taekook 🧚‍♂️🛐

1.4K 62 98
                                    

<Final>

Taehyung

Jungkookun planladığı gibi yapacaktık bugün. Dün gece eve geldiğimiz gibi odalarımıza geçmiştik.

Şimdi de, şirketin önünde jungkookun gelmesini bekliyordum. Umarım kaş yaparken, göz çıkarmazdık.

Kapının önünde göründüğünde, hiç beklemeden arabama bindim. O da bindiğinde, beklemeden sürmeye başladım. Jungkook Leehyunu arayıp onunla konuşuyordu.

Dün geldiğimiz otele gelmiştik yine. Arabadan inip jungkookla birlikte aynı kata çıktık. Leehyun bu sefer kapının önünde bekliyordu bizi.

"Hoş geldiniz. Benim aramamı bekliyor. Hızlı olmamız lazım" lafını bitirdikten sonra kapıyı açıp odaya girdi. Bizde arkasından girip kapıyı kapattık.

Koltuğa oturup telefondan arama tuşuna bastı. Diğer taraf aramayı açtığında, hemen hoparlörü açıp konuşmaya başladı.

"Alo merhaba, Bay Suh. Ben iyice araştırdım ve emin oldum. Geçen gün Taehyungla Jungkooku öpüşürken görmüştüm. Ama Jungkooka bunu sormaya cesaret edememiştim. Hatta bugün otelde buluşacaklarını öğrendim

"Gerçekten şaşırdım, Leehyun. Böyle bir şey beklemiyordum. Taehyung geçen gün söylediklerinde çok ciddiydi."

"Anlıyorum efendim, ama gerçek olan bu. Hatta bugün otele sizinde gelmenizi isterim. Hem inanmanıza yardımcı olur bu durum."

Diğer taraftan ses gelmediğinde, bizde bir birimize bakıp tekrar telefona odaklandık.

"Saat kaçta buluşacaklarmış? İşlerimi halledip gelirim bende."

Dedikleriyle üçümüzde yumruğumuzu havaya kaldırmıştık aynı anda.

"1 saate burada olurlar efendim. Ben şimdi otel odasında onları bekliyorum. Sizde şimdi çıkarsanız yetişirsiniz. 12. katta 394cü odadayım."

"Tamam Şimdi çıkıyorum. Bu sefer bitireceğim onları. "

Arama sonlandıktan sonra, bir birimize bakıp gülümsedik. "Güzel öpüşüyorsun." Dedim.

"Hayır canım. Sen daha güzel öpüşüyorsun." İkimizde güldüğümüzde Leehyun bize salak bakışlar atıyordu.

Hadi siz çıkın diğer odaya girin. Benim burada daha işlerim var" dediğinde kalkıp kapının yolunu tuttuk.

Jungkookun planı şuydu: O şerefsizi otele getirip, bizi nasıl çektiyse onu da aynı pozda çekip, sosyal medyaya yaymaktı. Bu kötülük müydü? Evet. Ama bu devirde kötülüğe kötülükle cevap vermezsen hep ezilirsin.

"Aslında sizin bir işiniz kalmadı. Bence gidin şu sosyal medya işini halledin. " mahçupca söylediği şeyle " senin yüzünden başımıza aldığımız şu beladan mı bahsediyorsun?" Gözlerini kaçırıp, ensesini kaşıdı.

Bende bir sey demeden asansöre ilerledim. Leehyun demişken, daha canlı açıp ilişkimizi açıklayacaktık.

17:36

You're My Fate | TAEGI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin