bunga, Syairah Az-zahra. Sambil itu Syairah Az-zahra dapat men...