Előzmények;
Te nem szeretnéd? Hisz mint kiderült egymás lelkitársai is vagyunk szóval igazán nem értem hogy akkor mégis mi állit meg még mindig abban hogy véglegesen is magadhoz láncolj. Én akarom, és tudom hogy te is akarod. Akkor mégis mire várunk? Te ma elfogsz menni én pedig nem akarok egész nap emiatt veszekedni. Csak tegyük meg végre aztán pedig élvezzük ki a fent maradt időnket együtt. Mondtam neki határozottan miközben újra az ölébe foglaltam helyett. Ő pedig csak egy aprót bólintott.-De ne itt. Menjünk el a közös helyünkre....
Tae szemszög:
Miután összeszedtük magunkat,egyből elindultunk a közös helyünkre. Az oda vezető uton végig egymás kezét szorongattuk. Megmondom őszintén nagyon izgulok,viszont a vigyort egy pillanatra sem tudtam letörölni az arcomról. Annyira hihetetlen hogy én vagyok a lelkitársa. Mégcsak gondolni sem mertem erre soha sem. Titkon párszor eljátszottam a gondolattal hogy milyen jó lenne ha én lennék a társa,akkor minden álmom teljesülni és most....teljesült is. Bele gondolva fogalmam sincs hogy eddig hogy nem jöttem arra rá hogy én vagyok Kookie társa. Hisz annyira nyilvánvaló most hogy anyáék elmondták. Mindig is hihetetlenül és megmagyarázhatatlanul közel álltunk egymáshoz. Mindig is vonzot valami minket egymáshoz,ezért sem tudtunk egymás nélkül meglenni. Azt hittem mindig is hogy ez csak azért van mert testvérek vagyunk és csak egyszerűen szoros testvéri kapcsolatunk volt. Mondjuk azt sosem értettem hogy hogyan tudjuk érezni egymás érzéseit,fájdalmait. De őszintén nem is nagyon agyaltam ezeken sokat. Azért sem mert nem tartottam annyira fontosnak meg mert nem mertem erről kérdezősködni. Nem is tudom mitől féltem. Talán attól hogy ha valaki megtudja ezeket,pl a szüleink akkor elfognak minket választani,talán ki is dobnának engem. Igy inkább nem foglalkoztam ezekkel a dolgokkal. De már belátom hogy kár volt. Hisz akkor nem történt volna ennyi gond ,sokkal könnyebb lett volna minden ha már az elején közlik ezt velünk a szüleink. De most még azt sem bánom hogy csak most mondták el nekünk. Mivel bárhogy is volt, mostmár tudom hogy egymás lelkitársai vagyunk igy végre hivatalosan is csak magaménak tudhatom a szorosan mellettem sétáló szépségemet. Már nem érdekel semmi ,hisz ő tényleg csak az enyém. Mostmár hivatalosan is kimondhatom hogy ő nekem született. Ő már születése előtt ks csak az enyém volt. És mostmár nincs az az isten hogy elengedjem őt. Eddig megtettem volna csak azért hogy boldog lehessen,átengedtem volna másnak,a lelkitársának. De most hogy biztosan tudom hogy én vagyok a lelkitársa,mostmár senki sem tudná elválasztani őt tőlem. Nem hagynám senkinek sem. Ő az enyém.
Mikor oda értünk a titkos helyünkre egyből megàlltunk és csak gyönyörködtünk a látványba. Minden közös emléket átéltem újra miközben körbe néztem. Már egy ideje nem voltunk itt együtt igy most még nosztalgikusabb minden.-Nem akarsz csobbanni egy kicsit? Kérdezte hirtelen Kook miközben boldogságtól csillogó szemekkel nézett fel rám.
-Dehogynem. Mondtam 1000wattos vigyorral az arcomon.
-Vetkőzz akkor szerelmem. Mondtam izgatottan ,miközben én is elkezdtem ledobálni magamról a ruháimat. Majd mivel én hamar végeztem,direkt azért is siettem hogy ne maradjak le egyetlen egy pillanatról sem. Igy végig nézhettem ahogy az én gyönyörűségem levetkőzik. Mondanom sem kell hogy csak úgy ittam magamba a látványát,szinte a nyálam is kicsordult. Annyira kibaszottul gyönyörű. Még szerencse hogy ő lassan szokott fel és le öltözni is,igy tovább élvezhettem a látványát. Természetesen mikor észrevette hogy szinte pislogás nélkül bámulom eléggé zavarba jött de még véletlenül se gyorsitott csakhogy tovább élvezhessem a vetkőzését. Annyira imádom. Szinte fájdalommal járt távolról figyelnem őt de nem akartam megzavarni ,ő pedig direkt húzta is sz időt. Majd mikor végre minden ruha lekerült róla,szinte egy pillanat alatt elé kerültem és vadul az ajkaira tapadtam.amit ő egy kicsit sem bánt,hisz ő még nálam is vadabbul viszonozta csókomat. Szinte tépte ajkaimat,amit őszintén nagyon is élveztem. Annyira kikészít.
VOUS LISEZ
Blood Sweat & Tears (Vkook)
FanfictionKim Taehyung és Jeon Jungkook mostohatestvérek csakhogy a fivérek nem simán emberek hanem természetfeletti lények. Taehyung hybrid(vérfarkas&vámpír) míg Jungkook vérfarkas azon belül is a leggyönyörübb omega aki létezik. Ez a két természetfeletti lé...