Előzmények :
-Nem tudom babám de ígérem hogy valamit kitalálok ha kell erôszakkal de elérem hogy újra minden olyan legyen mint ezelôtt. Minden olyan lesz mint ezelôtt...Tae szemszög:
Miután sikerült megnyugtatnom Jungkookot eszembe jutott egy jó ötlet amit meg is osztottam Kookkal.
-Figyu süti szeretnél uszni? Pusziltam füle mögötti részre ahol annyira érzékeny. Mindig nyôszôrôgni szokott amikor ott puszilom meg ami most sem maradt el. Imádom amikor nem fojtsa magába a kitôrni készûlô hangokat. Mindenem bele remeg amikor meghallom nyöszörgését,amikor megérzem hogy gyorsabban veszi a levegőt miattam.... Kikészit...
-Tudod hogy nem tudok uszni TaTa.mondta lebiggyesztett ajkakkal.
-Hát akkor ideje hogy megtanitsalak rá. Gügyögtem neki az arcára fogva mire ô csak kuncogot zavarában majd lõkôtt rajtam egy kicsit hogy elengedjem arcát amin én csak nevetni tudtam. Majd felálva felhúztam ôt is ès kezét el nem engedve kezdtem húzni ôt a vízesés felé. Szegény eléggé remeget a félelemtôl de feleslegesen mivel sose hagynám hogy baja essen ezt már tudhatná.
Mielôtt bementünk volna gyorsan lekaptuk a ruháinkat kôzben persze titkon végig Kook testét csodáltam ahogy egyre kevesebb ruha takarta annál inkább izgatta fantáziám persze probáltam nem feltônô lenni bár elég nehéz volt nem csorgatni kôzbe a nyálam vagy hozzá érni hibátlanul tôkéletes bôréhez. Egyedül csak a harapás nyomok rontották el gyônyôrû bôrét de az ôszképp még igy is csodálatos volt sôt úgy hogy tudom hogy azok az én hatapásaim mégjobban beinditott. Nehezen de visszafogtam magam és szerencsére a nyálam se csordult ki igy ezt egy sikernek kônyveltem el majd kezére fogva újra elkezdtem magam után húzni természetesen nem mentem túl mélyre mivel 1. attól hogy nyár van még hideg a víz. 2 nem szeretném ha belefuladna a vízbe vagy valami bàr azt ugy se hagynám de mivel még nem tud uszni igy egyenlôre elég az ilyen is.
Mikor megláttam hogy mennyire is remeg a derekára fogva kôzel húztam magamhoz és kedvesen mosolyogtam rá mire megnyugodni látszott.-Ne félj süti én vigyázok rád.pusziltam arcára mire zavarában lehajtotta fejét.
-Bízol bennem? Kérdeztem miközben az álla alá nyúlva felemeltem a fejét hogy rám nézzen õ egy apró bólintott majd kezdetét vette a sok nevetéssel és gyõtrelemmel eltöltött idõ. Majd mikor már kezdtünk fázni kimásztunk a vízbõl gyorsan felõltõztûnk majd elindultunk vissza a faluba. Olyan 5kôrūl lehetett mikor visszaértünk a házba ahol a szûleink a nappaliban vártak. Hát nem kicsit lepôdtûnk meg hogy ott találtuk ôket de akkor ért minket a legnagyobb meglepetés amikor megszólaltak. Elôszôr anyánk vette észre hogy tiszta víz a hajunk ,egybôl aggodalmaskodni is kezdett.-Úr isten fiúk mit csináltatok ti hogy tiszta víz a hajatok? Jött oda hozzánk egybõl majd nyakon csapott mindkettônket.
-Írány felfelé és száritkozzatok meg. Mondta nekünk ellentkezést nem tûrô hangon. Ilyenkor nagyon félelmetes tud lenni az amugy mindig nyugodt alacsony nô. Igy fülünk farkunk behúzva indultunk felfelé de apánk hangjára egybôl megálltunk.-Ha végeztetek gyertek le
Beszédünk van veletek. Mondta semleges hangon mikôzben egy újságot lapozgatott. Mi csak bólintottunk majd folytattuk utunkat felfelé.-Szerinted tudják? Kezdett el nekem suttogni Jungkook bár fôlôslegesen hiszen ha hallani akarják hallani is fogják a rendkivûl jó hallásuknak kôszônhetôen. Ez amolyan plusz ami a farkas és a vámpír léttel jár. Nem mindig jôn jól fôleg ilyenkor hisz ha akarják mindent hallhatnak egyedûl a szobák vannak olyan mágiával bevonva hogy ne hallatszódjon onnan ki semmi és ne is tudjon senki sem hallgatózni. Minden természetfeletti lènynek van ilyen a házában hiszen egy családban nem túl elônyôs ha áthallatszik minden amit csinálnak a szobában pl a szûlôk khm khm.
DU LIEST GERADE
Blood Sweat & Tears (Vkook)
FanfictionKim Taehyung és Jeon Jungkook mostohatestvérek csakhogy a fivérek nem simán emberek hanem természetfeletti lények. Taehyung hybrid(vérfarkas&vámpír) míg Jungkook vérfarkas azon belül is a leggyönyörübb omega aki létezik. Ez a két természetfeletti lé...