Part 45: Penculikkan Yang Dimulakan Oleh Kumpulan Mafia

9 0 0
                                    

Tiba sahaja mereka dipulau nipah mereka pun masuk ketempak underground di mana mereka simpan Zarif dan Syarizan pun simbah satu minyak baldi pada Zarif...

Zarif: Aaaah Haaaa huuuuf hahh....

Syarizan: It's been a long time Zarif...

Zarif: Aku da agak da kau komplot dengan dorang...

Hidayat: Abeh kau expect apa huh?

Zarif: Kau da salah langkah Zan Uncle Judeh akan tahu siapa yang mastermind behind all this...

Syarizan: Dia pun dah tau and aku tau apa yang kau nak cakap... Uncle Judeh will be after my family am I right...?

Zarif terdiam...

Syarizan: (Meletakkan kakinya di bahu Zarif yang tersandar dan diikat dikerusi dan dekatkan mukanya dengan Zarif) Eh baruah sebelum dia bikin sesuatu aku da put family aku in the shape of safety... Kau fikir aku tak tau dia? It's been a few years since aku jadi orang kanan dia so kau fikir aku bodoh huh? Sebelum dia tiak gua punya kepala gua sudah kasi pacah dia punya kepala... Gua tau lu tau lebih pasal rancangan Judeh... Is either lu spill the beans atau gua bakar badan lu jadi cina punya abu-abu...

Zarif: Gua sikitpun tak takut sama lu punya ugutan ah sochai! gua takkan bukak gua punya mulut...

Azhar: You're gonna regret what you ask for... (Berikan mancis pada Syarizan)

Syarizan bakar mancis dan bakar badan Zarif....

Zarif meronta dan terpekik kepanasan, Azhar ambil Fire extinguisher dan extinguish badan Zarif...

Syarizan: Gua akan bikin lu bukak lu ounya mulut Zarif...

Zarif: Cuba lah seribu daya sekalipun aku takkan bukak mulut...

Syarizan: (Keluarkan butterfly knife dan kerat satu jari Zarif) Ready to talk?

Zarif: Never...

Selepas beberapa seksaan Zarif rasakan dan dia pun mula membuka mulut....

Zarif: OKAY! OKAY! OKAY! ak-aku bilang... Please stop... stop...

Syarizan: Apa perancangan Uncle Judeh?

Zarif mula cerita semua perancangan Uncle Judeh pada Hyper Wolf...

Hidayat: Kan senang sial kalau aku bukak mulut kau dari awal lagi tak pasal kena bakar, kena potong satu jari tangan dengan 2 jari kaki...

Azhar pun menelefon Zack...

Azhar: Da bukak mulut si Muazim?

Zack: Dah so now what are we going to do?

Azhar: Biarkan tu baruah buat semua plan dia kita just encounter all his attack and against his way... But aku tak rasa dia akan buat semua plan yang kita tau ni sebab dia akan cari jalan lainnlepas dia dapat tau Muazim being captured like we captured Zarif....

Zack: Agree aku pun rasa macam tu jugak... So what are going to do?

Azhar: Just wait till he make his next move meanwhile we need to get ourselves well prepared for the bigger things to come...

Zack: Noted...

Azhar: By the way Naga Merah macam mana semua okay sonyap jo takde update...

Si Gangster Dan Gadis BungaWhere stories live. Discover now