u and me

1K 74 22
                                    

Yoongi/Taehyung WhatsApp konuşması

Taehyung: Yoongi, nereye kaçtın gittin?

Taehyung: Kabul etmedim.

Taehyung: Mesajları gördüğünde ara beni, lütfen.
(İletildi 17:42)

Yoongi

Eve geldikten sonra, odama çıkıp kapıyı kilitlemiştim. Niyetim trip atmak falan değildi. Sadece düşünmek için yalnız kalmak istemiştim. Yatağıma yatıp, yatağın yanındaki kitaplıkla bakışmaya başladım.

O dedikodular eğer bir kere çıkarsa, asla toparlanamazdı. Onlar bunu anlamıyordu. Tamam bende Taehyungla tatile çıkmak isterdim ama böyle değil. Armylerden bir şeyler saklamak doğru değil diye düşünüyordum. O yüzden kabul etmek istemiyordum.

Fazla düşünmek beni yorduğu için kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Yoongi: Evdeyim. Uyumuşum daha şimdi uyandım. Sen neredesin?
(19:01)

Taehyung: Aklımı kaçıracaktım az kalsın. Kaç saattir telefonuna ulaşılamıyor. Sen beni deli mi edeceksin??

Yoongi: Ama Taehyung-aah 🥺 şarjı bitmiş o yüzden ulaşamamışsın.

Taehyung: atma şu emojiyi. Ve sabahki konuyu eve geldiğimde konuşuruz. Yoldayız şimdi geliyoruz.

Yoongi: O zaman, ben sevgilime kahve yapayım mı?

Taehyung: Yap, yavrum <3

Yoongi: bekle bak ne atıyorum sana.

Yoongi:

Güzel mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güzel mi?

Taehyung: YOONGİ? SEN MİSİN??? BU NEYDİ ŞİMDİ??

Yoongi: Tabii ki benim.. başka kim olabilir. Ve yeni aldım yakışmış mı?

Taehyung: Sen beni öldürmek istiyorsun artık emin oldum buna. Ve çok çok güzel yakışmış bebeğim. Yanıma giymeni de isterim :D

Yoongi: Tamam tamam. Şimdi gideyim de kahve yapayım.

Taehyung: Sakın o etekle aşağı ineyim deme. Yanımızda jungkookun arkadaşı da var.

Yoongi: Tamam kocacığım <3

Yoongi çevrimdışı

Taehyung: Mezardayım şu an. Üzerime toprak atıyorlar...

Buna bile şükür sjdhwkbsajdhkabd yazabildim sonunda bir bölüm

Çok yorgunum dostlar :')))

You're My Fate | TAEGI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin