Yoongi
Oturmuş Taehyung konuşmasını bekliyordum. Elini yüzünde gezdirip bana döndü. Sakince diyeceklerini bekliyordum. Sonunda ağzını açtığında söyleyeceklerine dikkat kesildim.
"Hyung, bak nasıl başlasam bilmiyorum. Geçen yılın başında hoşlanmaya başladım senden. İlk başlarda kabullenmekte zorluk çekiyordum ama Jin hyung sağolsun çok destek oldu bana. Şimdi de sana karşı çekim hissediyorum ama senin düşündüğün gibi değil. Açıkça söylemem gerekirse, ben bedenine daha çok çekiliyorum."
Son söylediğiyle beynimden vurulmuşa dönmüştüm. O ne demekti? Bedenimi arzuladığını mı söylüyordu yani şimdi?
"Ben bir ilişki yaşayamam seninle. Dün dediklerinden çıkarttığım şey şu. Benden hoşlanıyorsun ama gizli saklı ilişki yaşamak sana göre değil. İşte bende kimsenin önüne bir erkekle çıkıp bu benim sevgilim diyemem" artık daha fazla dinlemek istemiyordum. Tamam kabul etmesini beklemiyordum ama bu kadarı fazlaydı.
Bir hışımla ayağa kalkıp kapıya doğru yürüdüm. İçimde bir şeyler şişip patlayacak raddeye gelmişti iki saniye içinde. Derin nefes bile alamıyordum. Sanki boğazıma yumru oturmuştu. Titreyen ellerimle kapıyı açıp arabaların olduğu yöne ilerledim.
Bahçede kendi hallerinde olan çocuklar çağırdığında bile bakmamıştım. Şoförlerden biri bana doğru geldiğinde "Beni kendi evime götürür müsün?" Demiştim sadece.
Arabaya binip, gözlerimi kapattım. Bana ben korkağın tekiyim demişti resmen. Öyle korkaksa neden ekran önünde durmadan bana yavşıyordu? Tamam Taehyungun ekrandaki gibi biri olmadığını biliyordum ama bu söyledikleri onun yerine utanmamı sağlamıştı.
Taehyung
Söylediklerimi duyduktan sonra hızlıca kalkıp kapıya doğru yöneltmişti. Peşinden gitmek gibi bir niyetim yoktu. Gitsem daha kötü olacağını biliyordum. Aslında düne kadar, koreye gelip şirketle konuştuktan sonra ona sürpriz çıkma teklifi etmeyi düşünüyordum. Ama söylediklerinden sonra, eğer açıklarsak ne kadar linç yiyeceğimizi ve onun ne kadar üzüleceğini düşündüm.
Dediklerimin onu ne kadar üzdüğünün farkındaydım. Ama ilişkiye girersek daha çok üzülecekti. Bizi böyle kabul edenler kadar kabul etmeyenler de olacaktı. İnsanlar kötü kalpli varlıklardı ve onu üzmek için elinden geleni yapacaklarına emindim. Onlar tarafından hayal kırıklığına ugramaktansa, benim söylediklerime üzülsün istedim.
Ben olduğum yerde duvarla bakışırken, içeri giren Jimin ve Jin hyungla göz göze geldik. "Ne oluyor Taehyung artık söyleyecek misin?" Oflayarak ayağa kalktım. "Hoseok gitti mi peşinden?" Jimin hayır anlamında ellerini sallarken "Hayır jungkook gitti. Yoongi hyunga olan sevgisini biliyorsun" Bir şey demeden odama geçtim.
Merdivenleri çıkarken "Hyung, Minnieye olanları anlatır mısın? Biraz uyumak istiyorum. Akşama doğru konuşuruz" Kafasını salladığında bende odama geçtim.
Salak Taehyung....
Umarim aklımdakileri doğru düzgün dökebilmişimdir yazıya 😁😁
Yoongi masum kedim benim