Taehyung
Yoongiyi yavaşça yatağa yatırıp, üzerindeki bornozu yavaş hareketlerle çıkarmaya başladım. O sırada gözümü gözünden hiç ayırmıyordum. O ise nefesini kesmiş bir şekilde benim hareketlerimi izliyordu.
Kemerini açıp bornozu omuzlarından aşağı indirdim. Ortaya çıkan beyaz teni yutkunmama neden olmuştu. Tekrar yüzüne baktığımda, al al olmuş benden başka her yere baktığını gördüm. Elimi çenesine atıp usulca kendime çevirdim.
"Yavrum,eğer istemiyorsan söyle. Sen ne zaman hazır hissedersen o zaman yaparız" hızla ellerini sağa sola sallayıp Hayır hayır yapalım. Yani yapalım derken, şimdi yapmazsak ben bir daha cesaretimi toplayamam o yüzden diyorum" lafı söyledikten sonra açıklama yapmaya kalkışması o kadar tatlı gelmişti ki, uzanıp dudağına uzunca bir öpücük kondurdum.
Oradan hızımı alamayıp yanağına, daha sonra boynuna dilimle yol çizmeye başladım. Boynuna geldiğimde, başını arkaya atıp bana yer açmıştı. Kokusu şimdi daha net geliyordu ve bu beni deli ediyordu.
Boynunda bir kaç iz bıraktıktan sonra, göğsüne oradan da bembeyaz incecik beline indim. Daha fazla oyalanamayacağımı anladığımda, doğrulup hızla üzerimdeki kıyafetlerden kurtuldum. O zaten sadece boxerla yatıyordu.
Elimi atıp onu çıkardığımda, elleriyle yüzünü kapamıştı. Uzanıp yüzünü ortaya çıkardığımda, bana bakıp beceriksizce gülümsemeye çalıştı.
Bu devam et demek oluyordu galiba. Daha sonra bedenini bir güzel süzüp, kendi boxerımı da çıkardım. Yavaşça üzerine uzanıp, göğüs uçlarını emmeye başladım. Agzından mırıltılar çıkıyordu ve bu daha da azmama neden oluyordu.
"Ahh-taehyung mm dur bir dakika " kafamı kaldırıp ne oldu dercesine baktığımda, "Yapacaksan hızlı yap lütfen. Böyle kıvrandırma beni"
Demek hızlı olmak istiyordu. "Hayhay Yavrum" çekmeceye uzanıp oradan prezervatif ve kayganlaştırıcı çıkartıp verdiğinde, böyle şeyler beklemediğim için şaşırmıştım. Elindekileri alıp prezervatifi taktıktan sonra, kayganlaştırıcıdan elime sıkıp ilk önce deliğinin kenarlarında gezdirdim parmaklarımı.
Kafamı kaldırıp yüzüne baktığımda, elleriyle ağzını kapatmış, gözlerini sıktığını gördüm. Aşırı gergin duruyordu. Kendimi yukarı çekip, yanağımı yanağına yasladım. Diğer taraftan parmağımı Yavaşça deliğine sokuyordum.
"Korkmana gerek yok, bebeğim. Azıcık sabret daha sonra zevk alacaksın tamam mı? Hem ben seni acıtacak bir şey yapmam" söylediklerimle kafasını salladığında, ikinci parmağımı da gönderdim. Ağzından büyük çaplı inleme koptuğunda, hızlıca üzerinden kalkıp kendimi arkasına konumladım.
Aletimin ucunu deliğine konumlandırıp "Yavrum kendini sıkma olur mu?" Dedim. Cevap vermesini beklemeden içeri girmeye başladım. "Taehy-aahh lütfen ah çıkar" Ben içeri girdikçe, bebeğimin gözünden yaşlar akmaya devam ediyordu.
Biraz alışmasını bekledikten sonra, yavaş yavaş hareket ettirmeye başladım aletimi. "Acıyor mu?" emin olmak istemiştim sadece.
"Hayır azıcık acıyor" o zaman hızlanabilirdim. Hızımı arttırmaya başladığımda, inlemeleri de hız kazanmıştı. Ben girip çıktıkça o da benimle aynı anlarda inliyor, adımı sayıklıyordu.
Onunla bir olmak çok farklıydı. Onun içinde olmak, onu kendime katmak bana şimdiye kadar yaptığım en doğru şey gibi gelmişti o an.
Gelmeye yakın olduğumu hissettiğimde, hareketlerimi hızlandırıp tatlı noktasına vurmaya başladım. "T-taehyungmm daha hızlı n-nolur" Böyle söylediğine göre doğru yeri bulmuştum.
Hem hızlı hızlı girip çıkarken,bir taraftan da Elimi Yoonginin aletine atıp çekmeye başlamıştım. 2 dakika sonra ikimiz de aynı anda geldiğimizde, yavaşça içinden çıkıp kendimi Yoonginin üzerine bıraktım.
"Duş almalıyız" dediğine kafamı sallayıp, ne kadar bitik hissetsem de ayağa kalktım. Daha sonra bebeğimi de kucağıma alıp banyoya doğru yürümeye başladım.
12:11
Banyo yaptıktan sonra, hızla çarşafları değiştirip, kirliye attıktan sonra yatağa uzanmış, bir birimizi seyrediyorduk.
"Seni bir daha üzmemeye gayret edeceğim, sevgilim"
"Söz mü?
"Söz"
Agagagag nasıl oldu bilemiyorum.
Ve ilk smut yazışım bu benim ☺☺☺
Lütfen beğenmeseniz bile beğenmiş gibi yapın wjshwkhdajdb
Neyse hadi kaçtım baaayyyssss