-тэхён "тэгвэл би чамд сайн, үгүй ээ бүр илүү хайртай"
-"ю-юу?"
-тэхён "одоо л шууд хэлэхгүй бол чамайг алдчих гээд байгаа юм шиг санагдаад байна"
-"чи худлаа ярьж байгаа биздээ"
-тэхён "үгүй ээ үнэн"
-"....."
-тэхён "чи үнэхээр надад сайн биш гэжүү?"
-"үгүй ээ, тийм ч биш..."
-тэхён "гуйя, миний найз залуу болох уу?"
Яг одоо би үнэхээр яах аа мэдэхгүй байна. Хэзээ ч надад сайн болно гэж зүүдэлж ч байгаагүй хүн маань бүр найз залуу минь болох уу гээд зогсож байдаг.
Би юу ч хэлэлгүй байгаад байсанд тэхён над руу улам л ойртоод байлаа.
Үнэхээр ойрхон байна. Амьсгалж чадахгүй байна. Удахгүй зүрх минь зогсох нь.
Яг бид хоёрын хооронд бараг 5 см-ын л зайтай байна
-тэхён "мм?"
Юу юугүй үнсчихгээд байгаа юм шиг санагдаад байхаар нь шууд л толгойгоо дохьчихлоо.
Тэхён сая л нэг юм хойшилж цаашаа орлуугаа явлаа.
Миний хацар одоо ямар харагдаж байгаа болоо?
(Zvw zvgeer ingeed xiceelee xiigd sxn suuj bsn xvvxdiig cin yasan baixnu? Manai taehyun iceegeed xaytsn bx ni bnashd🤣😝💜)
23:00 цаг
Taehyun's pov
Бомгю сая л даалгавраа дууссан бололтой босоод суниаж байв.
Саяжингаа л над руу байн байн хараад байсан. Магадгүй үнэхээр эвгүй байсан байх.
Beomgyu's pov
Даалгавраа дуусгачихаад нэг суниаж аваад дэвтэр номоо янзалчихаад ариун цэврийн өрөө орлоо.
Ариун цэврийн өрөөнд орж ирээд нүүр шатаж байгаа юм шиг санагдаад байхаар нь хүйтэн усаар угаагаад угаалтуураа түшин хэсэг зогсов.
Үнэхээр зүүд юм шиг санагдаж байна. Гайхалтай...
Sunne
Boginxn boltsn bga ucraas sorry💜🙆♀️
Xiceel oroxoosoo omno ni gvitseej publish xiisn bi🤣
Ymar bga edree comm edrt bicij bgrai zyu🌌
Vote❣
Comment🌚🌃