Part 23: Kebenaran Sebalik Penipuan

12 1 0
                                    

Raizal: Nah nah, no aku tak kan bikin ini job Fizzry da kata ngan aku jangan bikin apa hal kalot sangat korang ni

Muazim: Tapi ni sebab duit kau tak nak ke zal? lima ratus ribu takkan kau nak buang gitu je?

Raizal: Masalahnye mangsa tu kawan rapat Luth kau faham ahk?

Muazim: So kau nak kata ngan aku kau nak lawan kata uncle judeh ah ni?

Raizal: Aku tak kesahlah sial uncle judeh siapa dia atasan ni Black Python pe? sorry ah aku takkan dengar cakap orang luar ah

Zarif: Come on Zal, takkan sampai mati kau nak dengar cakap fizzry? jadi sochai and balachi fizzry? bro you need a freedom too man

Raizal: Freedom? untuk apa? buat kerja bodoh? sorry ah fizzry da cukup bagi aku freedom so kalau membelot adalah freedom yang lu orang sebutkan wa takkan cari punya fizzry sudah baik sama gua sudah bagi gua banyak muka jadi kalau lu orang masih nak hasut gua untuk bikin itu job, lu orang cakap banyak lebih baik lu orang bikin itu job, okay gua rasa baik wa gerak sebelum banyak lagi hasutan sial lu orang bikin better wa chao....

Hari kemalangan Azhan

Raizal: Eh, lepas lah sial, apa korang nak sial?

Uncle Judeh: Raizal tum mere zindagi kute ho gaya, drive the Oil Carrier truck or your family.......

Muazim: (Keluarkan keluarga Raizal dari Van)

Raizal: SIAL KAU!!!!! LEPASKAN DORANGLAH!!!!! (Meronta)

Zarif: So?

Raizal: OKAY!!!! OKAY OKAY!!!! aku buat.....

Uncle Judeh: Goodboy hm (handover kunci lori pada Raizal)

Tiba dikawasan kemalangan Azhan dan Camelia

Raizal: (Tengok tingkap melihat uncle judeh dari luar)

Uncle Judeh: If he's not doing the job shot that gas Zarif..... mak him die inside the explosion HAHAHAHAHAHAAAAAA

Raizal: SIAL, SIAL, SIAAAAAAL!!!!! (Mengamuk dan menangis dalam truck) Aku mintak maaf Azhan, aku mintak maaf sumpah aku mintak maaf (Menangis dan ternampak kereta Azhan lagi jarak berapa meter da nak masuk Simpang empat mula bawa laju naik gear dengan cepat tekan minyak sampai habis dan masuk simpang empat)

Camelia: Azhan, azhan, AZHAAAAAN!!!!!!

Azhan: (Cuba untuk emergency brake tetapi brake tak makan dan mereka berlanggar dan kereta mereka tercampak)

Raizal: (Keluar dari truck sambil airmatanye mengalir) Aku mintak maaf azhan, luth..... (Terdiam dan terkejut ternampak camelia dalam kereta bersama Azhan) *C-camelia* (Airmatanye mula mengalir lagi)

Sebelum Liya diperkosa

Uncle Judeh: (Ketuk pintu rumah Raizal)

Raizal: (Bukak) Ada apa uncle?

Uncle Judeh: I have a job offer for you raizal.....

Raizal: No uncle not now

Uncle Judeh: Aku tak cakap sekarang Raizal this job kau boleh buat bila bila jer but I need it to be as soon as possible

Raizal: Uncle da suruh saya bunuh Azhan, and uncle tahu dalam kereta tu ada camelia and now siapa pulak uncle nak saya bunuh?

Si Gangster Dan Gadis BungaWhere stories live. Discover now