Mereka semua pun mulakan makan malam selepas 10 minit Hafiz pun sampai dirumah keluarganya....
Hafiz: Assalamualaikum....
Semua: Waalaikumusalam....
Haikal: Lambat ah kau
Hafiz: Sorry ah tadi bila aku tengah on the way balik ada anjing hitam lintas jalan so aku takut dia kejar aku, aku terpaksa amik jalan jauh....
Fiqri: Ah kau, gitu je maintain dengan alasan sama yang kau bagi masa primary school dulu, By the way, Syafiq ada benda nak cakap kat kau.... Fiq cakap ah....
Syafiq: Kau fikir kau trash talker pe siol
Hafiz: Az?
Azhar: Hehe aku kasi dorang dengar tadi....
Hafiz: Da agak da 😂....
Azry: Dah dah, abang meh sini duduk makan sekali lauk favorite kau ada ni....
Hafiz: WAAAAAAHHHHHHH 😍, Ayam masak kicap (Lari masuk dapur amik pinggan dan duduk sebelah azhar amik nasi banyak-banyak dan amik lauk ayam masak kicap.... Baca doa makan dan mula makan)
Azhar: Habis ni confirm lauk ni habis dalam masa sehari jer dia ni da lah hantu ayam masak kicap, kulit pun da macam kicap aku tengok
Syafiq: (Tercekik dan batok)
Haikal: HAHAHAHA 😂, Az kau stop it sia member sampai tercekik dok....
Azhar: Yelah, yelah aku stop 😂
Mereka pun sambung makan, selepas mereka habis makan mereka kemas dan bersih meja makan, dan mereka duduk di ruang tamu....
Fariz: Eh fiz tadi Zack da call aku dia kata okay esok aku kena jumpa dia kat gang house....
Hafiz: Az esk kau ada pape?
Azhar: Tak ada kenape?
Hafiz: Kau hantar and guide Fariz gi gang house boleh?
Azhar: Okay boleh takde masalah....
Hafiz: Okay good esok kau gi lah ngan Az, Az boleh guide kau....
Fariz: Alright thanks fiz
Hafiz: No problem....
Fatihah: Fariz, Awak betul ke nak buat ni?
Fariz: Betul kenape? awak risaukan saya eh?
Fatihah: Eh takdelah mana ada saya tanye jer....
Quraidil: Iya lah tu mulut kata lain hati kita tak tau pe 😅
Fariz: Kan 😂
Fatihah: *Sorry Fariz hati saya masih ada pada Hafiz, Saya lebih risaukan dia dari awak dan saya masih sayangkan dia bukan awak bukan saya tak cuba menyayangi awak puas saya cuba tapi tak dapat nak lupakan dia*
Nazirah: Bila fariz akan menikah dengan teah?
Rina: Tahun depan January
Nazirah: Semoga semua berjalan dengan lancar
Herman: In Sya Allah.... Semoga Hafiz pun jumpa jodoh yang baik....
Azry: In sya Allah, amin....
Pada Keluarga Syairah, Zulkifli & Zack
Zack: You macam mana okay?
Syairah: Alhamdulillah okay cuma macam biasa lah kadang rindukan dia....
YOU ARE READING
Si Gangster Dan Gadis Bunga
RomanceIni kisah percintaan antara si gangster dan gadis bunga, mereka berdua ada sejarah dan pengalaman yang agak sedih, dan Hafiz Azry dapat mengubati kesedihan yang pernah dialami oleh gadis bunga, Syairah Az-zahra. Sambil itu Syairah Az-zahra dapat men...