Taehyung
Bugün Yoongiyle şirkete gidip, ilişkimizi açıklamak için izin alacaktık. Umarım her şey umduğumuz gibi olurdu.
"Yavrum, hadi ama kaç dakikadır hazırlanıyorsun." Lafımın bitmesiyle odadan çıkıp yanıma addımlayan Yoongi beni benden almıştı. Çünkü yine aynı parfümü sıkmıştı. Acaba başkaları da benim gibi mest oluyorlar mıydı?
"Ya geldim Tae. Ne bağırıyorsun?" Yanımdan geçip gidecekken kolundan tutup kendime çektim. "Eh ama iyi alıştın sende durmadan böyle çekiştirmeye beni" omzuma tokat ataram söylediği şeye gülümseyip daha da yaklaştırdım dudaklarımızı.
Şimdi nefesini tutmuş, gelecek hamleyi bekliyordu. Dudağına uzanan dudaklarım, kirazları es geçerek boynuna doğru yönelmeye başladı. İlk önce koklayıp sonra uzunca bir öpücük kondurdum süt gibi boynuna.
Ben onu öperken, onun benim kollarımın arasında titremesi deli ediyordu resmen. "H-hadi gidelim artık."Beline elimi koyup, benimle beraber yürütmeye başladım.
11:48
Şirkete geldiğimizde, arabadan inip açık otoparkta sohbet eşliğinde yürüyorduk. O sırada flaş patladığında, yanımıza koşarak gelen kızı tanımamak elde değildi. Meşhur sassaenglardan biriydi işte. Diğerleri de çitin diğer tarafında bekliyorlardı.
Yavaşça el salladığımda, hepsi birlikte el sallamaya başladılar. Bende gülümseyip elimi yeniden Yoonginin beline koyup adımlarımızı hızlandırdım.
Bang pdnimin odasının önüne geldiğimizde, "Taehyung, ben çok gerginim. Ya kabul etmezse?"
"Ettiririz o zaman, yavrum"
Sekreter girmemizi söylediğinde, ilk ben daha sonra Yoongi baş selamı vererek girdik içeri. O da ayağa kalkıp sırayla sarıldı bize. Çay ve ya kahve istediğimizi sorduktan sonra, "Ee çocuklar? Hangi rüzgar attı sizi benim yanıma?" Boğazımı temizleyip lafa başladım.
"Bang pdnim, sen eskiden bize 'ne karar verirseniz verin ben sizin arkanızdayım" demiştin. Şimdi sana bizim arkamızda durur musun? Demeye geldik" dedim.
Ellerini birleştirip "Konu ne çocuklar? Ve tabii ki size o sözü verdim ve hala arkasındayım." dediğinde, az da olsa rahatlamış hissediyordum. Yoongi tüm yükü bana yuklememek için olsa gerek, "Pdnim, biz Taehyungla bir ilişkiye başladık. Sizden de izin istiyoruz, kamuya bildirmek için"
Yoonginin söyledikleri üzerine iki kez yutkunduğunda, lafı toparlamaya çalıştığını anladım. "Bakın çocuklar, siz artık eski çocuk değilsiniz. Kocaman adamlar oldunuz. Ben sizden ders alacak durumdayken, size ders veremem. Ama şunu bilin ki, insanların hepsi bunu hoş karşılamayacak"
"Biz bunları göze alarak buraya geldik." dediğimde "Siz kendiniz için göze almış olabilirsiniz. Ama grup? Bunun kötü yanı, gruba etki etmesi olacak. Çok büyük düşüş yaşayacaksınız. Jungkookla Jimin de işte bu yüzden açıklamıyorlar"
Son söyledikleri içime öküz gibi oturmuştu. Haklıydı da, biz sadece kendimizi düşünmüştük. Gruba kötü etki eder diye düşünmemiştik bile. "Yani çocuklar, siz bir düşünün. Daha sonra yine konuşuruz"
İkimizde kafamızı sallayıp ayağa kalktığımızda, "Bu arada, tebrik ederim. Umarım sonsuza kadar sürer birlikteliğiniz " yanımıza gelip ikimize birden sarıldığında, bizde bekletmeden kollarımızı dolamıştık baba bildiğimiz adama.
:)))) nasıldı?
Aklıma hiçbir atraksiyon gelmiyor yaw🌝
Bu fanartı çok seviyorum <3
Neyse gidiyom ben muaahhh