Taehyung
Yoonginin stüdyosundan çıktıktan sonra, Hobi hyungun yanına gitmek için asansöre binmiştim. O sırada telefonuma menejerimizden şirketteysem birinci kata inmemi isteyen mesaj gelmişti. Yeniden 1. kata basıp beklemeye başladım.
Aşağı indiğimde, menejerimiz yanında -tahminim doğruysa- Jennienin menejeriyle beni bekliyordu. İşte sabahtan beri korktuğum başıma gelmişti. Yavaş adımlarla yanlarına gittiğimde, ilk menejerimle daha sonra diğer adamla selamlaştım. "Taehyung sshi, eğer zamanın varsa bir kahve içebilir miyiz?"
"Tabii ki. 1 saat kadar boş vaktim var." Daha sonra birlikte şirketin büfesine doğru adımladık. Büfeden çıkan Yeonjunla karşılaştığımda, "junnie, bak bakalım Yoongi hyung içerde mi?" Başını eğip daha sonra "içerdeydi hyung" ona devam etmesini söyledikten sonra, önden giden menejerime baktım.
İçerdeki masalardan birine geçip, siparişlerimizi verdikten sonra, "Taehyun sshi, neden geldiğimi az çok tahmin etmişsindir. Sabah olan yanlış anlaşılma yüzünden Jennienin telefonu susmuyor. Bir sürü hakaret ağza alınmayacak laflar yazılıyor hakkında."
Başımı eğip sakince lafını bitirmesini bekledim. "Şimdi senden istediğim,Bir basın toplantısı düzenleyelim, orada tüm yanlış anlaşılmaları giderirsiniz" aslında kulağa mantıklı geliyordu ama... dönüp Yoongiye baktığımda, oturduğu yerden bizi izlediğini gördüm.
Tamam. Kabul ediyorum."
Taehyung.... gözümüze gözükme:))))))
Bu geçiş bölümü bu arada