Előzmények:
-Jungkook? Kérdezte valaki akinek túlsàgosan is ismerős volt a hangja.
Kook szemszög:
-Jungkook? Kérdezte valaki akinek túlsàgosan is ismerős volt a hangja. Egyből hàtra fordultam,ahol a ledöbbent szüleimet és egy dühös Taehyungot làttam meg. Egyből elment minden kedvem amint megpillantottam őt...
-Sziasztok. Mit csináltok itt? Kérdeztem szüleimtől semlegesen ,Taehyungot direkt figyelmen kivül hagyva,ami nyilvân neki nem tetszett.
-Inkàbb azt mond meg hogy te mit csinàlsz itt? Mi ez itt hmm? Napok óta téged keresünk,erre te itt szórakozgatsz Jacksonnal. Kérdezte felháborodva és meg is emelte a hangjàt ,de nem éreztem azt hogy szégyelnem kellene magam emiatt, neki kéne szégyelnie magàt amiért hàtba szúrt engem.
-Szerintem ehez semmi közöd sincs bàtyàm. Amugy sem kértem hogy keressetek. Amint làtod jól megvagyok..és ha most megbocsàjtotok nekünk dolgunk van. Mondtam semlegesen,majd megfogtam Jacks kezét és elkezdtem a hàz felé húzni.
-Mi az hogy semmi közöm sincs ehez? Jungkook kurva gyorsan gyere ide vissza, és magyaràzd meg ,hogy mégis mi a faszt csinàlsz te Jacksonnal. Taehyung egyre dühösebb lett,ez tisztàn hallatszott a hangjàn de engem egy kicsit se érdekelt.
-Először is vegyél vissza a hangodból bàtyàm mivel az egész utca tőled zeng. Màsodszor pedig kurvàra nincs jogod kérdőre vonni engem. Ha valakit kérdőre akarsz vonni akkor menj és keresd meg a mennyasszonyodat. Engem pedig hagyjâl békén. Emeltem meg én is a hangomat egy kicsit, szavaimat pedig direkt gúnyosan ejtettem ki csakhogy mégjobban felidegesitsem Taehyungot.
-Te mégis miről beszélsz? Mi bajod van Kook? Miért viselkedsz igy velem? Mit tettem hogy ezt érdemlem tőled? Azt hittem minden rendben van köztünk, jól megvoltunk aztàn hirtelen csak úgy leléptél. Tudod te mennyire aggodtam érted? Napok óta mindenhol téged kereslek erre mikor megtalàllak azt kell làtnom hogy kurvàra megcsalsz engem és valami oknàl fogva úgy beszélsz velem mint a kutyáddal.... mit tettem Kook? Hmm? Mit tettem ami miatt màshoz futottàl? Kérdezte kéttségbeesetten de nem tudott meghatni. Ő szórakozott velem egész végig. Most is csak színészkedik.
-Én csallak meg téged?? Én?? Akkor te mit csinàltàl eddig hmm?? Löktem meg a mellkasánàl miközben megemeltem a hangomat.
-Végig csak szórakoztàl velem. Kihasznàltad az érzéseimet,kihasznàltâl engem. De többet nem hagyom. Elegem van Taehyung. Menj vissza a kis szerelmedhez engem pedig felejts el egy életre. Innentől kezdve nem vagy senkim sem. Mondtam neki mâr a végét halkabban de annàl határozottabban.-Miről beszélsz Kook? Mikor csaltalak én meg téged?? Kérdezte összezavarodva miközben a kezemre fogott ezzel leállitva engem a mellkasàt való ütögetésben.
-És ilyet kurvàra ne mondj többet..azt hogy nem vagyok mâr senkid sem... az alfàd vagyok ha tetszik, ha nem,és az is maradok. Most pedig szépen haza jössz velem és megbeszéljük ezt a dolgot normàlisan. Mondta ellenkezést nem tűrö hangon, miközben elkezdett húzni maga utàn, de én nem engedtem neki. Kiràntottam a kezemet ,és gyorsan vissza futottam Jackson mellé ,aki elég kéttségbeesett fejjel nézett ràm. A szüleink csak aggodva figyeltek minket ,és làtszott rajtuk ,hogy nagyon megviseli öket az hogy vitatkozunk.-Kook nem mondom mégegyszer,gyere és menjünk haza . Mondta feszülten, miközben elkezdett közeledni felénk.
-Ne gyere közelebb Taehyung. Maradj ott. Nem megyek veled sehovà. Nem kényszerithetsz rà. Mondtam én is feszülten, és kicsit kéttségbeesetten is. Nem akarok haza menni vele. Nem akarom hallani a hazugsàgait.
ESTÁS LEYENDO
Blood Sweat & Tears (Vkook)
FanficKim Taehyung és Jeon Jungkook mostohatestvérek csakhogy a fivérek nem simán emberek hanem természetfeletti lények. Taehyung hybrid(vérfarkas&vámpír) míg Jungkook vérfarkas azon belül is a leggyönyörübb omega aki létezik. Ez a két természetfeletti lé...