🌞10.fejezet🌛

631 37 13
                                    

Előzmények
Éppen ezért a 3nap után haza mentem de bárcsak vártam volna még pár napot. Akkor nem kellett volna találkoznom vele. Bár ha átgondolom örülök is hogy megjelent pont most hisz segitett is, nem csak ártott.....

Tae szemszög :

Amint házunk elé értem éreztem hogy valami nincs rendben. Idegen illatokat éreztem és egyik sem tetszett nekem. Mikor beléptem az ajtón észrevettem szüleimet akik eléggé feszültek voltak, mellettük ült lehajtott fejjel Jungkook is aki ma is annyira csodálatosan nézett ki. Tökéletes mint mindig. Annyira hiányzott nekem hogy az valami hihetetlen. Csakhogy családom mellett másokat is észrevettem.
2idegen felnőtt volt még a házban mellettük pedig egy alfa lány ült aki amint meglátott egyből felcsillant a szeme. Soha életembe nem láttam még őket. Nagyon nem tetszik ahogy a csaj nézz engem. Gondolataimból apám hangja szakitott ki.

-Taehyung, fiam végre hogy haza értél. Mondta feszülten apám, szemei szinte szikrákat szórtak de nem igazán tudott érdekelni.
-Ideje megismerned a mennyasszonyodat és családját. Mondta komoran mire lesokkoltam... Menyasszonyomat? Persze tudtam hogy van de arra nem számitottam hogy el is jön ide és pont most.... Minek jöttem én haza?!

-Taehyungie... Sikitotta a farkas lány majd rám vetette magát. Időm se volt reagálni a számra tapadt mire hányingerem lett. Ne értsetek félre gyönyörű lány de nem vonzodom senki máshoz csak Kookhoz. Nem is értem apám hogy gondolta azt hogy én majd elveszem őt feleségül... Biztos hogy nem...

-Kim Jennie viselkedj! Szólt rá az anyja eréjesen amiért most nagyon is hálás voltam hisz nem lett volna szép látvány ha lehánytam volna csók után.

-Elnézést de annyira helyes hogy nem bírtam ki.... Mondta pajkosan miközben a karomat simogatta. Ha nem áll le én tényleg lehányom.

-Mi lenne fiam ha átöltöznél és körbevezetnéd Jenniet?! Kérdésnek hangzott de egyértelműen nem az volt, hanem parancs. Én csak bólintottam egyet majd lekapartam magamról a kiscsajt majd a szobám felé vettem az irányt. Összeszedtem pár ruhát majd át vonultam a fürdőbe hisz 3napja nem fürödtem ami már nagyon zavart. Éppcsak hogy elkezdtem vetkőzni hallottam hogy nyílik az ajtó és valaki bejön rajta. Persze egyből tudtam ki az mikor megéreztem jellegzetes csokoládé illatát. Nem fordultam felé csak vetkőztem tovább.

-Miért nem mondtad el hogy menyasszonyod van? Te komolyan úgy akartál velem összejönni hogy neked más van? Ennyit érek neked? Kérdezte felháborodva. Amit mondjuk meg is tudok érteni de ő nem tudja azt hogy ez az egész házasság is csak papíron lesz meg. Nem fogok vele élni mégcsak látni se fogom őt. Nem is akarom.

-Nem tök mind1 neked Jungkook? Sose jönnél össze egy ilyen szörnyeteggel szóval teljesen mind1 hogy van e menyasszonyom vagy nincs... Mondtam még mindig háttal állva de neki ez neki tetszett ahogy a válaszom sem. Igy hirtelen forditott maga felé majd nyomott neki a falnak. Váratlanul ért de nagyon is tetszett a dühös és féltékeny Jungkook. Kibaszottul szexi volt.

-Nem, nem tök mind1 nekem Taehyung. Miért nem mondtad el? Egyáltalán igaz volt az hogy szeretsz ? Vagy csak szórakoztál? Megakartál fektetni csak igaz? Kérdezte csalódottan mire nagyon dühös lettem. Most én voltam az aki a falnak nyomta őt majd közel hajoltam hozzá.

-Ha megakartalak volna fektetni akkor már a lázadnál megtehettem volna de nem tettem. Akkor szerinted hazudtam abba hogy szeretlek?? Kérdeztem tőle dühösen mire kiakart szabadulni fogságomból hisz kezeit a feje felé fogtam igy nem tudott mozdulni de nem hagytam neki.

-Akkor sem mondtad el hogy elvagy jegyezve. Úgy akartál megkapni hogy van rajtam kivül más is neked. Emelte meg a hangját dühösen amitől még szexibb lett. Alig birtam levenni a szájáról a szememet. Annyira vonz.

Blood Sweat & Tears (Vkook) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin