Mejelangnya waktu malam, tepat pada pukul 8 Haikal keluar rumah dan bergerak pergi ke mengikuti jalan pergi ke Jurong East bersama motornya, Hafiz pula jumpe Danish, Syafiq dan Fiqri mereka berempat pun bergerak pergi ke highway menuju ke arah Jurong bersama motor mereka, setengah jalan mereka bertembung dengan haikal....
Danish: (Speeding untuk bersebelahan bersama hafiz dan berbual) Fiz kita da bertembung dengan kal ni!!!!
Hafiz: Kk kita direct gi sana terus kita takde masa nak tunggu Zul and yang lain sebab Black Python dengan Red Dragon da start the fight dengan Excalibur!!!!!
Fiqri: (Speeding naikkan visor untuk berbual) Azzu macam mana?!!!!
Hafiz: Azzu da sampai!!! tapi Raizal ngan setengah budak dia belum sampai so aku suspect dorang tengah main trap ngan Black Python ngan Red Dragon!!!!
Sambil Itu.....
Vivek: *Jab Black Python ngan Red Dragon bukan ke dorang nak gaduh untuk trap Excaliburs Boyz??*
Zack: Mutti Vivek..... amaciam sudah jadi Raizal punya anjing? raf raf, raf raf 😅
Vivek: Lu cakap cantik sikit Zack siapa anjing Raizal.... gua sama raizal plan untuk jatuh kan lu semua anjing- anjing keparat.....
Zack: Uuuuuh 🥴 takuuuut..... ni dengar ni lu cakap sama itu raizal kalau tak mau datang tak payah suruh dia punya babi-babi bikin ini kerja untuk serang black python dan red dragon
Vivek: Lu tak payah nak cakap banyak Zack sekarang mana Fizzry, apa macam lu yang buat ini talk sedangkan fizzry taiko black python itu fizzry apa bikin lu orang buat dia punya kerja ke apa??
Zali: Hahhh buat black python ngan red dragon as a rival gang tapi bodoh tak tau cerita 🤦🏽♂️.....
Akhmal: Tak tau pulak musuh kita ni lembab macam siput 😂 Zack bilang sikit siapa kau dia nak kau tunjuk siapa kau lah sial 🤣
Jai: HAHAHAHA Vivek, Vivek, Vivek gua rasa kesian sama lu 😂
Vivek: Apa maksud lu orang?
Zack: (Tak cakap banyak terus lari kearah Vivek)
Vivek: SERAAAAANG!!!!
Black Python & Red Dragon: SERBAAAAAAU!!!!!
Black Python & Red Dragon pun mulakan pertarungan bersama Excalibur Boyz, Zack jatuhkan 2 budak, 5 budak lari kearah Zack, Zack pun mula berlawan dengan 5 budak
Excalibur 1 & 2: (Tumbuk dan tendang zack)
Zack: (Tepis dan elak semua serangan dan serang balas tedang perut excalibur 1, tepis tumbukkan excalibur 2, tarik kepala excalibur 2 dan lutut di bahagian muka)
Excalibur 4: (Cuba untuk sebat kepala Zack dengan baseball bat)
Zack: (Tarik excalibur 2 untuk tukar tempat dan kepala excalibur 2 disebat dengan kayu hingga pengsan lompat dan tumbuk Excalibur 4)
Excalibur 4: Aaaargh!!!! (Cuba untuk pukul zack dengan baseball bat)
Zack: (Tepis dan tumbuk bahu excalibur baseball bat di capainya dan sebat muka excalibur 4 dan terus berlawan dengan excalibur 5 dan 3)
Azzu: (Tepis, elak dan serangan balas budak excalibur dan berlawan dalam keadaan sangat laju, sangat tenang, tidak panic, tidak marah ataupun baran)
Pergaduhan antara 2 kumpulan pun merata-rata tempat dan huru-hara....
Raizal: (Dari belakang Black Python bersama setengah lagi excalibur bersamanya) *So dorang da mulakan perperangan ni interesting* SERBAAAAAU!!!!
4 budak dari Hyper Wolf: (Engine motor bunyi kuat dan speeding kearah raizal)
Raizal: Huhhh??? siapa tu?
Kesemua hyper wolf memakai sebelum raizal nampak muka mereka kecuali hafiz tidak memakai mask kerana helmetnye helmet scrambler fullface bersama goggle....
Raizal: Hyper Wolf....
Fizzry: SERBAAAAAAU!!!!! (Wheelie sambil tangan kiri memegang kayu dan mula sebat setiap seorang dari excalibur)
Raizal: Aaaaargh!!!! (Loncat cuba untuk slash Orang yang tidak dikenali....)
Fizzry: (Brake buat front wheelie dan pusingkan rear tire kekiri untuk tolak raizal kekiri menggunakan tayar belakang)
Raizal: (Tercampak dan jatuh kesakitan)
Fizzry: (Turun dari motornya dan jalan kearah raizal)
Raizal: (Bangun dan tenung orang yang dia tidak kenali) Siapa kau?
Fizzry: 😒 (Hanya terdiam)
Raizal: AKU TANYA SIAPA KAU!!!!! (Cuba untuk tumbuk fizzry)
Fizzry: (Tepis dengan lekas tumbuk perut, mata raizal dan terus lutut perut raizal)
Raizal: (Jatuh melutut dan almost black out)
3 Budak excalibur lari kearah fizzry dan fizzry pun mula berlawan dengan 3 budak tersebut....
Fizzry: (Tepis tumbukkan budak 1, lutut bahagian perut, tendang kaki budak 2 yang ingin menendangnya tarik budak dua dan hantukkan kepala budak 2 dan 1)
Budak 3: (Cuba untuk serang fizzry)
Fizzry: (Lari, lompat dan lutut muka budak 3 sebelum ia menyeranginya)
Budak 3: (Menutup mulutnye kerana darah penuh mengalir)
Fizzry: (Uppercut perut dan tumbukan overhead di kepala budak 3 berulang kali dan serangan terakhirnye diakhiri dengan sepakan kaki kanan di bahagian kepalanya hingga pengsan budak 3 di buatnya, toleh kearah Raizal, angkat kayu tersebut jalan kearag raizal dan berhenti di depan raizal)
Raizal: (Berbual dalam keadaan lemah) S-siapa?..... s-siapa kau?
Fizzry: (Jatuhkan gambar anak bini raizal)
Raizal: (Terkejut) Z-zilah, I-iman apa kau nak dengan anak bini ak- (disebat dengan kayu dan pengsan)
Sambil Itu....
Vivek: (Melutut dan kepala nye tertuntuk bawah apa bila dibelasah oleh Azzu) S-s-siapa kau?
Azzu: (Bukak topengnye dan jatuhkan depan Vivek)
Vivek: (Terkejut) A-a-az-Azzu!?? *Hyper wolf* (Cuba naikkan kepala untuk tengok wajah asli Azzu tetapi tidak dapat kerana disebat dengan pipe dikepalanya dan pengsan)
Azzu: (Angkat topengnya dan memakainya semula, angkat Vivek dan campak vivek masuk dalam van dan pergi ke passenger seat) Da jom gerak kita tunggu hafiz ngan lagi 3 orang dengan dia kat tempat kita je budak budak dan siapkan tempat tuk tu barua.....
???: Alright, jomsie joms.... (Mula driving dan ternampak budak excalibur cuba untuk bangun dari kesakitan di belasah oleh Jai bukak pintu nya terkena budak tersebut dan pengsan budak tersebut) HAHAHAHA WOHOOO!!!!!
Azzu: Siak HAHAHAHAA 🤣
Budak Excalibur: Leader da jatuh Vivek da kena culik CHAO CHAAAAO!!!! AMIK RAIZAL BELAH DARI SINI CEPAT!!!!
Red Dragon: YAAAAAA!!!!!!
Red Dragon & Black Python: LONG LIVE BLACK PYTHON!!!!!
YOU ARE READING
Si Gangster Dan Gadis Bunga
RomanceIni kisah percintaan antara si gangster dan gadis bunga, mereka berdua ada sejarah dan pengalaman yang agak sedih, dan Hafiz Azry dapat mengubati kesedihan yang pernah dialami oleh gadis bunga, Syairah Az-zahra. Sambil itu Syairah Az-zahra dapat men...