stop it

1K 69 23
                                    

Jungkook

Araba otele yaklaştıkça, gerginliğim artıyordu. Gergin olma sebebim, tam yanımdaydı çünkü....

"Tae, dediğim gibi. Kendini kaybetmeden hareket et" Son kez uyardıktan sonra otele yanaşan arabadan indim. O da indiğinde, seri adımlarla otele giriş yaptık.

Asansöre binip 12. katı bastım. Taehyungdan ses çıkmadığında dönüp yüzüne baktım. Çenesi kasılmış, gözlerini asansörün kapısından ayırmıyordu. Elimi omzuna koyup okşadım. Anında yüzüme baktı. Destek olurcasına gülümsediğimde, elini kaldırıp elimin üzerine koyup, iki kez patpatladı.

Asansör durduğunda, ikimizde çıkıp onu bıraktığım odaya ilerledik. Ben önden, Taehyung arkadan girdik içeriye.

Leehyun yatakta oturmuş, ecelini bekliyordu sanki. Bizi gördüğünde ayağa kalkıp karşımıza geçti. Taehyunga döndüğümde, az önceki gerginliğini kontrol altına almış olduğunu gördüm.

"Ben kendi isteğimle yapmadım. Yemin ederim bunu yapmaya zorladılar, Jungkook sshi. Beni tanıyorsun böyle işlere kalkışsam çoktan yapar-" yüzüne yediği yumrukla lafı yarıda kalmıştı.

Yumruğu atan Taehyung, yatağın karşısındaki koltuğa oturarak kolunu koltuğun başlığına koydu. "Tüm gerginliğim gitti şu an. Şimdi daha rahat konuşabiliriz. Ee ne diyordun en son?"

Leehyun yerden başını kaldırıp ilk Taehyungun, sonra da benim yüzüme baktı. O an çok gülesim gelmişti aslında.

Leehyunun yanından geçerek kendimi Taehyungun yanına attım. "Şimdi şöyle Leehyun, sen çektiğin fotoğrafları siliyorsun ilk önce. Daha sonra bunu sana kimin yaptırdığını söylüyorsun. Biz gidip işimizi onunla hallediyoruz"

Hemen kafasını sallayıp arka cebinden telefonu çıkardı. Gözümüzün önünde tüm fotoğrafları ve videoyu sildi. Daha sonra "Blackpink grubundaki Jennienin menejeri geldi bugün yanıma. Şirkette teklifi karşılığında, ikinizin fotoğrafını istedi"

Leehyun lafını bitirir bitirmez, Taehyung ayağa kalkıp kapıya doğru ilerledi. Yanından geçerken karnına tekme atmayı da unutmadı. "Bir daha, para karşılığında arkadaşlarını satmaman gerektiğini anlamışsındır"

Lafını bitirdikten sonra dışarı çıktı. Ben oturduğum yerden Leehyunu izliyordum. Dönüp benim yüzüme baktığında "Nasıl yaptın? Kolay mıydı? Kaç yıllık arkadaşlığımızı bitirmek. Ama iyi yaptın çünkü, bu bana bir ders oldu. Bundan sonra arkadaşlarımı daha dikkatli seçeceğim"

Ayağa kalkıp, dediklerini dinlemeden çıktım dışarı. Taehyung kapının önünde beni bekliyordu. Çıktığımı görünce yavaş adımlarla asansöre doğru ilerledi. Bende arkasından yetişip "Şimdi nereye gidiyoruz?" Diye soru yönelttim.

"Sen eve gidiyorsun. Ben o şerefsizi rezil etmeye gidiyorum"

"Bence herkese rezil etme işini öyle yapma."

Dediğim şeyle adımlarını durdurup, yüzüme baktı.

"Benim bir planım var. Eğer sende istersen"

Ona planı kısaca anlattığımda, çoktan otelden çıkmış arabaya binmiştik.

Yüzüne sinir bozucu gülüşünü yerleştirip, "senin dediğin gibi yapalım" dedi.

Aklımda çok fena şeyler var agagagagag

Galiba 1 bölüm daha uzatmak zorunda kalacağım.

Neyse hadi kaçıyom muaaahhhh

Bu arada ahudeudhajdhakfh kuzenim gıcık oluyor muah lafıma. Onu da ayrı öpüyorum <3

You're My Fate | TAEGI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin