heart

1.6K 93 43
                                    

Taehyung

Telefonumun sesiyle uyandığımda, ilk önce nerede olduğumu algılayamamıştım. Daha sonra göğsümde bir ağırlık hissettiğimde, başımı kaldırıp göğsümden boynuma doğru uzanan bir kediyle karşılaştım.

Yarı açık ağzıyla, minicik burnuyla, süt gibi teniyle o kadar güzel görünüyordu ki, melekler bile kıskanırdı bu halini. İzlemenin verdiği hisle gözlerini kırpıştırdı ilk önce. Daha sonra gözlerini açmadan daha sıkı sarıldı bedenime.

İşte o an kararımı vermiştim. Onun elini sımsıkı tutacaktım ve bir daha bırakmayacaktım. Elimi atıp alnına dökülen saçlarını geriye attığımda, kedi gibi sesler çıkarmaya başladı.

O sırada yeniden çalan telefonumla hızlıca elime alıp sessize aldım. Daha sonra kimin aradığına baktım. Seokjin hyung iki kez aramış, mesaj bile atmıştı.

Moon: Taehyung, neredesiniz? Hemen şirkete gelmeniz lazım. YG şirketiyle olan toplantıyı unutmuş olamazsınız.

Taehyung: Yarım saate geliyoruz hyung.

Mesajı attıktan hemen sonra, olduğum yerde dikleşip Yavrumun yanağına öpücük kondurdum. "Hadi sevgilim kalk. Şirketten çağırıyorlar gitmemiz lazım."

"Biraz daha uyuyalım mı? Ne olursun" Böyle yapmaya devam ederse her şeye siktir çekip uyumaya devam edecektim. "Yavrum ama acilmiş. Yoksa Jin hyung mesaj atar mıydı?"

Durumun ciddiyetini anladığı an uykulu gözleriyle oturur pozisyona geldi. Şu an onu bayıltana kadar ölebilirdim.

"Hadi o zaman gidelim." Üzerinde hiçbir şey olmadığının farkında mıydı acaba? Bende onun gibi ayağa kalkıp dolabının önüne götürdüm elinden tutarak.

"İlk önce üzerimize bir şeyler giyelim bence ha? Ne dersin? Yoksa böyle anadan üryan mı gitmek istersin?" Dediklerimle dolabın aynasından kendine baktığında anbean kızardığına şahit olmuştum.

17:23

Toplantıya 20 dakika geç kalmıştık. Hızlı adımlarla binadan içeri girdiğimizde, yetkililerden kaçıncı katta, hangi oda da yapıldığını sorup asansöre binmiştik. Sağ olsun Jin hyung üzümünü ye bağını sorma der gibi, çağırıp yerini söylememişti bize.

Kapının önüne geldiğimizde, etrafa bir göz atıp kimsenin olmadığını gördüğümde hızlıca uzanıp öptüm bal yanağından. Anında gözleri kocaman olmuştu. "Ya biri görecek ne yapıyorsun? Sonra öğrenirler başın ağrır" iki arada bir derede laf sokmasına hasta oluyordum işte.

"Yavrum hep gözüme sokacak mısın böyle?" Cevabını beklemeden kapıyı tıklatıp içeri girdim. Biliyordum arkamdan bana ne küfürler edildiğini.

O da arkamdan gelip kapıyı kapattığında, baş eğip selam verdikten sonra masanın etrafından geçip boş yerlerden birine oturmuştuk. Oturduğum gibi karşımda oturan Rose la göz göze gelmemle kalakaldım. O baş selamı verip önüne döndüğünde, hala göt gibi bakıyordum.

Yoonginin ayağıma vurmasıyla ağzımdan bir inleme çıktığında, odadaki herkes dönüp bana bakmıştı. "Afedersiniz. Devam edin lütfen" Dönüp Yoongiye baktığımda, tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu.

Yoongi

Toplantı bitene kadar, gözüm Rose la Taehyungun üzerinde olmuştu. Kesin bilmediğim bir şeyler vardı. Herkes ayağa kalktığında bende ayağa kalkıp Taehyungun dibine girdim.

"Eğer toplantımız bittiyse, bir şey arz etmek istiyoruz şirketimize" cümlenin başından ayağına kadar Taehyungun gözleri üzerimdeydi. Dönüp gözlerimizi birleştirdiğimde, "Değil mi, Taehyung sshi?" diye direttim.  Zorla da olsa kafasını sallarken, sadece gülümsedim.

Bang pdnim eliyle kendisinin yanına gelmemizi gösterdiğinde, heyecanım ikiye katlanmıştı. Yanına vardığımızda Taehyungun hala gergin olduğunu görebiliyordum.

"Ne hakkında bir konuşma bu Yoongi sshi?" Boğazımı temizleyip "Özel bir konu efendim. İsterseniz yalnızca bizim şirket kaldığında söyleyelim" söylediklerimden ne demek istediğimi anlamış olacak ki, "Nasıl isterseniz,çocuklar. Eğer düşündüğüm şeyse ben en başından size düşüncemi bildirdim. O sizin kararınız"

Bu adam iyi ki vardı. Yoksa bu cesareti başka hiç kimsede bulamazdım. "O zaman" herkesin yüzüne tek tek baktıktan sonra, dönüp Taehyungun elini tuttum. "Sevgili olduğumuzu herkese bildirmek düşer bize de"

~~~

"Yoongi, hadi bebeğim. Herkes çıktı bir biz kaldık." Hayal dünyamdan çıktığımda karşımda elini sallayarak konuşan Taehyung görmek... Hadi ama hayal miydi yani?

JAJSJWHZKAHSJABD NEYSE NEYSE

NASILSINIZ? BEN BOKTAN HALLİCE 🥺 DİŞİM AĞRIYOR ÇÜNKÜ....

NEYSE GİDİP UYUMAYA ÇALIŞAYIM EĞER UYUYAMAZSAM GELİR BİR BÖLDÜM DAHA YAZARIM.

HADİ KAÇTIM BYEEEEE

BU ARADA

HAPPY BIRTHDAY BROOOOUUUU❤❤❤❤❤🌝🌝🌝🤍🤍🤍🤍🌈🌈🌈💫💫💫💜💜💜💜

You're My Fate | TAEGI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin