Előzmények :
-Soha. Ôrôkké melletted leszek. Senkinek sem fogom hagyni hogy elvegyenek tôlem. Mondta komoly mély hanggal mire megnyugodtam.
-Aludjunk baba. Mondta majd magához szoritva kezdett el szuszogni. Annyira imádom. Õrökké együtt leszünk. Csak én és õ....vagyis akkor még azt hittem hogy senki sem tud minket elválasztani....Tae szemszög
Mikor reggel felébredtem azt vettem észre hogy szinte lángol a testem és fáj mindenem. Mikor magam mellê néztem szinte egy pillanatra minden gondom elszállt és csak a mellettem fekvô szépséget tudtam nézni. Alvás kôzben is annyira gyönyôrû. Kiskorunk óta irigy vagyok rá és csodálom őt hisz ô sokkal helyesebb mint én vagy akárki a földön. Annyira tôkéletes. És ha ez nem lenne elég még mindenhez is ért. Tôkéletesen elsajátit mindent amihez neki kezd. Kiskorunk óta ez van. Mindig mindenben ügyesebb volt nálam tökéletes lenne alfának nem úgy mint én. De örülök egy szinten hogy nem alfa mivel sokkal jobban tetszik igy hogy omega. Annyira finom csoki illat lengi kôrûl ami teljesen elveszi az eszemet. Nem vagyok hülye. Utána néztem egy s másnak. Pontosan tudom miért is tartom ennyire finomnak ezt az illatot. Én egy alfa vagyok ô pedig egy omega a farkasok fôleg az alfák génjeiben bevan kódolva az hogy vonzodjanak a gyengébb nemhez. Azaz a nôstényekhez. A nôstények általába omegák akikre a gyengeség,tôrékenység,kecsesség jellemzô.Omegák szépségével egyetlen farkas sem vetekedhet általában csak szaporodásra vagy szükségletekre hasznàlják ôket de nincs olyan farkas aki eltudna utasitani egy omegát. Az egész lényûket átjárja egy olyan kellemes aroma ami teljesen elveszi a domináls felek eszét. Nagyon ritka ha fiúba születik omega de ez a gyônyôrûség itt mellettem ezek kôzé tartozik. Éppen ezért van rám ilyen hatással a kôzelsége,az illata. Hiába tisztába vagyok vele hogy az "öcsém" egyszerûen alig bírom vissza fogni magam mellette és egyre nehezebb lesz. Viszont nem csak én tartom ôt annyira csábitónak hanem nagyon sokan a falkában is csak azért nem mernek próbálkozni mivel mindig mellette vagyok és félnek tôlem. Bár jobban is teszik. Igaz hogy én sosem fogok úgy hozzá érni mivel nem szabad de ettôl fûggetlenûl senkinek sem fogom hagyni hogy megkaparintsa. Asszem ilyenkor szokták mondani 'hogyha az enyém nem lehet akkor másé sem'.
Mikor kigyönyôrkôdtem magam benne óvatosan az arcára simitottam mire lassan nyitogatni kezdte gyônyôrû szemeit amik most ègkéken világitottak. Imádom hogy ilyen hatással vagyok rá hisz nem véletlenûl változik minden reggel, és akkor amikor puszilgatom, kékké a szemei. Nem tudja még hogy mi ez hisz még olyan fiatal igy ô ezt nem furcsálja én viszont pontosan tudom hogy miért ilyen. Mint mondtam alfa és omega közt van egyfajta vonzodás. Nem tudnak egymásnak ellenállni. Mègha ô nem is tudja hogy vonzodik hozzám de a teste önkénytelenūl reagàl ràm.Ezért is nézik rossz szemmel a szûleink a szoros kapcsolatunkat.-Mi a baj maci? Simitott arcomra aggódva. imàdom mikor becézget bàr mindent imàdok vele kapcsolatba.
-Szerintem làzas vagyok. Mondtam neki mikôzben oda bújtam hozzà.vagyis inkàbb a nyakàhoz. Imádom az illatát mondtam már?
-Ajj tûzforró vagy Tae. Hozok vízesborogatást. Kelt volna ki mellôlem de nem hagytam neki.
-Ne menj, még ne. Mondtam mikôzben magamra ràntottam ôt. Szegény zavarba jôtt és alig mert ràmnézni.
-Mi az baba? Zavar a kôzelségem? Simitottam arcàra mire még pirosabb lett.
-N-nem. Minnél kôzelebb annàl jobb. Mosolygott rám cukin. Annyiraaa édessss.
DU LIEST GERADE
Blood Sweat & Tears (Vkook)
FanfictionKim Taehyung és Jeon Jungkook mostohatestvérek csakhogy a fivérek nem simán emberek hanem természetfeletti lények. Taehyung hybrid(vérfarkas&vámpír) míg Jungkook vérfarkas azon belül is a leggyönyörübb omega aki létezik. Ez a két természetfeletti lé...